از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دبستان پسرانه سلام – زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دبستان پسرانه سلام

 

دبستان های پسرانه سلام در شهرهایی همچون تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد و … دایر هستند و دانش آموزانی که می خواهند در پایه های اول تا ششم ابتدایی این مدارس تحصیل کنند ، باید در تاریخ اعلام شده از سوی مدرسه ، ثبت نام خود را انجام دهند. مدارس سلام از نظر زمانبندی ثبت نام و همچنین شرایط و ضوابط پذیرش دانش آموز در دبستان ، با سایر مدارس کمی متفاوت تر است که در ادامه این مطلب می خواهیم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

شما  والدین عزیز میتوانید سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام دبستان مدارس سلام ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ، ثبت نام دبستان سلام در یک زمانبندی مشخص انجام می گیرد و اگر دیر تر برای نام نویسی اقدام کنید ، از پذیرش در این مدرسه جا می مانید. روز و ساعت شروع ثبت نام از طریق خود مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد و حدود دو هفته نیز فرصت برای ثبت نام وجود خواهد داشت. در حال حاضر زمان دقیق نام نویسی برای سال 1402 مشخص نیست و شما عزیزان می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و اخبار شروع ثبت نام را پیگیری کنید.

مرتبط بخوانید : لیست مدارس سلام پسرانه

نحوه و سایت ثبت نام دبستان پسرانه سلام

سایت مدارس سلام به نشانی www.salamsch.com می باشد و اگر قصد دارید در دبستان های این مدارس ثبت نام کنید ، باید به سایت معرفی شده مراجعه کنید و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایید. پس از ورود به سامانه ، لینک “ثبت نام مدارس سلام” را مشاهده خواهید کرد که لازم است بر روی آن کلیک کنید. سپس به صفحه ای هدایت می شوید که باید فرم را به صورت اینترنتی تکمیل کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون ورودی مدارس سلام 1402 - زمان و راهنمای شرکت در آزمون مدرسه سلام

برای تکمیل فرم از شما اطلاعاتی همچون مشخصات شناسنامه ای دانش آموز و والدین خواسته می شود و لازم است آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه نیز درج شود.

پس از ثبت نام اینترنتی در وب سایت www.salamsch.com ، با اولیا دانش آموز تماس گرفته می شود  تا درباره برگزاری همایش حضوری یا آنلاین ، هماهنگی های لازم انجام گیرد سپس در تاریخی که مدرسه از طریق تماس تلفنی به والدین اعلام کرده است ، همایش اجرا می گردد و پس از آن طی یک مصاحبه اختصاصی توسط مشاور مدرسه ، دانش آموز مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

در پایان یک تور آشنایی با مدرسه هم برای دانش آموز برگزار می شود و از اولیا دعوت می شود که برای ثبت نام نهایی و ارائه مدارک لازم ، در مدرسه حضور یابند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس سلام و هزینه مدارس سلام

زمانبندی فعالیت‌ دبستان‌ پسرانه سلام

سال تحصیلی دبستان های پسرانه سلام از تیرماه و با آغاز به کار پایگاه های تابستانی شروع می شود و دانش آموزان و معلمان به مدت یک ماه و نیم و هفته ای دو روز در کلاس حضور می یابند. روزهای برگزاری کلاس از ابتدای مهرماه نیز از شنبه تا چهارشنبه و ساعت کاری از 7/30 الی 14/30 می باشد. برای هر کلاس درس هم 45 دقیقه مدت زمان در نظر گرفته می شود.

ثبت نام میان‌ پایه در دبستان های سلام

پایه های تحصیلی پیش دبستانی ، اول ابتدایی ، دوم ابتدایی ، سوم ابتدایی ، چهارم ابتدایی ، پنجم ابتدایی و ششم ابتدایی در مدارس سلام تدریس می شوند و نوآموزانی که پیش دبستانی را در این مدارس گذرانده اند برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی در اولویت قرار دارند. همچنین دانش آموزان هر پایه تحصیلی اول تا پنجم ابتدایی برای ورود به پایه بعدی در اولویت هستند و ثبت نام میان پایه سالانه به صورت خیلی محدود انجام می گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ثبت نام مدرسه سلام 1403 📞 شرایط ثبت نام دبیرستان و دبستان سلام

سوالات شما

  • دبستان پسرانه سلام در کدام استان ها قرار دارد ؟

ظرفیت پذیرش مدارس ابتدایی سلام بسیار محدود است و در کمتر از 10 شهر از جمله تهران ، کرج ، شاهرود ، مشهد و … دایر هستند.

  • شرایط قبولی در دبستان پسرانه سلام چیست ؟

برای قبولی در کلاس های پیش دبستانی و دبستان سلام نیاز به ثبت نام اینترنتی در سایت مدرسه می باشد و سپس باید مراحل همایش گروهی ، مصاحبه اختصاصی و تور آشنایی با مدرسه ، طی شود.

  • آیا برای ثبت نام مدارس ابتدایی سلام باید در آزمون شرکت کرد ؟

خیر ، برای ثبت نام کلاس های ابتدایی مدرسه سلام هیچ آزمونی برگزار نمی شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام مدرسه سلام

شرایط ثبت نام مدرسه سلام 1403 📞 شرایط ثبت نام دبیرستان و دبستان سلام

  مدارس سلام از جمله مدارس غیرانتفاعی و با کیفیت در کشور هستند که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر