از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

دانش آموزان پایه نهم استان لرستان که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود در آزمون این مدارس ، لازم است نتایج را مشاهده کنند. سپس در صورت قبولی ، نسبت به ثبت نام در مدرسه اقدام نمایند. اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان از طریق سامانه آموزش و پرورش استان خواهد بود که در ادامه این مطلب بیشتر بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 1402

نتایج نمونه دولتی لرستان حداکثر تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد. با توجه به اینکه آزمون در تاریخ 3 تیرماه برگزار شده‌ است ، پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج در اواسط مرداد ماه باشد.

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در استان های مختلف به صورت مجزا و استان به استان اعلام می شود. به همین دلیل ممکن است نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان دیر تر یا زودتر از استان های دیگر اعلام شود.

دریافت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لرستان

سامانه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لرستان به نشانی my.medu.ir می باشد. دانش آموزان با استفاده از کد ملی و سری سریال شناسنامه خود ، می توانند کارنامه شان را دریافت نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان شامل سه نوع کارنامه برای سه دسته دانش آموز است. نوع اول کارنامه برای دانش آموزانی است که دارای حداقل تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی هستند و پذیرفته‌ شده‌ اند. این دسته از دانش آموزان می بایست اطلاعیه های مدرسه قبول شده‌ را پیگیری کنند و در تاریخ تعیین شده‌ ، نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

دسته دوم دانش آموزانی هستند که دارای نمره لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی نیستند که این دسته از دانش آموزان امکان اعتراض به نتایج را دارند. توضیحات اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم در ادامه مطلب توضیح داده‌ شده‌ است.

دسته سوم نیز دانش آموزانی هستند که حداقل تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی را کسب کرده‌ اند اما ظرفیت مدارس مورد تقاضای آنها تکمیل شده‌ است به همین دلیل جزو دانش آموزان ذخیره قرار می گیرند تا در صورت خالی شدن ظرفیت مدرسه ، ثبت نام از آنها انجام گیرد.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم وجود دارد و دانش آموزان می توانند با بررسی کارنامه خود ، درصد دروس و ترازی که کسب کرده‌ اند را محاسبه کنند و در صورت وجود اشتباه در محاسبه نمرات ، این امکان در نظر گرفته‌ شده‌ است که به صورت اینترنتی نسبت به نتایج اعتراض کنند.

اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم لرستان از طریق سایت my.medu.ir می باشد و زمان آن نیز در این سامانه اطلاع رسانی خواهد شد. دانش آموزان متقاضی اعتراض به نتایج نمونه دولتی فقط در تاریخی که تعیین می شود ، فرصت ثبت درخواست خود را دارند و به درخواست های ارسال شده‌ پس از پایان مهلت در نظر گرفته‌ شده‌ ، رسیدگی نخواهد شد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی

ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم لرستان

اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان

لیست ذخیره های نمونه دولتی استان لرستان همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد و ذخیره ها باید منتظر تماس مدرسه باشند تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدرسه ، از آنها ثبت نام به عمل آید. وضعیت قبولی یا عدم قبولی ذخیره های نمونه دولتی حداکثر تا اواخر شهریورماه مشخص خواهد شد و اگر بعضی از قبول شدگان بنا به دلایلی مثل قبولی همزمان در آزمون تیزهوشان یا انتقالی ، نخواهند در مدرسه نمونه دولتی ثبت نام کنند ، دانش آموزان ذخیره شانس قبولی خواهند داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی یزد 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم یزد

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان 1402 چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان حداکثر یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون است.

  • برای مشاهده نتایج نمونه دولتی لرستان به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه اعلام نتايج نمونه دولتی لرستان به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • آیا امکان اعتراض به اعلام نتايج نمونه دولتی لرستان وجود دارد ؟

بله ، دانش آموزان در صورت مشاهده اشتباه در محاسبه درصد دروس و تراز می توانند به نتایج اعتراض کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر