از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود برنامه شاد برای ایفون – راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود برنامه شاد برای آیفون

 

برنامه شاد آموزش و پرورش به منظور اجرای آموزش مجازی و برگزاری کلاس های آنلاین مدارس از اواخر سال 98 راه اندازی شده است تا در زمان تعطیلات مدارس و عدم برگزاری کلاس های حضوری به دلیل فراهم نبودن شرایط بهداشتی ، دانش آموزان از درس و مدرسه عقب نمانند. این برنامه ، شبکه اصلی آموزش مجازی است و تاکنون که نزدیک به یکسال از زمان رونمایی آن می گذرد ، در دو نسخه اپلیکیشن و وب ارائه شده است. اما مشکلی که بعضی از دانش آموزان و معلمان در استفاده از این برنامه دارند ، عدم دانلود و نصب برای گوشی ایفون است در واقع این اپلیکیشن فقط قابل اجرا بر روی گوشی های اندروید است و همین محدودیت باعث شده که کاربران دارای گوشی ایفون ، با مشکل مواجه شوند.

در ادامه راهنمای دانلود برنامه شاد را برای گوشی ایفون ارائه کرده ایم و اگر شما نیز گوشی ایفون دارید ، می توانید طبق توضیحاتی که در ادامه ارائه می شود ، وارد برنامه شاد و کلاسهای درسی خود شوید.

راهنمای دانلود و نصب برنامه شاد برای ایفون

تمام دانش آموزان و معلمان موظف هستند که برای پیگیری کلاسهای درسی و مدرسه ، شبکه شاد را نصب کنند. استفاده از سایر پیام رسان های داخلی و خارجی نیز برای برگزاری کلاس های مجازی امکان پذیر است اما شبکه شاد به دلیل تنظیمات پیشرفته تری که دارد ، بهترین پیام رسان برای ارائه آموزش های مجازی مدارس است.

در حال حاضر پیام رسان شاد در دو نسخه اپلیکیشن و وب شاد توسط آموزش و پرورش طراحی و راه اندازی شده است اما مشکلی که وجود دارد این است که اپلیکیشن شاد فقط بر روی گوشی های اندروید با نسخه 4.4 و بالاتر نصب می شود و همین موضوع باعث شده که دانش آموزان و معلمانی که گوشی اندروید ندارند و از گوشی ایفون استفاده می کنند ، در ورود به برنامه شاد و عضویت در گروه های درسی محدودیت داشته باشند.

سازمان آموزش و پرورش کشور این مشکل را با راه اندازی برنامه تحت وب شاد ، حل کرده است. در واقع برنامه شاد برای گوشی ایفون هنوز طراحی نشده اما کاربران دارای گوشی ایفون می توانند تا زمان انتشار برنامه مختص به گوشی خود ، از وب شاد استفاده کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه گذاشتن عکس پروفایل در شاد 📞 راهنمای گذاشتن عکس پروفایل در شاد

لینک دانلود برنامه شاد برای ایفون

به محض انتشار برنامه شاد برای گوشی ایفون ، این لینک فعال می شود.

دانش آموزان و معلمان عزیز که در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مواجه هستید می توانید راه حل رفع مشکلات برنامه را از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

مثل هر برنامه دیگری که هم برای گوشی اندروید و هم برای گوشی ایفون قابل نصب است ، برنامه شاد نیز به زودی در نسخه ios نیز منتشر می شود و با توجه به اینکه جمع کثیری از دانش آموزان و معلمان گوشی اندروید ندارند ، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه های خود اعلام کرده است که در چند ماه آینده ، اپلیکیشن شاد برای ios را نیز ارائه خواهد کرد.

راهنمای دانلود و نصب برنامه تحت وب شاد برای گوشی ایفون

همانطور که توضیح داده شد ، کاربران دارای گوشی ایفون برای نصب برنامه شاد و ورود به کلاس های درسی خود ، باید از نسخه تحت وب شاد استفاده نمایند. تمام تنظیمات شاد در وب شاد نیز اجرا شده است و برای عضویت در گروه های درسی در وب شاد نیز باید مراحل احراز هویت را طی کنید.

برای ورود به وب شاد ، باید وارد سایت shad.ir شوید و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه دانلود نسخه وب کلیک کنید.

 

سپس باید شماره تلفن همراه خود را درج نمایید و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک نمایید. کد فعال سازی شاد به شماره تلفن همراهی که درج کرده اید ، پیامک می شود پس حتما شماره ای که درج می کنید روشن و در دسترس باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  ترک گروه در شاد - راهنمای ترک گروه در شاد و بازگشت به آن

 

پس از یک دقیقه ، کد فعال سازی برای شما پیامک می شود و باید آن را در این بخش درج کنید.

 

با درج کد فعال سازی و زدن دکمه ورود به مرحله بعدی ، وارد برنامه شاد خواهید شد اما هنوز در کلاس های درسی عضو نیستید و لازم است مراحل احراز هویت در شاد را نیز طی کنید بدین منظور بر روی عبارت ورود دانش آموز مطابق تصویر زیر ، کلیک کنید.

 

در احراز هویت و ورود به برنامه شاد مشکلی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را برای احراز هویت اپلیکیشن شاد در بخش های خواسته شده به دقت درج کنید.

مشکل در ورود به وب شاد

پس از زدن دکمه ثبت اطلاعات ، اگر مشخصات به درستی درج شده باشد وارد گروه های درسی مربوط به پایه تحصیلی خود خواهید شد اما اگر مشخصات اشتباه باشد ، اخطار مشخصات وارد شده صحیح نمی باشد را دریافت خواهید کرد.

دانلود برنامه شاد برای آیفون

 

دلایل اخطار اطلاعات اشتباه در ورود به وب شاد یا ممکن است اشتباه در مشخصات شناسنامه ای باشد و یا اینکه شماره تلفن درج شده ، مورد تایید سامانه نباشد. شماره ای که با استفاده از آن وارد برنامه شاد می شوید ، باید مورد تایید مدیر مدرسه باشد و اطلاعات شما در سامانه سناد توسط مدیر مدرسه بروزرسانی شود. اگر قصد تغییر شماره در شاد را دارید و یا شماره ای که وارد برنامه شاد می کنید در اختیار مدیر قرار ندارد ، حتما شماره جدید را به مدیر اطلاع دهید تا احراز هویت با موفقیت انجام گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر