از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان – راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

 

فیش حقوقی فرهنگیان در انتهای هر ماه برای کارکنان و پرسنل وزارت آموزش و پرورش صادر می شود که فرهنگیان می توانند از طریق مرکز آموزش و پرورش منطقه خود آن را دریافت کنند. اما در چند سال گذشته برای دسترسی و دریافت آسان تر فیش حقوقی ، سامانه ای اینترنتی به آن اختصاص داده شده است تا فرهنگیان عزیز بتوانند با شماره پرسنلی و کد ملی و بدون مراجعه حضوری به مدرسه یا آموزش و پرورش منطقه خود ، فیش حقوقی هر ماه را از این سامانه دریافت کنند.

علاوه بر مقاله زیر میتوانید جهت دریافت راهنمایی کامل تر و کاربردی تر بصورت تلفنی در مورد نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با ما تماس بگیرید ، کارشناسان ما از 8 صبح لغایت 12 شب حتی ایام تعطیل آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان در زمینه نحوه و مشکلات دریافت فیش حقوقی میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

سامانه اصلی فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی fish.medu.ir می باشد و از ورود به هر یک از سامانه های جعلی و وارد کردن اطلاعات خود در آنها ، خودداری کنید استفاده از نرم افزار ها و سایت های غیررسمی برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان غیر مجاز است و هر گونه مشکلات پس از آن بر عهده خود کاربران می باشد و فرهنگیانی که به غیر از سایت معرفی شده ، از سایت های دیگر استفاده کرده اند ، بهتر است که زود تر رمز عبور خود را تغییر دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان از طریق شماره حساب - آیا شماره حساب برای دریافت فیش حقوقی کافیست ؟

سامانه اصلی فیش حقوقی فرهنگیان

پس از ورود به این سامانه ، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که لازم است در قسمت اول کد ملی و در قسمت دوم شماره پرسنلی خود را وارد کنید. پس از درج شماره پرسنلی و کد ملی باید گذرواژه را وارد کنید که گذرواژه همان کلمه عبور سامانه همگام است.

کاربرانی که رمز عبور همگام برای آن ها فعال نیست ، باید یک کلمه عبور به دلخواه انتخاب کنند و در بخش های گذرواژه و تایید گذرواژه درج نمایند. کلمه عبور انتخابی ، در سامانه ذخیره می شود و در مراجعات بعدی نیز باید از از همین کلمه عبور استفاده نمایید.

جهت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل نیز باید همین مراحل را طی کنید و به اطلاعات کدملی ، شماره پرسنلی و گذرواژه همگام احتیاج دارید.

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشستگان

برای بازنشتگان فرهنگی نیز فیش حقوقی صادر می شود که این دسته از عزیزان نیز می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه اختصاص داده شده ، فیش حقوقی را دریافت نمایند. سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته به نشانی www.cspf.ir می باشد و با ورود به این سایت صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که لازم است وارد بخش فیش حقوقی مطابق بخش مشخص شده در تصویر زیر ، شوید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

 

سپس اطلاعات خواسته شده را درج نمایید تا فیش برای شما نمایش داده شود.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

 

  • شماره دفتر کل ، شماره ای است که در زمان بازنشستگی ، صندوق بازنشتگی به شما اختصاص داده است.
  • اگر سامانه برای دریافت فیش حقوق اخطار داد ، لازم است به همراه مدارک به بخش مدیریت صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.
  • دسترسی به شماره ملی و شماره حساب برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته ، الزاامی است.
  • فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگی آن ها از طرف صندوق بازنشستگي كشوری پرداخت می شود همچنين برای دستگاه هايی كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگي كشوری قرار دارند ، صادر مي گردد.
احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی 📞 آیا میشود با کد پرسنلی فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کرد؟

در این مطلب راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان ارائه شد.  در صورت تمایل می توانید جهت اطلاع از جزئیات فیش حقوقی و آگاهی از منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه - راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

در چند سال اخیر  سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با هدف تسریع در انجام امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر