از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دفترچه ثبت نام مدرسه سلام – زمان انتشار و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس سلام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دفترچه ثبت نام مدرسه سلام

 

دریافت دفترچه ثبت نام مدرسه سلام برای دانش آموزانی که می خواهند در این مدرسه ثبت نام کنند ضروری است زیرا باید از شرایط و ضوابط پذیرش در مدرسه مطلع شوند و سپس اقدام به نام نویسی کنند. مدارس سلام در پایه های تحصیلی پیش دبستانی تا دوازدهم از دانش آموزان علاقه مند ثبت نام انجام می دهند و اگر شما هم می خواهید در این مدرسه تحصیل کنید ، باید مراحل ثبت نام تا شرکت در مصاحبه و سپس حضور در تور آشنایی با مدرسه را طی کنید تا پذیرشتان قطعی شود. در این مطلب می خواهیم شما را برای دفترچه ثبت نام مدرسه سلام راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

شما دانش آموزان و والدین عزیز میتوانید سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام مدارس سلام ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

دفترچه ثبت نام مدرسه سلام 1402

مدرسه سلام یک مدرسه غیرانتفاعی با سطح کیفی بالاست و دانش آموزان بسیاری علاقه مندند وارد این مدرسه شوند. قبولی در مدرسه غیرانتفاعی سلام نسبت به سایر مدارس غیرانتفاعی ، شرایط متفاوت تری دارد و به دلیل آنکه ظرفیت پذیرش مدرسه محدود است ، پذیرش سخت تر است. این مدارس در استان های تهران ، البرز ، خراسان رضوی و شهرهای شاهرود ، تبریز و … دایر هستند و دانش آموزان در پایه های پیش دبستانی ، ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم ، می توانند ثبت نام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  شعب مدارس سلام تهران - لیست مدارس سلام دخترانه و پسرانه تهران

مدرسه سلام برای اطلاع رسانی به دانش آموزان در خصوص شرایط و ضوابط پذیرش ، دفترچه راهنما ندارد و دانش آموزان برای آشنایی با این مدرسه و جزئیات بیشتر همچون زمان شروع ثبت نام ، باید به سایت مدرسه به نشانی salamsch.com مراجعه کنند.

بنابراین اگر قصد ثبت نام کلاس های پیش دبستانی تا دوازدهم مدرسه سلام را دارید لازم است بدانید که هیچ یک از این مقاطع دفترچه راهنمای ثبت نام ندارند و شما برای پیگیری تمام جزئیات مربوط به مدرسه باید وارد سایت معرفی شده شوید.

مرتبط بخوانید : ثبت نام مدارس سلام دوره اول و ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم 

ثبت نام مدارس سلام در چه تاریخی است

فرایند پذیرش دانش آموز برای سال 1401 در مدرسه سلام به پایان رسیده است و شما اگر می خواهید در این مدرسه ثبت نام کنید ، باید منتظر شروع نام نویسی برای سال 1402 باشید. طبق روال سال های قبل پیش بینی می شود که در اواسط دی ماه ، لینک ثبت نام مدرسه سلام در سایت salamsch.com فعال شود و مهلتی در اختیار متقاضیان قرار داده شود که با مراجعه به این سامانه ، اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : شرایط ثبت نام مدرسه سلام

آیا مدرسه سلام آزمون دارد

شرایط پذیرش در هر یک از پایه های تحصیلی پیش دبستانی تا دوازدهم مدارس سلام متفاوت است. قبل از هر موضوعی لازم است این نکته را بدانید که بیشترین ثبت نام در پایه های هفتم ، دهم و پیش دبستانی و سپس کلاس اول ابتدایی انجام می گیرد و ثبت نام در میان پایه ها هر ساله به صورت محدود صورت می پذیرد. برای کلاس اول ابتدایی ، اولویت پذیرش با دانش آموزانی است که پیش دبستانی خود را در این مدرسه گذرانده اند و ظرفیت باقی مانده به سایر دانش آموزان اختصاص داده می شود.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام مدارس سلام و هزینه مدارس سلام

مدرسه سلام در پایه های ابتدایی و متوسطه اول آزمونی برگزار نمی کند و شرایط پذیرش دانش آموز در این پایه ها از طریق برگزاری مصاحبه و کلاس های ارزیابی و سنجش اختصاصی برای هر دانش آموز است اما برای ورود به مقطع دوم متوسطه نیاز به شرکت در آزمون ورودی می باشد. آزمون ورودی مدارس سلام برای دوره دوم متوسطه برگزار می شود و دانش آموزان باید کتاب های درسی پایه نهم خود را جهت شرکت در این آزمون مطالعه کنند. با توجه به نتیجه اکتسابی آزمون نیز ورود به یکی از رشته های ریاضی و تجربی مدرسه امکان پذیر خواهد بود.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدرسه سلام دوره دوم 1402 - راهنمای ثبت نام مقطع متوسطه دوم مدارس سلام

سوالات شما

  • دفترچه ثبت نام مدرسه سلام چه زمانی منتشر می شود ؟

مدارس سلام دفترچه راهنمای ثبت نام ندارند.

  • چگونه از شرایط ثبت نام مدرسه سلام مطلع شویم ؟

برای اطلاع از شرایط پذیرش در مدارس سلام می توانید به سایت این مدرسه مراجعه کنید.

  • آیا لیست مدارس سلام دخترانه و پسرانه در داخل دفترچه راهنما درج شده اند ؟

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آدرس و شماره تماس دقیق هر یک از مدارس سلام ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط ثبت نام مدرسه سلام

شرایط ثبت نام مدرسه سلام 1403 📞 شرایط ثبت نام دبیرستان و دبستان سلام

  مدارس سلام از جمله مدارس غیرانتفاعی و با کیفیت در کشور هستند که از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر