از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود شاد 3 – دانلود آخرین نسخه شاد 3 ( 1400 )

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود شاد 3

 

همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400 – 1401 و در تاریخ 1 مهرماه ، نسخه جدید برنامه شاد منتشر شد و دانش آموزان و معلمان می بایست برای ورود به برنامه شاد ، آخرین نسخه را دانلود نمایند تا دوباره مشکلات نسخه قدیمی را نداشته باشند. در برنامه شاد 3 ، علاوه بر رفع بسیاری از مشکلاتی که در نسخه قدیمی وجود داشت و موجب اختلال در فرایند آموزش مجازی می شد ، یکسری قابلیت های جدید که از جمله آنها می توان به امکان پوشه بندی چت ها و بهنیه سازی عملکرد و سرعت اشاره کرد ، اضافه شده است و تغییرات اعمال شده قطعا در کیفیت آموزش مجازی تاثیر مثبت خواهد داشت.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا ضمن دانلود برنامه شاد 3 ، با نحوه احراز هویت و ورود به کلاس های درسی آشنا شوید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر نیز می توانید از مشاوران ما در مرکز پاسخ با ما راهنمایی دریافت نمایید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانلود برنامه شاد 3

برنامه شاد 3 در تاریخ 1 مهرماه 1400 منتشر شده است و آخرین بروزرسانی آن نیز مربوط به 3 مهرماه است. شاد جدید قابل نصب بر روی گوشی های آیفون و اندروید ، تبلت و کامپیوتر می باشد ، بر خلاف نسخه قدیمی که فقط بر روی گوشی و تبلت اندروید نصب می شد.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون آنلاین در شاد چگونه است - راهنمای انجام آزمون آنلاین شاد

از طریق لینک زیر می توانید به آخرین نسخه برنامه شاد دسترسی داشته باشید. حجم فایل 39 مگابایت است و قبل از دانلود کردن برنامه ، از وجود فضای خالی در گوشی ، تبلت یا کامپیوتر خود مطمئن شوید.

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد 3

توجه داشته باشید که حتما نسخه اصلی برنامه شاد 3 را دانلود و نصب نمایید و از طریق سایت های غیرمعتبر این برنامه را دانلود نکنید زیرا ممکن است فایل خراب باشد و به گوشی شما آسیب برساند. با کلیک بر روی لینک فوق ، مستقیم به سایت shad.ir هدایت می شوید و برنامه را از این سایت دانلود خواهید کرد.

امکانات برنامه شاد 3

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، برنامه شاد 3 دارای یکسری امکانات و قابلیت های جدید است که باعث بهتر شدن کیفیت آموزش مجازی می شود. از جمله امکانات برنامه شاد 3 به شرح زیر هستند :

نحوه نصب و دانلود برنامه شاد 3

مراحل نصب و احراز هویت در برنامه شاد 3 همانند نسخه قدیمی است. پس از دانلود این برنامه از طریق لینک قرار داده شده ، ابتدا باید شماره تلفن خود را درج نمایید تا کد فعال سازی شاد ارسال شود.

احتمالا این را هم بپسندید  حذف دانش آموز اضافی در گروه اپلیکیشن شاد - راهنمای نحوه حذف

پس از دریافت کد فعال سازی از طریق پیامک ، لازم است آن را برای ورود به برنامه شاد در بخش تعیین شده درج نمایید. قابل ذکر است که اگر شماره خود را تغییر داده باشید ، امکان ورود به برنامه شاد را خواهید داشت ولی در مراحل احراز هویت با مشکل مواجه خواهید شد چرا که احراز هویت بر اساس کد ملی هر دانش آموز و معلم و همچنین شماره تلفن او انجام می شود که این اطلاعات در سامانه سناد ثبت شده اند.

پس در صورت تغییر شماره در شاد ، باید به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا شماره جدید شما را وارد سایت سناد کند. برای احراز هویت کردن نیز لازم است بر روی گزینه “ورود به مدرسه من” کلیک کنید و اطلاعات درخواستی را که شامل کد ملی ، روز ، ماه و سال تولد می باشد را درج نمایید.

با انجام موفقیت آمیز مراحل فوق ، لیست گروه ها و کانال های درسی مربوط به پایه و رشته تحصیلی خود را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول

  • برنامه شاد 3 در چه تاریخی منتشر می شود ؟

برنامه شاد 3 از ابتدای مهرماه 1400 در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار گرفته است.

  • برای دانلود شاد 3 به کدام سایت مراجعه نماییم ؟

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد 3 در این مطلب قرار داده شده است.

  • امکانات جدید برنامه شاد 3 نسبت به نسخه قدیمی چیست ؟

در برنامه شاد 3 یکسری قابلیت های جدید که از جمله آنها می توان به امکان پوشه بندی چت ها و بهنیه سازی عملکرد و سرعت اشاره کرد ، اضافه شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ربات دیجی فرم در شاد - ربات دیجی فرم در تلگرام، واتساپ، بله، گپ

ربات دیجی فرم در شاد – ربات دیجی فرم در تلگرام، واتساپ، بله، گپ

  سایت دیجی فرم همانند سایت گوگل فرم ، برای ساخت انواع فرم ها کاربرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر