از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ایام باقی مانده تا کنکور 1400 را چطور برنامه ریزی کنیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ایام باقی مانده تا کنکور 1400 را چطور برنامه ریزی کنیم

 

ایام باقی مانده تا کنکور 1400 ، جزء بازه های طلایی مطالعه کنکور محسوب می شود ، داوطلبان تا به امروز هر کاری که کرده اند و در هر شرایطی که قرار دارند باید یک کار را انجام دهند و آن این است که با یک برنامه ریزی اصولی از تایم باقی مانده بهترین استفاده را ببرند.

اغلب داوطلبان کنکور سراسری از دانش آموزان پایه دوازدهم هستند و امتحانات نهایی دوازدهم را خوب و یا بد پشت سر گذاشته اند ، و گروهی دیگر از داوطلبان ، افرادی هستند که برای سال های متوالی در کنکور شرکت می کنند. فرقی نمی کتد که شما جزو کدام دسته از داوطلبان باشید ، در ایام باقی مانده و نزدیک به کنکور ، فقط تمرکز بر روی کنکور خواهد بود تا هر فرد نسبت به تلاش خود به موفقیت برسد.

در ادامه مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که ایام باقی مانده تا کنکور 1400 را چگونه به بهترین نحو برنامه ریزی کنیم ، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

در سال سرنوشت ساز خود ریسک نکنید ، یک برنامه ریزی علمی و اصولی میتواند روزهای باقیمانده تا کنکور شما را به روزهای طلایی شما تبدیل کند ، با کارشناسان بسیار با تجربه ما تماس بگیرید و همین امروز برنامه ریزی و توصیه های تخصصی خود را دریافت کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

در ایام کوتاه تا کنکور 1400 چه باید کرد

  • اولین نکته در این روزها این است که با توجه به شیوع ویروس جدید تا جایی که می توانید در خانه بمانید و در مکان های عمومی تردد نکنید چرا که ابتلا به بیماری تمامی تلاش های شما را بر باد خواهد داد.
  • زمان خواب خود را بیشتر کنید و تغذیه مناسبی داشته باشید و به غذای خود اهمیت بیشتری دهید. سعی کنید تمامی گروه های غذایی را دریافت کنید. این دو امر تمرکز و توانایی ذهن شما در بازیابی اطلاعات را افزایش خواهد داد.
  • عوامل استرس زا را از خود دور کنید تا برنامه ریزی بهتری را در ایام کوتاه تا کنکور 1400 اجرا کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  برنامه ریزی برای کنکور تجربی 1403 📞 دانلود جدول برنامه ریزی درسی

در ایام کوتاه باقی مانده تا کنکور 1400 چطور برنامه ریزی کنیم

در این بازه زمانی که معمولا با دوران جمع بندی نهایی از آن یاد می شود ، داوطلبان به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول داوطلبانی که خوب درس نخوانده اند و حالا استرس کنکور را دارند. دسته دوم داوطلبانی که به طور نسبی خوب پیش رفته اند و آمادگی متوسطی دارند و دسته سوم داوطلبانی که در سطح آمادگی و اطلاعات علمی خوبی قرار دارند . باید گفت هر سه دسته از داوطلبان باید در ایام باقی مانده تا کنکور 1400 طبق موارد زیر عمل کنند :

  • سعی داشته باشید که روزانه ، یکی از کنکور های سال های گذشته در رشته خودتان که در کشور و خارج از کشور برگزار شده است را همانند کنکور برای خود اجرا کنید و در عصر همان روز حتما سوالات حل شده را برای خود رفع اشکال نمایید.
  • در هنگام حل سوالات کنکور سالهای گذشته حتما با شبیه سازی جو کنکور برای خود ، اجازه دهید شرایط کنکور را بارها تجربه کنید و به زمان بندی تست ها و دروس دقت ویژه ای را داشته باشید.
  • با توجه به نتیجه ای که از کنکور های شبیه سازی خود می گیرید ، حتما برای کنکور هدفگذاری کنید ، اینکه در هر درس چند درصد می خواهید بزنید.
  • خلاصه نویسی ها و یادداشت هایتان را مرور کنید و مطلب جدیدی را به آن ها اضافه نکنید.
  • در درس هایی که احساس ضعف می کنید در کنار آزمون های کلی ، آزمون های تک درس برگزار کنید.
  • دروسی که تقاط قوتتان هستند را بیشتر مرور کنید و تسلط خودتان را در آنها افزایش دهید.
احتمالا این را هم بپسندید  راههای قبول شدن در رشته پزشکی - راهنمای قبولی در رشته پزشکی

همین حالا تماس بگیرید 

تا آخرین روز قدم به قدم همراه شما هستیم تا با یک برنامه ریزی حرفه ای به نتیجه دلخواه برسید. برای دریافت نکات کلیدی روزهای پایانی کنکور با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

 

سوالات متداول داوطلبان

  • بهترین منابع تست کنکور در دوران جمع بندی چیست ؟

کتاب های زرد قلم چی و خط ویژه گاج ، بهترین کتاب های جمع بندی کنکور سراسری هستند.

  • آیا می توان در ایام باقی مانده تا کنکور 1400 را به مطالعه مباحث جدید پرداخت ؟

در دوران جمع بندی ، فقط باید دروس خوانده شده مرور شوند و مطالعه دروس و مباحث جدید ، توصیه نمی شود.

  • چگونه در روز های پایانی کنکور برنامه ریزی کنیم ؟

در این دوران ، باید با طراحی یک برنامه ریزی اصولی و فشرده ، تمام دروس سه پایه را جمع بندی کرد.

در مطلب بالا در مورد برنامه ریزی برای ایام باقی مانده تا کنکور 1400 صحبت کردیم ، اگر مایل به دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتری هستید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما آماده ارائه مشاوره و برنامه تخصصی برای دوران طلایی باقی مانده تا کنکور هستند ، برای ارتباط با مشاوران تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر