از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان 1403 📞 راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان - راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان توسط معاونت آموزشی وزارت آموزش و پرورش کشور برگزار می شود. این دوره ها ویژه مدیران ، مربیان پرورشی ، معاونان پرورشی ، دبیران ، آموزگاران و هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش و سایر کادر آموزشی و پرسنل مدارس ی باشند. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل 4 آزمون است که نمره نهایی از میانگین نمرات 4 آزمون محاسبه می شود و در صورتی که شخص فراگیر نمره 12 از 20 را داشته‌ باشد ، گواهی دوره ضمن خدمت 24 ساعته‌ دریافت خواهد کرد. برای آشنایی با دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان ، لطفا در ادامه همراه ما باشید.

اگر در ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با مشکلی مواجه هستید و یا سوالی دارید ، با کارشناسان ارشد ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان به مشکل شما رسیدگی شود.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاده دوره های گذرانده‌ شده‌ ضمن خدمت فرهنگیان

مشاهده دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان از طریق سایت ltms.medu.ir  انجام می گیرد. فراگیران پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه امتیاز بندی می شوند و در صورت دارا بودن‌ امتیاز لازم ، ثبت نام موقت آن ها تایید می شود. برای مشاهده لیست دوره هایی که ثبت نام کرده‌ اید می توانید پس از وارد شدن‌ به سایت ال تی ام اس ، اطلاعات خود را که شامل نام کاربری و رمز عبور است درج کنید.

سپس مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست سامانه ، وارد بخش دوره های ثبت نام شده‌ شوید.

پس از طی کردن‌ هفته های آموزشی و ارسال نمرات ، دوره های ثبت نام شده‌ به دوره های گذرانده‌ شده‌ تبدیل می شود. شما از بخش سوابق ضمن خدمت سایت می توانید آنها را مشاهد کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1403 📞 لیست کامل مدارک

نکات مهم

  • حداقل ساعت ضمن خدمت فرهنگیان ، 40 ساعت در یک سال است.
  • سقف اجرای دوره برای هر همكار فرهنگی 200 ساعت می باشد. (دوره های گذرانده‌ شده‌ + دوره های ثبت شده‌ در قسمت دوره های ثبت نام شده‌ سامانه ltms )
  • تمامی کارمندان آموزش و پرورش باید دوره های ضمن خدمت مهارت های هفت گانه اطلاعات و ارتباطات(ICDL) را طی کنند. دریافت گواهی­نامه قبولی مهارت­ های هفت گانه اطلاعات و ارتباطات (ICDL)  از شروط اصلی استخدام می باشند.
  • فراگیران عزیز قبل از ثبت نام دوره های ضمن خدمت آموزش وپرورش ابتدا از طریق بخش “تایید دوره ها و فعالیت های معادل” سامانه LTMS و از طریق آیكن “كنترل شرایط فراگیر” بررسی کنند که دوره ثبت نامی آنها تکراری نباشد.
  • تمامی دوره های گذرانده‌ شده‌ ضمن خدمت فرهنگیان پس از کسب نمره قبولی در سایت LTMS ثبت می شوند.
  • فراگیرانی که قبلا دوره های آموزشی مهارت های هفتگانه را گذرانده‌ اند ، نیازی نیست که مجددا ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت را برای این دوره ها انجام دهند.

مرتبط بخوانید : حداقل و حداکثر میزان ساعت ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان مهارت های هفتگانه (ICDL) به شرح زیر هستند :

زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

آزمون دوره های ضمن خدمت فرهنگیان دو بار در سال و در نوبت نیمسال اول که معمولا اردیبهشت ماه است و نیمسال دوم که دی ماه است ، برگزار می شود. البته‌ به دلیل آنکه مراکز آموزش و پرورش هر استان به طور مستقل دوره های آموزشی را اجرا می کنند ، بنابراین تاریخ دقیق برگزاری مشخص نیست. اما شما می توانید از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما ، پیگیر زمان دقیق برگزاری آزمون دوره ضمن خدمت استان خود باشید تا با اعلام تاریخ دقیق از سوی مسئولین ، به شما نیز اطلاع رسانی شود.

مرتبط بخوانید : نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

نحوه برگزاری آزمون و دوره های گذرانده‌ شده‌ ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت آموزش های 6 تا 48 ساعته در حوزه های تربیتی ، سیاسی اجتماعی ، مشاوره و تربیت قرآنی که به فاصله زمانی یک الی سه هفته هستند ، برگزار می شود. در انتهای هر دوره یک آزمون جامع از فرهنگیان فراگیر گرفته‌ می شود که میانگین نمرات 4 آزمون ، نمره نهایی را مشخص می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت فرهنگیان 1402📞 زمان و دفترچه تکمیل ظرفیت فرهنگیان

برگزاری آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان به دو روش الکترونیکی و حضوری است. در صورتی که آنلاین باشد ، از طریق سایت ltms.medu.ir  انجام می گیرد و هر یک از متقاضیان باید در دوره هایی ثبت نام کنند که مطابق با رشته‌ شغلی آنهاست.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و همچنین آگاهی از موسسات دارای مجوز استان خود ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید. در صورت تمایل نیز می توانید ثبت نام اینترنتی دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان را توسط مشاوران ما انجام دهید تا خللی در روند نام نویسی و شرکت در دوره ها وجود نداشته‌ باشد.

راهنمای کامل  ثبت نام اینترنتی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

همچنین می توانید برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت ltms.medu.ir ، فایل آموزشی فوق را دانلود کنید.

مرتبط بخوانید : لینک ورود و راهنمای استفاده از سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

سوالات شما

  • دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در کدام سامانه برگزار می شوند ؟

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه ltms.medu.ir برگزار می شوند.

  • چگونه دوره های گذرانده شده‌ ضمن خدمت فرهنگیان را مشاهده کنیم ؟

راهنمای مشاهده دوره های ضمن خدمت گذرانده‌ شده‌ را در این مطلب ارائه کرده‌ ایم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی 📞 راهنمای ثبت نام و مصاحبه تربیت معلم تجربی

کنکور فرهنگیان برای رشته تجربی در سال 1403 برگزار می شود و بیشترین تعداد داوطلبان …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر