از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

آیا مدارس سلام خوب هستند 📞 کیفیت مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

آیا مدارس سلام خوب هستند

آیا مدارس سلام خوب هستند ؟ بسیاری از والدین دغدغه تحصیلات خوب و با کیفیت فرزندان خود را دارند و طبیعی است که هنگام ثبت نام مدارس به دنبال بهترین مدرسه با سطح علمی بالا و با کادر آموزشی مجرب باشند تا از کیفیت تحصیل فرزندشان اطمینان حاصل کنند. مدارس با کیفیت در سطح کشور مخصوصا در شهرهای بزرگی همچون تهران و مشهد کم نیستند اما هم والدین و هم دانش آموزان برای انتخاب بهترین آنها نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتری دارند.

اگر مدارس سلام یکی از مدارس انتخابی شما برای ثبت نام دانش آموزتان است ، در این مطلب همراه ما باشید تا درباره کیفیت مدارس سلام و اینکه آیا مدارس سلام خوب هستند ، کامل شما را راهنمایی کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس سلام ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا مدارس سلام خوب هستند 

مدارس مختلفی در سطح کشور دایر هستند که از طریق برگزاری آزمون های ورودی و یا بدون آزمون در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم ثبت نام دانش آموزان را انجام می دهند. یکی از بهترین مدارس ایران که شعبه های زیادی در شهرهای مختلف ندارند ، مدارس سلام هستند. مدارس سلام مدیریت یکپارچه ندارند و به همین دلیل از نظر کیفیت آموزشی شعبه های مختلف در سطح متفاوتی هستند. نوع تدریس و برنامه هایی که در مدارس سلام برای دانش آموزان در نظر گرفته می شود ، این مدارس را به مدارس برجسته تبدیل کرده است.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه مدارس سلام 1402 - شهریه مدارس سلام ابتدایی ، متوسطه اول و دوم

مجموعه آموزشی سلام تمام پایه های تحصیلی پیش دبستانی ، ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم دخترانه و پسرانه را پوشش می دهد که مجموعا شامل 11 مدرسه در دوره ابتدایی ، 14 مدرسه در دوره متوسطه اول و 18 مدرسه در دوره متوسطه دوم است که از سال 1380 تاسیس شده اند و در شهرهای تهران ، مشهد ، شاهرود و سایر شهرها قرار دارند.

برای ثبت نام در مدارس سلام باید از نظر درسی و علمی در سطح بالایی قرار داشته باشد و این مدارس ثبت نام دانش آموزان دارای معدل پایین را انجام نمی دهند و حتی ممکن است آزمون ورودی توسط مدرسه برگزار شود و در صورت کسب حد نصاب لازم در این آزمون ، می توانید در مدرسه پذیرش شوید.

رویکرد آموزشی در مدارس سلام در هر یک از پایه های تحصیلی و بر اساس شرایط و موقعیتی که دانش آموزان دارند ، تعیین می شود و هیچگاه برای تمام دانش آموزان یک نسخه آموزشی ثابت تعیین نمی شود. اردوهای تفریحی ، برنامه های شاد ، محیط فعال و پویا ، استفاده از تجهیزات آموزشی مختلف ، پیگیری جدی دروس و … از ویژگی های مدارس سلام است

امکانات مدارس سلام

  • سالن غذاخوری
  • کتابخانه
  • سالن مطالعه
  • اتاق ورزش
  • کارگاه تئاتر
  • دروازه فوتبال
  • بازی‌ های فکری
  • فوتبال دستی
  • کارگاه کامپیوتر
  • امکانات سمعی و بصری و سالن اجتماعات
  • زمین چمن مصنوعى
  • آزمایشگاه
  • کارگاه کار و فن‌ آورى
  • کارگاه هنر
  • سایت کامپیوتر
  • آزمایشگاه فیزیک
  • آزمایشگاه زیست
  • آزمایشگاه شیمی

در مدارس سلام پایگاه های تابستانی نیز دایر هستند که برنامه های مختلفی در این کارگاه ها برای دانش آموزان در نظر گرفته می شود. کلاس های تقویتی و جبرانی ، کلاس های آشنایی با دروس سال آینده ، اردوهای پژوهشی و …. از انواع برنامه های تابستانی مدارس سلام هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس سلام دوره اول 1402 - راهنمای ثبت نام مقطع متوسطه اول مدارس سلام

دانش آموزان مدارس سلام در آزمون سراسری ، جشنواره خوارزمی ، المپیاد های مختل، مسابقات ریاضی جهانی و کشوری ، مسابقات ورزشی و …. همواره عملکرد درخشانی داشته اند

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به مدارس استعدادهای درخشان  و تحصیل در مدارس نمونه دولتی چه مشکلاتی دارد

شهریه مدارس سلام

آیا مدارس سلام خوب هستند

مدارس سلام دولتی نیستند و بنابراین از دانش آموزان شهریه دریافت می نمایند که میزان شهریه هر ساله توسط سازمان آموزش و پرورش تعیین می شود. شهریه مدارس سلام به اندازه شهریه مدارس غیرانتفاعی نیست اما با توجه به امکانات رفاهی که در مدرسه ارائه می گردد ، بخشی از هزینه ها از دانش آموزان اخذ می شود. ضمن اینکه شهریه شعبه های مختلف این مدارس متفاوت است که به مواردی همچون شهر مدرسه ، امکانات مدرسه و … بستگی دارد.

مرتبط بخوانید : مدارس نمونه دولتی بهتر است یا غیرانتفاعی

سوالات متداول

  • آیا مدارس سلام خوب هستند ؟

مدارس سلام از بهترین مدارس سطح کشور هستند.

  • کیفیت مدارس سلام چگونه است ؟

نوع تدریس و برنامه هایی که در مدارس سلام برای دانش آموزان در نظر گرفته می شود ، این مدارس را به مدارس برجسته تبدیل کرده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دبستان پسرانه سلام

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

  دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر