از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام بدون کنکور کاردانی 1402 – در تمام دانشگاه های سراسری ، آزاد و علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام بدون کنکور کاردانی

 

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته توسط تعدادی از دانشگاه ها ارائه می شوند و داوطلبانی که به دنبال دریافت مدرک فوق دیپلم هستند می توانند در یکی از این مقاطع تحصیل کنند. رشته های بدون کنکور کاردانی تنوع زیادی دارند و اکثر رشته های فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، علوم تجربی و … را در بر میگیرند. داوطلبان مجازند که با مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم خود وارد رشته مورد علاقه خود در این مقطع شوند و شرایط برای تغییر رشته نیز فراهم است. ما در این مطلب می خواهیم شما را برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی به طور کامل راهنمایی کنیم و لیست رشته های این مقطع را معرفی خواهیم کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

سوالات خود را درباره ثبت نام بدون آزمون کاردانی از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی

همانطور که شرح داده شد ، رشته های بدون کنکور کاردانی تنوع زیادی دارند و شما می توانید وارد رشته مورد علاقه خود در این مقطع شوید. این رشته ها شامل گروه های انسانی ، ریاضی ، فنی مهندسی ، علوم تجربی ، هنر و … به شرح زیر می باشند :

مرتبط بخوانید : رشته های کاردانی پیوسته و رشته های کاردانی ناپیوسته

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

دانشگاه های دارای رشته های بدون کنکور کاردانی

شما می توانید برای ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه های سراسری ، آزاد و علمی کاربردی را انتخاب کنید. منظور از دانشگاه های سراسری شامل روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و …  هستند که البته در دانشگاه های روزانه و نوبت دوم تعداد رشته های بدون کنکور کاردانی زیاد نیستند و بیشترین تعداد رشته کاردانی در دانشگاه غیرانتفاعی ارائه می شود.

در دانشگاه آزاد نیز تنوع زیادی از رشته های بدون کنکور کاردانی را شاهد هستیم که در دوره های پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور عمدتا فنی حرفه ای هستند و داوطلبانی که دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش را دارند ، این رشته ها را انتخاب می کنند اما رشته های کاردانی ناپیوسته از گروه های تجربی ، انسانی و حتی هنر نیز ارائه می شوند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد همه ساله انجام می شود و بیشترین تعداد پذیرش را نیز این دانشگاه دارد.

مرتبط بخوانید : کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی

به جزء دانشگاه های سراسری و آزاد ، گفته شد که دانشگاه علمی کاربردی نیز دارای رشته های کاردانی بدون کنکور ارائه می شوند. دانشگاه علمی کاربردی رشته های نسبتا متفاوت تری دارد و برای اکثر رشته ها چند گرایش را در نظر گرفته است برای مثال رشته حقوق در این دانشگاه شامل گرایش های حقوق ثبتی ، حقوقی امور قضایی ، حقوق حمل و نقل و … می باشد و بعضی رشته های خاص از جمله کاردانی حرفه ای گریم ، کاردانی حرفه ای آشپزی ، کاردانی حرفه ای خوشنویسی ، کاردانی حرفه ای تبلیغات و … فقط در این دانشگاه ارائه می شوند.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه نوبت دوم کاردانی

زمان و راهنمای ثبت نام بدون کنکور کاردانی 1402

ثبت نام بدون کنکور کاردانی

 

احتمالا این را هم بپسندید  کاردانی پیوسته چیست 📞 معرفی و راهنمای کاردانی پیوسته

تمام دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور کاردانی ، دوبار در سال ثبت نام می کنند یکبار برای برگزاری نیمسال اول یعنی مهرماه و یکبار برای برگزاری نیمسال دوم یعنی بهمن ماه. داوطلبانی که می خواهند در مهرماه وارد دانشگاه شوند باید از اواخر مردادماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کنند و متقاضیان پذیرش در نیمسال بهمن نیز می بایست از اواخر آذرماه پیگیر ثبت نام خود باشند.

لازم به ذکر است که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ها نیست. آدرس سایت ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و علمی کاربردی نیز در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

مرتبط بخوانید : ادامه تحصیل بعد از کاردانی

سوالات شما

  • رشته های بدون کنکور کاردانی کدام رشته ها هستند ؟

لیست کاملی از رشته های بدون آزمون کاردانی را در این مطلب قرار داده ایم.

  • کدام دانشگاه ها امکان تحصیل بر اساس سوابق تحصیلی را در مقطع کاردانی دارند ؟

شما می توانید رشته های تحصیلی کاردانی بدون آزمون را در تمام دانشگاه های سراسری ، آزاد و علمی کاربردی انتخاب کنید.

  • برای ثبت نام مقطع کاردانی چه مدرکی نیاز است ؟

ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته با مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم انجام می گیرد اما برای مقطع کاردانی ناپیوسته نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی پیوسته

ثبت نام کاردانی پیوسته 1402 📞 راهنمای ثبت نام کاردانی پیوسته در تمام دانشگاه ها

ثبت نام کاردانی پیوسته را می توانید در بسیاری از دانشگاه ها مثل دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر