از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آموزش کار با شاد – آموزش تصویری کار با سامانه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آموزش کار با شاد - آموزش تصویری کار با سامانه شاد

 

با همه گیر شدن بیماری کرونا و در پی آن تعطیلی مدارس ، دسترسی دانش آموزان به آموزش حضوری غیر ممکن شد و برنامه شاد با هدف ارائه آموزش مجازی ، توسط وزارت آموزش و پرورش کشور طراحی گردید تا دانش آموزان و معلمان با نصب این برنامه بتوانند امور مربوط به مدرسه را پیگیری کنند. با توجه به آمار بیش از 10 میلیونی کاربران شبکه شاد و اهمیت بسیار زیاد این برنامه در تحصیل دانش آموزان و آموزش مجازی دروس پایه های اول تا دوازهم ، بر آن شدیم که این مقاله را تحت عنوان آموزش کار با شاد تهیه کنیم تا به ابهامات شما در رابطه با شبکه شاد پاسخ دهیم. مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید تا از نحوه ورود به برنامه شاد ، عضویت در گروه های درسی ، نحوه پخش زنده و سایر امکانات برنامه مطلع شوید.

معرفی اپلیکیشن شاد و قابلیت های آن

برنامه شاد از بهار سال 99 در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار گرفته شده است و هر یک از کاربران می توانند نسبت به ساخت پروفایل شخصی خود در این اپلیکیشن اقدام نمایند. نسخه اول اپلیکیشن شاد ایرادات بسیاری داشت که موجب ایحاد اختلال در ارتباط میان دانش آموزان با معلم می شد اما در نسخه جدیدی که شهریورماه ارائه شد ، تمام مشکلات آن حل گردید.

مرتبط بخوانید: شادبین شادثبت نام در برنامه شاد مدارس – دانلود شاد 3 آزمون آغازین

در حال حاضر اپلیکیشن شاد جدید برای نسخه اندروید قابل استفاده است همچنین کاربرانی که دسترسی به گوشی اندروید ندارند ، می توانند از طریق وب شاد به کلاس های درس متصل شوند. لازم است خاطر نشان کنیم که نرم افزار شاد برای کامپیوتر و IOS هنوز عرضه نشده است و احتمال می دهیم تا چند ماه آینده ، این نسخه ها نیز ارائه شوند.

از قابلیت های برنامه شاد در آخرین بروزرسانی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

احتمالا این را هم بپسندید  لایو در برنامه شاد - راهنمای استفاده از امکان لایو در اپلیکیشن شاد

آموزش کار با شاد و نصب برنامه

نصب برنامه شاد در گوشی اندروید ، آیفون و کامپیوتر امکان پذیر است. البته برنامه شاد هم اکنون فقط برای گوشی اندروید قابل استفاده می باشد اما دانش آموزان و معلمانی که گوشی آیفون دارند می توانند وارد نسخه وب شاد شوند همچنین امکان نصب برنامه شاد در کامپیوتر از طریق یک برنامه جانبی با عنوان شبیه ساز اندروید وجود دارد. برای اطلاع از راهنمای نصب اپلیکیشن شاد در ویندوز کلیک کنید.

پس از دانلود اپلیکیشن شاد جدید ، برای ورود به برنامه ابتدا باید احراز هویت را انجام دهید. شبکه شاد برای سه دسته از کاربران معلم ، دانش آموز و مدیر تعریف شده است که احراز هویت هر کدام از این کاربران ، مجزا انجام می گیرد.

دانلود برنامه شاد جدید

بر روی گزینه “ورود به برنامه” کلیک کنید و سپس شماره موبایل خود را که مدیر مدرسه آن را در سایت سناد ثبت کرده است ، درج نمایید.

 

کد فعال سازی ارسال شده را در بخش خواسته شده درج کنید و پس از آن اطلاعات کاربری خود را که شامل نام و نام خانوادگی می باشد را درج نمایید.

 

با تعیین اطلاعات کاربری ، وارد شبکه شاد خواهید شد که می بایست در مراحل بعدی ، احراز هویت را انجام دهید. برای احراز هویت در شاد ، مثل تصویر زیر ،  گزینه “ورود به مدرسه من” را انتخاب کنید.

 

در مرحله بعدی باید پس از کلیک بر روی عبارت افزودن کاربر ، نقش خود را به عنوان معلم ، دانش آموز و مدیر تعیین کنید.

 

پس از انتخاب نقش ، لازم است کد ملی فرد را نیز درج کنید و سپس به ترتیب سال تولد ، ماه تولد و روز تولد را تعیین نمایید.

 

پس ار تمام مراحل فوق دو حالت ایجاد می شود ،  یا احراز هویت شما با موفقیت انجام می گیرد و وارد برنامه شاد می شوید و یا اینکه پیغام اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد را دریافت خواهید کرد که لازم است به مدیر مدرسه اطلاع دهید.

 

در صورتی که با پیغام “اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد” مواجه شدید ، اگر اطمینان دارید که اطلاعات را صحیح وارد کرده اید  ، با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا مشخصات دانش آموز شما را در شبکه شاد ذخیره کند.

راهنمای ورود و آموزش کار با گروه های برنامه شاد

معلمان و مدیران نیازی به ایجاد گروه یا کانال در برنامه شاد ندارند و پس از آنکه احراز هویت انجام دهند ، لیست همه کلاس ها نمایش داده می شود. اما دانش آموزان برای ورود به گروه در برنامه شاد ، یا باید از طریق لینک گروه اقدام کنند و یا معلم و مدیر آن ها را عضو کلاس کنند.

مرتبط ببینید : پشتیبانی اپلیکیشن شاد 

در دو مطلب چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم و چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم در خصوص ورود به برنامه شاد و عضویت در گروه های درسی توضیحات جامع ارائه شده است که می توانید با کلیک بر روی لینک ها ، مطالب را مطالعه کنید.

این مطلب در رابطه با آموزش کار با شاد ارائه شد. در صورتی که در هر یک از مراحل احراز هویت در شاد ، دانلود ، نحوه تدریس در برنامه شاد  ، آزمون آنلاین در شاد و عضویت در گروه ها و کانال های درسی مشکلی داشتید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما یا واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر

دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر – راهنمای دانلود و نصب شاد برای کامپیوتر

  برنامه شاد به منظور یکپارچه سازی سامانه های آموزش مجازی مدارس و سهولت ارتباط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر