از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت مدارس سلام – معرفی سامانه ثبت نام مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت مدارس سلام

 

سایت مدارس سلام راه اندازی شده است تا دانش آموزانی که می خواهند در این مدارس ثبت نام کنند ، بتوانند از طریق سایت رسمی خود مدرسه پیگیر ثبت نام شان باشند. این سامانه برای دانش آموزان تمام پایه های ابتدایی تا متوسطه دوم و حتی نوآموزان ، قابل استفاده است و درباره شرایط و ضوابط ثبت نام از طریق سایت اطلاع رسانی می گردد. در این مطلب ، ضمن معرفی سایت مدارس سلام ، نحوه نام نویسی اینترنتی در این سایت را نیز شرح خواهیم داد. همراه ما باشید.

معرفی سایت مدارس سلام

هر یک از مدارس تیزهوشان ، نمونه دولتی ، شاهد و … دارای یک سامانه مجزا برای ثبت نام هستند و مدرسه سلام نیز سامانه مختص به خودش را دارد. بنابراین دانش آموزانی که می خواهند در مدرسه سلام ثبت نام کنند ، باید به دنبال سایت رسمی این مدرسه باشند و اطلاعات و مدارک خود را در آن سامانه بارگذاری نمایند. آدرس سایت مدارس سلام به نشانی www.salamsch.com می باشد و مختص به ثبت نام تمام پایه های پیش دبستانی تا دوازدهم است.

مرتبط بخوانید : دفترچه ثبت نام مدرسه سلام – زمان انتشار و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس سلام

راهنمای ورود به سایت مدارس سلام

ورود به سایت ثبت نام مدارس سلام اطلاعاتی نمی خواهد و شما با درج آدرس سامانه به نشانی www.salamsch.com در مرورگر اینترنتی خود ، به صفحه اصلی سامانه هدایت می شوید و منوهای سایت را مشاهده خواهید کرد.

بعد از وارد شدن به سامانه ، لینکی با عنوان “ثبت نام 1402-1401” مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی این لینک ، به صفحه ثبت نام منتقل خواهید شد. در این مرحله باید شماره تماس خود را درج کنید

احتمالا این را هم بپسندید  دبستان پسرانه سلام - زمان و راهنمای ثبت نام دبستان پسرانه سلام 1402

سایت مدارس سلام

سایت مدارس سلام

بعد از درج شماره تماس ، یک کد تایید به شماره ای که وارد کرده اید ارسال می شود که باید این کد را در سایت درج کنید.

سایت مدارس سلام

پس از وارد کردن کد تایید بر روی دکنه “گام بعدی” کلیک کنید تا به صفحه زیر منتقل شوید.

سایت مدارس سلام

دانش آموز ، نام خانوادگی ، متقاضی مقطع و جنسیت دانش آموز را تعیین کنید و بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید. در مراحل بعدی نیز اطلاعات اولیه ، اطلاعات تحصیلی و اطلاعات تماس دانش آموز خواسته می شود که باید دقیق و صحیح درج کنید تا ثبت نام به پایان برسد.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام مدرسه سلام – شرایط ثبت نام دبیرستان و دبستان سلام

دریافت آدرس مدارس سلام از طریق سایت

اگر می خواهید از آدرس مدارس سلام دخترانه و پسرانه اطلاع یابید ، می توانید وارد سایت شوید و از طریق گزینه شعب مدارس که در منوی بالای سامانه قرار داده شده است ، به لیست مدارس دسترسی پیدا کنید. همچنین مدرسه سلام برای آشنایی شما دانش آموزان و والدین عزیز با مقاطع پیش دبستانی و دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم ، مطالبی را در اختیارتان قرار داده است که با مطالعه این مطالب می توانید از شیوه آموزش و تدریس در هر مقطع اطلاع پیدا کنید.

درباره شرایط و زمانبندی ثبت نام مدرسه سلام

زمان ثبت نام مدارس سلام در سایت www.salamsch.com ، معمولا از دی ماه هر سال شروع می شود و دانش آموزانی که در دی ماه 1401 ثبت نام کنند در صورت داشتن شرایط لازم ، از اواسط مردادماه 1402 می توانند وارد مدرسه شوند. برای ثبت نام این مدرسه در پایه های پیش دبستانی ، دبستان و متوسطه اول ، آزمون برگزار نمی شود و فقط مرحله مصاحبه اجرا می گردد اما دوره دوم متوسطه آزمون ورودی دارد و سوالات از کتاب های علوم تجربی و ریاضیات مطرح می شوند.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم

مدرسه سلام با دانش آموزان واجد شرایطی که در سایت ثبت نام کرده اند ، تماس می گیرد تا برای شرکت در مصاحبه و ارزیابی تخصصی همراه با والدین خود حضور یابند. همچنین یک تور آشنایی با مدرسه نیز برگزار می شود تا دانش آموز و والدین او با مدرسه بیشتر آشنا شوند.

احتمالا این را هم بپسندید  آیا مدارس سلام خوب هستند 📞 کیفیت مدارس سلام

سوالات شما

  • سایت مدارس سلام کدام سامانه است ؟

آدرس سایت ثبت نام مدرسه سلام به نشانی salamsch.com می باشد.

  • برای ثبت نام مدرسه سلام در سایت salamsch.com به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

ثبت نام مدرسه سلام با درج شماره تلفن همراه ، مشخصات اولیه ، تحصیلی و اطلاعات تماس دانش آموز ، انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام مدرسه سلام

شرایط ثبت نام مدرسه سلام 1403 📞 شرایط ثبت نام دبیرستان و دبستان سلام

  مدارس سلام از جمله مدارس غیرانتفاعی و با کیفیت در کشور هستند که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر