از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ضمن خدمت فرهنگیان چیست 📞 راهنمای کامل ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ضمن خدمت فرهنگیان چیست - راهنمای کامل ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست ؟ چرا باید در این دوره ها شرکت کنیم ؟ آیا ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت الزامی است ؟ کدام دوره ها رایگان هستند ؟ کدام دوره ها با پرداخت هزینه امکان شرکت در آن ها وجود دارد و سوالاتی از این قبیل که از سوی فرهنگیان عزیز و کادر آموزشی مدارس همواره مطرح می شود و در این مطلب قصد داریم جهت شفاف سازی ، راهنمای کامل ضمن خدمت فرهنگیان را ارائه دهیم.

برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، می توانید از کارشناسان مجرب مجموعه پاسخ با ما کمک بگیرید. مشاوران می توانند به سوالات شما راجع به طرح رتبه بندی معلمان نیز پاسخ دهند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست

احتمالا بسیاری از شما نمی دانید که مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست و چه لزومی به گذراندن این دوه ها وجود دارد. مزیت اصلی دوره های ضمن خدمت مجازی فرهنگیان ، افزایش حقوق گرامی می باشد.

پایان هر سال کارگزینی ادارات ، گزارش ضمن خدمت را از سایت ltms دریافت و در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال می کند. در واقع هر یک ساعت ضمن خدمت ، شامل نیم امتیاز است که در حق شاغل و در حکم کارگزینی محاسبه می گردد که افزایش حقوق را در پی دارد.

حداکثر ساعات قابل اعمال در حکم کارگزینی 1000 ساعت یعنی 500 امتیاز است که با زیاد شدن سابقه کار ، افزایش می یابد.

علاوه بر افزایش حقوق ، تاثیر مثبتی در ارزشیابی سالانه فرهنگیان نیز دارد. راهبران آموزشی مناطق ، ارزشیابی سالانه را از کلیه کارکنان آموزش و پرورش انجام می دهند و یکی از عواملی که تاثیر مثبت در ارزشیابی دارد ، گذراندن دوره های ضمن خدمت است. ارزشیابی سالانه ، ملاک و مرجعی برای سازماندهی ، امتیازبندی ، رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و کارکنان آموزش و پرورش است.

مرتبط بخوانید : نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

زمانبندی ثبت نام و برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان توسط مرکز مدیریت یادگیری هر یک از استان ها منتشر می شود. فراگیران جهت اطلاع از دوره های آموزشی فعال باید ثبت نام در رایادرس و همچنین ثبت نام سایت ltms را انجام دهند. سایت رایادرس برای برگزاری آزمون های پایان دوره و اعطای گواهینامه قبولی طراحی شده است و سایت ltms جهت کلاس های آموزشی و شرکت در دوره ها قابل دسترسی است.

فراگیران و هنرآموزان گرامی می توانند برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان و همچنین نحوه ثبت نام در سایت رایادرس ، دو فایل آموزشی تصویری زیر را که کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تهیه شده است را دانلود و بررسی نمایند. همچنین می توانید این فایل ها را با همکاران خود نیز به اشتراک بگذراید.

راهنمای کلاس های ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان در سایت ltms 

راهنمای ثبت نام آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان در سایت رایادرس

مرتبط بخوانید : مشکل در ورود به سامانه ltms 

نمره قبولی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست

برای هر یک از دوره های آموزشی ، 4 مرحله آزمون برگزار می شود که اجرای آزمون ها در سایت رایادرس است. نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان در این 4 آزمون ، 12 از 20 می باشد. به عبارتی فراگیران باید بتوانند در 4 مرحله ، میانگین نمره 12 را به دست آورند.

پس از آنکه در سایت ltms  ثبت نام انجام می دهید ، اطلاعات کاربری شما به همراه دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان در سایت رایادرس نیز ذخیره می شود. اما برای آنکه بتوانید به دوره ها و همچنین آزمون ها دسترسی پیدا کنید ، لازم است اولین بار که وارد سایت رایادرس می شوید ، رمز عبور خود را تغییر دهید. در صورت عدم تغییر رمز ، سامانه رایادرس ضمن خدمت به شما اجازه شرکت در آزمون ها را نخواهد داد.

قابل ذکر است که مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان نیز از طریق سایت رایادرس قابل انجام است. پس از ورود به این سایت ، می توانید از بخش مشارکت ها  وارد قسمت امتیازها و کارنامه شوید و سپس نتیجه عملکرد خود را دریافت نمایید.

سوالات شما

  • ضمن خدمت فرهنگیان چیست ؟

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان، دوره‌های آموزشی می باشد که به منظور بهبود و توسعه شغلی معلمان و ارتقای دانش و مهارت آنها در زمینه هایی همچون فناوری‌ های آموزشی، آموزش مجازی، ارزشیابی الکترونیکی، آموزش برخی نرم‌ افزارها و … برگزار می گردد.

  • چگونه در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت کنیم؟

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال ال تی ام اس برگزار می شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت جدید ضمن خدمت 📞 لینک ورود و راهنمای ltmsazmoon.medu.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر