از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند – نکات طلایی شروع کردن در ماه های آخر کنکور

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند - نکات طلایی شروع کردن در ماه های آخر کنکور

 

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری ، گمان می کنند چون از ابتدا آنطور که باید برای کنکور درس نخوانده اند ، پس زمان را از دست داده اند و دیگر نمی شود زمان از دست داده را جبران کرد و در کنکور موفق شد. در واقع باید گفت این طرز فکر غلط نیست ، اما می توان با دید بهتری آن را تفسیر کرد . در هر سطح آمادگی که هستید هیچ گاه برای شروع درس خواندن دیر نیست و بهتر است همیشه حرکت و برنامه ریزی رو به جلو داشته باشید چرا که در بین داوطلبان هستند کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند اما با تدبیر و اراده و برنامه ریزی پیش رفتند و سد کنکور را شکستند.

در ادامه قصد داریم از نکات طلایی شروع کردن در ماه های آخر کنکور مطالبی را ارائه دهیم و به کارهای مثبت ، کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند و موفق هم شدند بپردازیم.

هنوز هم دیر نیست ، در این روزهای پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

انگیزه استارت موفقیت کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند ، اگر با انگیزه بالا ، مصمم ، با اراده و پرتلاش استارت بزنند حتما از رقیبان خود که از ماه های ابتدایی کنکور شروع به درس خواندن کرده بودند ، پیشی خواهند گرفت . البته این بدان معنا نیست که افراد در ماه های اول درس نخوانند و بگویند در ماه های پایانی نیز می شود قبول شد ، بلکه هر شخص باید تلاش خود را کند اگر دیرتر شروع کرد بسیار به آینده امیدوار و خوش بین باشد و به حدی تلاش خود را افزایش دهد تا بتواند عقب ماندگی ها را جبران کند و به رقیبان خود برسد.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام دانشگاه صدا و سیما 1402 📞 از ثبت نام اولیه تا ثبت نام در دانشگاه

در نظر داشته باشید که با خود رقابت کنید و به کاری که دیگران می کنند بی توجه باشید و سعی کنید عواملی را که مانع درس خواندن شما می شود را از خود دور کنید.

برنامه ریزی نقشه راه کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند

کسانی که برای کنکور دیر شروع کرده اند ، در شروع مطالعه خود این سوال مهم را از خود پرسیده اند ، چه میزان مباحث برای خواندن وجود دارد و چه میزان وقت دارم ؟ برای پاسخ دادن به این سوال و پوشش تمام مباحث خوانده نشده برای کنکور سراسری در زمان کمتر ، نیازمند یک برنامه جامع و کاربردی می باشد. پیش تر در سایت pasokhbama.com مطلب ” برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور 1400 منتشر شده که تمام ویژگی های برنامه ریزی کوتاه مدت را ارائه می دهد بهتر است تمامی نکات برنامه ریزی در آن مطلب مطالعه شود.

داوطلبان کنکور سراسری که دیر شروع کرده اند ، همینطور می توانند با مشاوران مجرب و با تجربه در زمینه تحصیلی پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایند و برنامه جامع مطابق با شرایط خود دریافت کنند.

هدفگذاری کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند

داوطلبان کنکور که دیر شروع به مطالعه کرده اند ، پس از مشخص کردن مباحثی که مطالعه نشده است ، باید به سراغ بودجه بندی هر مبحث بروند. اینکه سهم هر مبحث از هر درس ، چند تست در کنکور سراسری است.

با مشخص کردن بودجه بندی ، برنامه ریزی درسی آسان تر خواهد بود چرا که حتی رتبه های برتر نیز همه دروس را صد درصد نمی زنند و میانگین بالای 50 درصد می تواند شما را به نتیجه برساند از این رو شما باید یکسری مطالب با بودجه بندی بالا را در الویت قرار دهید و از برخی مباحث سخت با بودجه بندی کم صرف نظر کنید و برای هر درس در کنکور سراسری هدفگذاری کنید ؛ بدین معنا که در کنکور چند درصد مباحث را خوانده اید و می خواهید چند درصد بزنید. این کار ، یک حرکت برد برد در مطالعه برای کنکور می باشد اما توجه داشته باید ، برای حذف مباحث حتما از مشاوران آگاه در این زمینه ‌، مشاوره بگیرید و با تصمیم خودتان مبحثی را حذف نکنید.

احتمالا این را هم بپسندید  موفقیت در کنکور - نکات طلایی که به شما نمیگویند

یادگیری تکنیک های تست زنی کسانی که برای کنکور دیر شروع می کنند

کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند و موفق شدند حتما بر این امر واقف بوده اند که کسی که تست بیشتری کار کرده و شیوه حل هر تیپ تستی در هر مبحث را می داند یک قدم که نه خیلی بیشتر ار رقیبان خود جلو است. چرا که کنکور تنها اطلاعات را نمی سنجد و سرعت حل سوال و مدیریت زمان تنها وابسته به این است که شما تسلط کافی در تست زدن داشته باشید و تکنیک آن را فرا بگیرید.

اگر دیر شروع به درس خواندن کرده اید حتما دروس را به صورت مبحثی مطالعه کرده و بر تست های آن تسلط کافی داشته باشید.

در مطلب بالا سعی کردیم که اطلاعات کافی در مورد نکات طلایی شروع کردن در ماه های آخر کنکور به شما ارائه دهیم ، در صورتی که هر گونه سوالی داشتید می تواتید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس حاصل بفرمایید. مشاوران ما ضمن ارائه برنامه برای جمع کردن دروس در زمان کم ، گام به گام با شما همراه هستند تا به موفقیت برسید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد

دفترچه رشته های با ازمون دانشگاه ازاد 1401 – لینک دانلود دفترچه

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر