از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 1402 📞 زمان اعلام نتایج و راهنمای دریافت کارنامه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی

دانش آموزان کلاس نهم استان خراسان شمالی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، می توانند از همان سامانه که در آن ثبت نام آزمون را انجام داده‌ اند ، نتایج را دریافت کنند. سپس در صورت قبولی در مدرسه انتخابی ، برای ثبت نام قطعی به مدرسه مراجعه نمایند. توضیحات کامل راجع به زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی و نحوه دریافت کارنامه از سامانه ، در این مطلب ارائه خواهد شد. پس از مطالعه مطلب ، اگر سوالی داشتید حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 1402

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 در تمامی استان ها در روز 3 تیرماه 1402 بود. این آزمون مثل سالهای قبل ، به صورت استان به استان برگزار گردید. پس از برگزاری آزمون ، پاسخ برگ شرکت کنندگان توسط آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار می گیرد و حداکثر 6 هفته پس از اجرای آزمون ، نتایج تحت عنوان کارنامه منتشر می شود.

بنابراین پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی در نیمه اول مرداد ماه باشد. با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست ، می توانید برای پیگیری اخبار اعلام نتایج با مشاوران ما در ارتباط باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی

نتایج آزمون نمونه دولتی استان خراسان شمالی مثل سایر استان ها در سایت مای مدیو منتشر می شود. بنابراین برای دریافت کارنامه باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنید. برای دریافت کارنامه نمونه دولتی خراسان شمالی از سایت my.medu.ir ، نیاز به رمز همگام  و کدپیگیری ثبت نام نمی باشد و فقط باید کد ملی و سری سریال شناسنامه دانش آموز را ارائه کنید.

سه نتیجه متفاوت آزمون نمونه دولتی 1402

پس از اینکه کارنامه آزمون نمونه دولتی خود را از سایت my.medu.ir دریافت کردید ، یکی از سه نتیجه زیر را مشاهده خواهید کرد :

  • پذیرفته شده‌ : دانش آموزانی که تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی را کسب کنند ، پذیرفته خواهند شد و لازم است اقدامات لازم برای ثبت نام حضوری را انجام دهند.
  • پذیرفته نشده‌ : دانش آموزانی که درصد دروس و تراز آنها برای قبولی در مدارس نمونه دولتی کافی نباشد ، قبول نخواهند شد.
  • ذخیره شده‌ : دانش آموزانی که تراز اکتسابی آنها نزدیک به تراز آخرین فرد قبول شده‌ در مدرسه نمونه دولتی است ، جزو ذخیره شدگان اعلام می شود و باید منتظر تماس از طرف مدرسه باشند.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

آیا امکان اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی وجود دارد

دانش آموزانی که پس از دریافت نتایج نمونه دولتی ، جزو پذیرفته نشدگان هستند می توانند نسبت به کارنامه خود اعتراض داشته باشند و امکان اعتراض به نتایج برای آنها فراهم است. زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی چند روز پس از منتشر شدن نتایج است و دانش آموزان می توانند به صورت اینترنتی درخواست خود را به ثبت برسانند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 1402 📞 زمان اعلام نتایج و راهنمای دریافت کارنامه

آیا اعلام نتایج نمونه دولتی لیست ذخیره دارد

لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان شمالی همزمان با اعلام نتایج منتشر می شود. دانش آموزان ذخیره باید منتظر تماس مدرسه باشند تا اگر ظرفیت موجود باشد ، در مدرسه ثبت نام کنند. ظرفیت مدارس نمونه دولتی ممکن است به دلیل انصراف بعضی از قبول شدگان و یا انتفالی بعضی از دانش آموزان به مدرسه ای دیگر ، تکمیل نشود که در این صورت دانش آموزان ذخیره شانس پذیرش در مدرسه را دارند.

مرتبط بخوانید : تراز ذخیره های نمونه دولتی – تراز لازم لیست ذخیره های نمونه دولتی

برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت در مدارس نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مرحله تکمیل ظرفیت ندارد و هر دانش آموز فقط یکبار فرصت شرکت در آزمون و قبولی در آزمون را دارد. بنابراین اگر قبول نشده‌ اید و جزو ذخیره های نمونه دولتی هم نیستید ، شانس دیگری برای پذیرش در پایه دهم مدارس نمونه دولتی ندارید.

اما برای پایه دهم به یازدهم مدارس نمونه دولتی در بعضی از سال ها تکمیل ظرفیت برگزار می شود که به صورت استانی است و بستگی به ظرفیت مدارس استان دارد.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتايج نمونه دولتی خراسان شمالی در نیمه دوم مرداد ماه است.

  • برای مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

دانش آموزان آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی برای مشاهده نتایج باید به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

  • لیست ذخیره های نمونه دولتی خراسان شمالی چه زمانی اعلام می شود ؟

لیست ذخیره های نمونه دولتی همزمان با اعلام نتايج منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر