از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سامانه ltms – راهنمای ثبت نام مربیان ltms

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سامانه ltms - راهنمای ثبت نام مربیان ltms

 

طبق بخشنامه منتشر شده توسط وزارت آموزش و پروش کشور ، کارکنان شاغل در مراکز پیش دبستانی و مدارس غیردولتی می بایست در دوره های آموزشی ضمن خدمت که در سامانه ltms برگزار می شود ، شرکت نمایند. ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سامانه ltms در برخی از دوره ها الزامی است و این دسته از فراگیران باید در زمانبندی اعلام شده برای ثبت نام و دریافت گواهینامه ضمن خدمت اقدام نمایند.

راهنمای ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سامانه ltms 

مربیان پیش دبستانی رسمی می ‌توانند در زمان ثبت نام دوره های آموزشی که توسط مرکز مدیریت یادگیری هر استان اعلام می شود ، به سامانه LTMS ‌مراجعه کنند و سپس طبق مراحل زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پس از وارد شدن به سایت ltms.medu.ir ، تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود که لازم است بر روی گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرسی” کلیک کنید.

 

پس از انتخاب گزینه ثبت نام متقاضیان مدرسی ، صفحه زیر ایجاد می شود که می بایست پس از مطالعه تمام شرایط و تذکرات ، گزینه “مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم” انتخاب کنید.

 

سپس باید مطابق تصویر زیر ، دستگاه ، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را انتخاب کنید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

حال باید در مراحل بعدی ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سامانه ltms ، فرم مشخصات فردی ، مدرک تحصیلی ، سهمیه ایثارگری ، مهارت در فناوری اطلاعات و …. را تکمیل کنید.

 

در نهایت و پس از وارد کردن تمامی اطلاعات گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید تا وارد صفحه زیر شوید. در این صفحه پیغام “ثبت نام شما با موفقیت انجام شد” را دریافت خواهید کرد و نام کاربری و کلمه رمز به شما ارائه داده می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  ضمن خدمت فرهنگیان چیست 📞 راهنمای کامل ضمن خدمت فرهنگیان

 

حال باید مجددا به صفحه ابتدایی سامانه برگردید و پس از درج اطلاعات خود ( نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی ) و انتخاب گزینه “فراگیر” از قسمت “کاربر” بر روی عبارت “ورود به سامانه” کلیک کنید.

 

در صفحه زیر باید تمام اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را تایید و تکمیل کنید و در نهایت در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، کد رهگیری برای شما صادر می شود.

شرایط ورود مربیان به دوره پیش‌ دبستانی و ثبت نام در سامانه ltms

مربیان پیش دبستانی پس از ثبت نام در سایت ltms ، برای آن ها حساب کاربری ایحاد می شود و لازم است برای شرکت در دوره ها از نام کاربری خود استفاده کرده و لیست دوره های فعال را در سامانه مشاهده نمایند و سپس با ورود به یکی از آن ها و گذراندن تمام جلسه های آموزشی ، در آزمون پایان دوره نیز شرکت نمایند. قابل ذکر است که ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت مربیان پیش دبستانی در سایت LTMS  انجام می گیرد اما برای آزمون ها ، سایت رایادرس به نشانی rayadars.com اختصاص داده شده است.

نیروهای متقاضی ورود به دوره پیش دبستانی  باید شرایطی را داشته باشند که این شرایط عبارتند از :

  • مدرک قابل قبول برای ورود به دوره پیش دبستانی جهت مربی شدن ، مدرک لیسانس است.
  • مدرک لیسانس مربی باید با رشته های مرتبط و درخواستی وزارت آموزش و پرورش باشد.
  • دارا بودن ویژگی های ظاهری و تسلط به آموزش های قرآنی نیز از شرایط نیروهای متقاضی ورود به دوره پیش دبستانی است.
احتمالا این را هم بپسندید  شماره تلفن پشتیبانی ضمن خدمت فرهنگیان 📞 پاسخ با ما

متقاضیانی که به عنوان مربی پیش دبستانی گزینش می شوند ، نیروهای غیردولتی هستند اما در مناطق محروم که تعداد پایه ها بیشتر از 3 نیست و دانش آموزان کمتر از 15 نفر هستند ، نیرو به صورت رسمی فعالیت می کند.

دوره های آموزشی الزامی برای مربیان پیش دبستانی

ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سایت ltms برای شرکت در بعضی از دوره ها الزامی می باشد که یکی از این دوره های آموزشی با عنوان آموزش و پرورش پیش دبستانی است. این دوره آموزشی با کد 9640413 به مدت 16 ساعت برگزار می شود و در پایان دوره ، 4 مرحله آزمون برای فراگیران در نظر گرفته شده است.

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان برای مربیان پیش دبستانی ، نمره 12 از 20 می باشد و میانگین نمرات 4 مرحله تعیین کننده نمره نهایی است. مربیان گرامی پس از شرکت در آزمون برای مشاهده نمرات ضمن خدمت فرهنگیان ، لازم است به سایت رایادرس مراجعه نمایند.

در این مطلب راهنمای کاملی از ثبت نام مربیان پیش دبستانی در سامانه ltms ارائه شد. در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که در حال حاضر برگزار می شوند و همچنین اطلاع از نحوه تغییر رمز ضمن خدمت فرهنگیان در سایت رایادرس ، با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه ضمن خدمت سانیار - ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

سامانه ضمن خدمت سانیار – ورود و راهنمای ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه سانیار

  موسسه سانیار یکی از موسسات فعال در برگزاری دوره های ضمن خدمت دستگاه های …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر