از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 📞 زمان ثبت نام هفتم و دهم 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تعیین می شود و دانش آموزان فقط در مهلت تعیین شده‌ فرصت دارند به سایت مربوطه مراجعه کرده‌ و ثبت نام را انجام دهند. مهلتی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود ، محدود است و حداکثر دو هفته برای ثبت نام در سامانه فرصت داده‌ می شود. دانش آموزان پس از ثبت نام اینترنتی ، باید منتظر برگزاری آزمون باشند که معمولا دو تا سه ماه پس از ثبت نام ، برگزار می گردد. در این مطلب می خواهیم زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403 را در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم بررسی کنیم. لطفا همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد منابع آزمون، نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403

منظور از زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ، زمان ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس می باشد. آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد و دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه های ششم و نهم ، مجاز به شرکت در این آزمون ها هستند. زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ، از چند ماه قبل اطلاع رسانی می شود تا دانش آموزان بتوانند مدارک خود را به موقع آماده نمایند.

اعلام زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

دانش آموزانی که در پایه ششم تحصیل می کنند برای قبولی در مدارس تیزهوشان باید در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت نمایند. این آزمون را سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می کند و زمانبندی ثبت نام نیز از سوی این سازمان اطلاع رسانی می گردد. مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم سال قبل از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه بود. برای سال 1403 فعلا زمانبندی دقیق ثبت نام مشخص نشده‌ است اما پیش بینی می کنیم که در اواسط فروردین ماه ، سامانه ثبت نام فعال گردد.

مرتبط بخوانید : رشته های مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان در پایه نهم به دهم برای دانش آموزان دارای شرایط پایه نهم برگزار می گردد. دانش آموزانی که علاقه مند هستند در این آزمون شرکت کنند باید در زمان اعلام شده‌ توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ، اقدامات لازم برای ثبت نام را به عمل آورند. سال گذشته ثبت نام از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه 1402 انجام گرفت. برای سال 1403 فعلا زمان ثبت نام اعلام نشده‌ است اما احتمالا در اواسط فروردین ماه ، سامانه ثبت نام در دسترس دانش آموزان قرار گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به رشته تجربی در مدارس تیزهوشان 1403 📞 راهنمای کامل

آخرین مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403

دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان به مدت حدودی 10 روز فرصت دارند که مدارک و اطلاعات شان را در سامانه ثبت نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به اینکه سامانه مای مدیو برای ثبت نام تیزهوشان گاهی اوقات با اختلال مواجه می شود و بعضی از دانش آموزان موفق به ثبت نام در آزمون نمی شوند همچنین بعضی از داوطلبان از زمان ثبت نام بی اطلاع هستند ، مهلت ثبت نام برای آنها تمدید می شود.

آخرین مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان سال قبل تا تاریخ 28 فروردین ماه بود و زمان ثبت نام به مدت 3 روز تمدید شد. برای آزمون سال 1403 نیز مهلت شرکت در آزمون برای جاماندگان از ثبت نام تمدید خواهد شد.

راهنما و سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان

در مهلت ثبت نام در مدارس تیزهوشان ، سامانه مای مدیو فعال خواهد بود و دانش آموزان باید برای ارائه مدارک و اطلاعات خود و ثبت نام در آزمون ، به این سامانه مراجعه کنند. سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir در دسترس قرار دارد و دانش آموزان برای ورود به این سامانه باید کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را ارائه نمایند. پس از وارد شدن‌ به پنل کاربری در سایت مای مدیو ، می بایست اطلاعات و مدارک مورد خواست ارائه شوند و هزینه ثبت نام هم پرداخت گردد. در پایان مراحل ثبت نام هم باید کدپیگیری از سامانه دریافت شود.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به رشته تجربی در مدارس تیزهوشان 

تاریخ نام نویسی حضوری در مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان

آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم در اوایل تیرماه برگزار می گردد و نتایج آزمون نیز حداکثر تا اواسط مردادماه اعلام می شود. دانش آموزان در مردادماه باید به سایت مای مدیو مراجعه کنند و کارنامه شان را دریافت نمایند. اگر جزو پذیرفته‌ شدگان آزمون بودند ، لازم است برای ثبت نام حضوری در مدرسه اقدام نمایند. زمان ثبت نام حضوری در مدرسه حداکثر تا اواسط شهریورماه خواهد بود و دانش آموزان اگر به موقع برای ثبت نام اقدام نکند ، به منزله انصراف آنها از تحصیل در این مدرسه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  نتایج تیزهوشان کرمان 1403 📞 نتایج تیزهوشان کرمان ششم و نهم

سوالات شما

  • زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1403 چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 فعلا تعیین نشده‌ است اما احتمالا در فروردین ماه باشد.

  • آیا مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 تمدید خواهد شد؟

بله ، معمولا پس از اتمام مهلت ثبت نام اولیه ، فرصت چند روزه ای برای ثبت نام از جاماندگان در نظر گرفته می شود.

  • نام نویسی حضوری تیزهوشان در چه تاریخی انجام می گیرد؟

پذیرفته‌ شدگان آزمون تیزهوشان باید تا اواسط شهریورماه ، ثبت نام حضوری خود را در مدرسه انجام دهند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

2 نظر

  1. با سلام و عرض ادب و احترام

    سوال و درخواستی که از حضورتون دارم ، آیا امکان دارد دانش آموز سمپاد با تغییر رشته از انسانی به تجربی در محل تحصیل خود ادمه دهد با در نظر گرفتن اینکه دوره اول هم سمپاد بودن و معدل بالایی دارند و بسیار علاقمند به تحصیل در رشته مورد نظر (تجربی) دارند

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر