از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم ✨ راهکارهای طلایی روز های آخر قبل کنکور 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم - راهکارهای طلایی روز های آخر قبل کنکور

 

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم ، تو این مدت زمان می تونم درس بخونم و دانشگاه قبول شم ؟ با وجود آنکه داوطلبان بیشتر از یکسال فرصت آمادگی برای کنکور 1402 را دارند ، اما بازهم عده زیادی از داوطلبان فرصت ها را از دست داده و حالا که کمتر از یک ماه به برگزاری کنکور باقی مانده ، می خواهند با برنامه ریزی درسی فشرده ، حداقل آمادگی را برای جلسه کنکور داشته باشند.

در این مطلب می خواهیم راهکارهای طلایی و راز درس خواندن روز های آخر قبل کنکور را به شما آموزش دهیم ، چه بسا کسانی که در کنکور معجزه کردند ، شرایط مشابه شما را داشته اند ولی با برنامه ریزی حرفه ای و رعایت یکسری نکات توانستند شاخ غول کنکور را بشکنند.

هنوز هم دیر نیست ، در این روزهای پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم

معمولا یک ماه آخر باقی مانده به کنکور را باید به جمع بندی دروس اختصاص داد ، اما شرایط کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند ، فرق می کند چرا که هیچ مطالعه ای نداشته اند و اگر هم داشته اند خیلی کم و در حد امتحانات مدرسه بوده است.

مباحث تست خیز و اطلاع از بودجه بندی و ضرایب دروس

مباحث تست خیز و پرتکرار کنکور سراسری را در سال های گذشته بررسی کنید و با بررسی بودجه بندی مباحث مختلف و ضرایبی که هر یک از دروس دارند ، بدانید که کدام دروس پر اهمیت تر هستند و زمان خود را صرف آن ها کنید.

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم – تمرین های کتاب درسی

حتما تمرین های کتاب درسی را مخصوصا فیزیک کنکور ، زبان کنکور ، زیست کنکور ، شیمی و ریاضی را بررسی کنید. در سال های گذشته تعدادی از تست های طراحی شده از این دروس عینا از کتاب های درسی بوده است حتی بدون تغییر اعداد. بنابراین می توانید با تسلط بر تمرینات کتاب های درسی ، درصدی از دروس را کسب کنید.

مرتبط بخوانید : ده روز مانده به کنکور – راهکارهای طلایی در روزهای آخر مانده به کنکور

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم – تست های کنکور چند سال گذشته

با تهیه کتاب های جمع بندی مثل زرد قلم چی و خط ویژه گاج ، تست های کنکوری سال های قبل را بررسی کنید زیرا یکسری از تست های طراحی شده در هر سال ثابت هستند و شما با شناخت آن ها می توانید درصد مناسبی را از دروس به دست آورید.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته فیزیوتراپی - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

آزمون های جامع سازمان سنجش

اگر در آزمون های جامع سازمان سنجش شرکت نمی کنید ، حتما با مراجعه به سایت sanjesh.org  و دانلود آزمون ها ، سوالات آن ها را به دقت بررسی کنید. طبق تجربه داوطلبان سال های گذشته ، سبک طراحی سوالات آزمون های سنجش بسیار نزدیک به سبک طراحی سوالات کنکور همان سال است.

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم – شرکت در همایش های حضوری و آنلاین

شرکت در همایش ها تا حد زیادی درصد دروس شما را افزایش می دهد مخصوصا در دروسی که ضعیف تر هستید. اساتید برگزار کننده همایش ها نکات مهم و پرتکرار کنکوری را در چند جلسه جمع بندی می کنند که استفاده از این نکات می تواند نمره شما را تا 30 درصد افزایش دهد. در حال حاضر همایش های آنلاین زیادی توسط اساتید معتبر برگزار می شوند که می توانید با هزینه کم در آن ها شرکت کنید.

یادتان باشد که دروس عمومی حذف هستند

برای شرکت در کنکور سراسری 1402 یادتان باشد که دروس عمومی به طور کل حذف شده اند و از هیچ یک از دروس زبان و ادبیات فارسی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، زبان عربی و زبان انگلیسی ، سوالی مطرح نمی شود. بنابراین شما فقط باید دروس تخصصی گروه آزمایشی تان را مطالعه کنید.

مرتبط بخوانید : نکات مهم در جلسه کنکور

برنامه ریزی برای بیست روز مانده به کنکور

بیست روز مانده به کنکور هیچی نخوندم

مطمئنا برای معجزه درهفته آخر کنکور و در زمان کمتر از 20 روز به تنهایی نمی توانید برنامه ریزی کنکور را انجام دهید چرا که این روزها تاثیر زیادی در موفقیت شما دارد و حتی وجود یک اشتباه و از دست دادن زمان ، نتیجه منفی خواهد داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد - طبق رتبه قبولی های 1400 و 99

توجه داشته باشید که شما فرصت کافی برای مراجعه به مشاور حضوری و تعیین وقت قبلی و رسیدن نوبت تان پس از چند روز ندارید و بهترین گزینه برای شما استفاده از مشاوره تلفنی است.

حتما مرکز مشاوره تلفنی معتبری را انتخاب کنید که سال ها تجربه راهنمایی داوطلبان را دارد و برنامه ریزی های تخصصی ارائه می دهد.

توصیه ما به شما ، بهره مندی از تجربیات مشاوران و کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما است. برای ارتباط با مشاوران بدون تعیین نوبت قبلی و بدون فوت وقت ، همین حالا تماس بگیرید.

برای اطلاع از روش های صحیح مطالعه و پربازده در زمان کم و کاهش استرس و فشار ناشی از کمبود زمان ، حتما از یک مشاور تحصیلی در کنارتان بهره مند شوید مشاوری که بتواند نگرانی های شما را کاهش داده و یک برنامه ریزی حرفه ای فشرده به شما ارائه دهد تا بتوانید درصد های مناسبی را در دروس کنکور کسب کنید.

مرتبط بخوانید : روز اول دانشگاه – چگونه در روز اول دانشگاه راحت و آگاه باشیم

سوالات متداول

  • راهکارهای طلایی روز های آخر قبل کنکور چیست ؟

مباحث تست خیز و پرتکرار کنکور سراسری را در سال های گذشته بررسی کنید و با بررسی بودجه بندی مباحث مختلف و ضرایبی که هر یک از دروس دارند ، بدانید که کدام دروس پر اهمیت تر هستند و زمان خود را صرف آن ها کنید.

  • بیست روز مانده به کنکور چگونه باید برنامه ریزی کرد ؟

در بیست روز پایانی کنکور باید با یک برنامه ریزی حرفه ای و فشرده که توسط مشاوری توانمند تهیه شده است ، درس بخوانید.

  • ایا در بیست روز پایانی کنکور می توان با برنامه ریزی درست به درصدهای قابل قبول رسید ؟

بله معجزه در هفته آخر کنکور و ماه آخر کنکور امکان پذیر است و شما با شناخت مباحث تست خیز می توانید درصد قابل توجهی از دروس را کسب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ضرایب کنکور دی ماه

ضرایب کنکور دی ماه – ضرایب دروس اختصاصی در 5 گروه آزمایشی

کنکور سراسری دی ماه 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار خواهد …

3 نظر

  1. دیگه واقعا یکماه مونده به کنکور و من هیچی نخوندم ، ممنون یکم روحیه گرفتم از مطلبتون

  2. سلام من تقریبا کتاب هام رو نصف کردم و اینکه روحیم داغونه چون نه مروری داشتم نه تست آنچنانی بخدا داشتم دیوانه میشدم چون هنوز دور اول خوانشم تمام نشدم من خیلی دیر برکنکور شروع کردم از اردیبهشت یعنی آخرای فروردین بنظرتون روزی ۱۶ساعت درس بخونم میتونم فرهنگیان بیارم منیکه هنوز دور اول خوانشم تمام نشده

  3. انشالله که قبول میشم در رشته ی پزشکی
    تاریخ امروز بیست و نهم خرداد ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر