از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله به صورت استانی برای دانش آموزان فارغ التحصیل شده‌ از مقطع اول متوسطه برگزار می شود تا با شرکت در این آزمون ، شانس ورود به مدارس برتر نمونه دولتی را داشته باشند. آزمون نمونه دولتی امسال برای استان ایلام هم برگزار شد. جمعیت زیادی از دانش آموزان پایه نهم که واجد شرایط بودند ، در این آزمون شرکت کردند. این دسته از دانش آموزان برای اطلاع از اینکه جزو قبول شدگان هستند یا خیر ، باید منتظر اعلام نتایج باشند. در ادامه این مطلب راهنمای کاملی از اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 را ارائه می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی، لیست ذخیره ها، نحوه اعتراض به نتایج آزمون و …  با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402

راجع به زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام لازم است بدانید که حداقل یک ماه و حداکثر یک و نیم ماه پس از برگزاری آزمون ، نتیجه اعلام می شود. با توجه به اینکه آزمون در هفته اول تیرماه برگزار شده‌ است ، احتمالا تا اواسط مردادماه نتایج منتشر شود. البته تاخیر در اعلام نتایج هم ممکن است وجود داشته باشد.

مرتبط بخوانید : شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی

نحوه مشاهده کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام 1402

برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام می بایست به سامانه نمونه دولتی به نشانی my.medu.ir مراجعه شود. نحوه دریافت نتایج از این سامانه بسیار راحت است و فقط کافیست کد ملی دانش آموز و کد امنیتی ، در بخش های خواسته شده‌ درج گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان

آیا اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 امکان پذیر است

در رابطه با این سوال که آیا اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام 1402 امکان پذیر است  یا خیر ، لازم است بدانید که بله امکان پذیر است. چند روز پس از اعلام نتایج ، مهلتی در نظر گرفته‌ می شود تا دانش آموزانی که نسبت به نتیجه آزمون اعتراض دارند بتوانند درخواست خود را به ثبت برسانند.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام به صورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir می باشد. در این سامانه لینک اعتراض به نتیجه فعال می گردد. دانش آموز می تواند با ذکر دلایل منطقی و مواجه ، درخواست اعتراض خود را نسبت به اشتباه در محاسبه درصد دروس یا اشتباه در محاسبه تراز ، ثبت کند.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

آیا آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام لیست ذخیره دارد

لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم ایلام همزمان با اعلام نتایج منتشر می گردد. دانش آموزانی که تراز نزدیک به تراز آخرین نفر قبولی داشته باشند ولی به دلیل تکمیل شدن‌ ظرفیت مدرسه موفق به پذیرش نشوند ، جزو ذخیره ها قرار می گیرند.

وضعیت قبولی یا عدم قبولی دانش آموزان ذخیره در مدرسه نمونه دولتی بستگی به این دارد که قبول شدگان مدرسه از ثبت نام خود انصراف دهند و در این صورت ظرفیت خالی برای ذخیره ها ایجاد می شود.

تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی دارای آزمون تکمیل ظرفیت هستند اما این آزمون برای پایه نهم به دهم برگزار نمی شود و در بعضی از سال ها و فقط بعضی از استان ها ، آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی را برای پایه دهم به یازدهم برگزار می نمایند. بنابراین اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اید و موفق به قبولی نشده‌ اید ، دیگر امکان شرکت مجدد در آزمون این پایه را ندارید و شاید در سال آینده برای پایه دهم به یازدهم تکمیل ظرفیت برگزار گردد.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی – راهنمای اعتراض به نتایج نمونه دولتی

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام 1402

اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام

پذیرفته‌ شدگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام می بایست برای ثبت نام قطعی در مدرسه اقدام نمایند. در صورت عدم مراجعه به مدرسه ، برای آنها انصراف در نظر گرفته‌ می شود و برای جالی خالی آنها از دانش آموزان ذخیره ثبت نام به عمل می آید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی

در زمان ثبت نام حضوری مدرسه نمونه دولتی می بایست مدارک کامل تحویل داده‌ شوند. این مدارک شامل پرونده تحصیلی ، شناسنامه ، کارت ملی و کپی از آنها ، عکس ، کپی شناسنامه و کارت ملی والدین و … می باشند. همچنین در زمان ثبت نام لازم است یکی از والدین به همراه دانش آموز باشند.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

سوالات متداول

  • نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام در چه تاریخی اعلام می شود ؟

زمان انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام در اواسط مردادماه می باشد.

  • برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • آیا اعتراض به نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام امکان پذیر است ؟

بله ، دانش آموزان می توانند پس از دریافت کارنامه ازمون نمونه دولتی خود به نتایج اعتراض کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر