از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نصب برنامه شاد – آموزش نصب برنامه شاد در موبایل ، تبلت و کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نصب برنامه شاد

 

نصب برنامه شاد بر روی گوشی ، تبلت و کامپیوتر قابل انجام است و دانش آموزان و معلمان با هر دستگاهی که دارند ، می توانند برنامه شاد را دانلود و نصب نمایند. شبکه دانش آموزی شاد ، به عنوان اصلی ترین شبکه آموزش مجازی مدارس است که همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ، راه اندازی شد تا دانش آموزان و معلمان بلاتکلیف نمانند. این برنامه هم اکنون دارای دو نسخه اندروید و وب شاد است که قابل اجرا در هر دستگاهی می باشد همچنین در تابستان 99 ، شاد جدید با امکانات پیشرفته تری ارائه شد و کاربران شاد قدیمی ، باید نسخه جدید را که در ادامه لینک دانلود آن را قرار داده ایم ، دانلود و نصب کنند.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای نصب شاد

کلاس های آنلاین مدارس در برنامه شاد برگزار می شود و با توجه به اینکه بستر اصلی آموزش مجازی سامانه شاد است ، تمام دانش آموزان معلمان و حتی مدیران ملزم هستند که این برنامه را دانلود و در آن عضو شوند. با توجه به اینکه جمعیت زیادی از کشور را دانش آموزان و کارکنان مدارس تشکیل می دهند و همه آنها نیز موظف به نصب شاد هستند ، این برنامه در نسخه های مختلف ارائه شده است تا امکان نصب و استفاده از آن برای تمام مخاطبان فراهم باشد. همچنین در بروزرسانی های متعدد ، تنظیمات پیشرفته تری در برنامه شاد اعمال می شود تا کیفیت آموزش مجازی در هر بار به روز رسانی شاد بهتر از قبل باشد.

دانش آموزان ، معلمان و مدیران می توانند برای نصب برنامه شاد با حجم کم و رایگان به سایت shad.ir مراجعه کنند و از یکی از دو نسخه اپلیکیشن شاد برای اندروید و نسخه شاد تحت وب استفاده نمایند.

لینک دانلود نسخه جدید شبکه دانش آموزی شاد

شاد جدید قابل نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید است و تاکنون اپلیکیشن شاد برای ios منتشر نشده است. با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان و معلمان گوشی اندروید ندارند و از گوشی آیفون استفاده می کنند ، این دسته از کاربران باید به جای دانلود نسخه اندروید برنامه شاد ، وارد نسخه تحت وب شاد شوند.

شاد تحت وب همان تنظیمات شاد اپلیکیشن را دارد و قابل اجرا بر روی گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و لپ تاپ است. البته وب شاد تعدادی از امکانات اپلیکیشن شاد را ندارد مثلا با وب شاد نمی توان لایو ایجاد کرد ، تماس صوتی و تصویری داشت و …. همچنین احراز هویت در شاد وب فعلا فقط برای دانش آموزان امکان پذیر است و معلمان نمی توانند در این برنامه احراز هویت کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  قفل گروه در شاد - چگونه گروه شاد را قفل کنیم

ورود به نسخه شاد تحت وب

آموزش نصب برنامه شاد برای دانش آموزان

دانش آموزان برای نصب برنامه شاد در گوشی یا تبلت اندروید ، باید پس از دانلود این برنامه از طریق لینکی که بالاتر قرار داده ایم ، شماره تلفن همراه خود را درج نمایند و منتظر بمانند که کد فعال سازی شاد برای آنها ارسال شود. پس از دریافت کد فعال سازی و درج آن در برنامه ، وارد محیط شاد شده و باقی مراحل احراز هویت را طی کنند. 8 مرحله کلی دانلود و نصب شاد ، به صورت زیر است :

  1. دانلود پیام رسان شاد از سایت shad.ir
  2. نصب در گوشی یا تبلت
  3. درج شماره تلفن همراه برای دریافت کد فعال سازی
  4. دریافت پیامک حاوی کد فعال سازی شاد
  5. درج کد فعال سازی در بخش تعیین شده
  6. ورود به برنامه شاد و کلیک بر روی گزینه ورود دانش آموز ، معلم و مدیر
  7. درج کد ملی و تاریخ تولد دانش آموز
  8. اتمام نصب برنامه شاد و عضویت در کلاس های درسی

راهنمای تصویری نصب اپلیکیشن شاد را می توانید در تصاویر زیر که شماره گذاری شده اند ، مشاهده کنید :

در احراز هویت و ورود به برنامه شاد مشکلی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

دانش آموزان عزیز اگر پس از احراز هویت در شاد با پیام اطلاعات وارد شده اشتباه می باشد مواجه شدید ، لازم است به مدیر مدرسه اطلاع دهید و پس از 24 ساعت دوباره اقدام کنید. ممکن است مشخصات شما در سایت سناد اشتباه ثبت شده باشد و لازم است که مدیر اقدام به بروزرسانی اطلاعات شما در سایت سناد کند.

آموزش نصب برنامه شاد برای معلمان

معلمان برای نصب برنامه شاد باید پس از دانلود شاد جدید ، تمام مراحلی را که در قسمت قبلی گفته شد را انجام دهند فقط باید در انتخاب نقش  ، نقش خود را به عنوان معلم تعیین نمایند. معلمان پس از عضویت در شبکه شاد نیازی به تعریف و ایجاد گروه و کانال درسی ندارند و تمام گروه های درسی مربوطه به صورت لیست نمایش داده می شوند.

معلمان با نصب شاد به طور خودکار وارد گروه های درسی می شوند و می توانند تنظیماتی را نیز برای گروه و کانالی که ادمین آنها هستند ، اعمال کنند. نحوه تدریس در برنامه شاد توسط معلم می تواند به صورت اجرای لایو ، ارسال فایل صوتی ، ارسال ویدئو و … باشد و انتخاب یکی از این موارد به سلیقه معلم و همچنین در اولویت قرار دادن نظر دانش آموزان است.

نظر سنجی کردن ، ساخت فرم حضور و غیاب ، ایجاد لایو و … همگی از تنظیمات پیشرفته برنامه شاد است که در اختیار معلمان قرار دارند. معلم می تواند با ساخت فرم نظرسنجی در شاد ، نظرات دانش آموزان را در موضوعات مختلف بداند ، با ساخت فرم حضور و غیاب شاد ، حضور غیاب دانش آموزان را به صورت خودکار انجام دهد و با ایجاد لایو در برنامه شاد ، تدریس کند.

احتمالا این را هم بپسندید  ارسال تکلیف در شاد - آموزش تصویری ارسال تکلیف در شاد برای معلم

همچنین معلم این امکان را دارد با قفل گروه در شاد ، دسترسی اعضای گروه را برای پیام رسانی در گروه محدود کند. با قفل کردن گروه درسی فقط معلم و ادمین ها می توانند پیام های آموزشی را ارسال کنند و از این طریق ، گروه با حجم زیادی از چت دانش آموزان شلوغ نمی شود.

آموزش نصب برنامه شاد برای مدیران مدارس

نصب برنامه شاد

مدیران مدارس برای نصب برنامه شاد اول از همه باید وارد سایت Sanad شوند و اطلاعات تمام دانش آموزان و معلمان مدرسه را بروز کنند. ممکن است دانش آموز یا معلمی شماره تلفن همراه خود را تغییر داده باشد و یا دانش آموزی از مدرسه خارج شده باشد که باید تمام این اطلاعات در سایت سناد بروزرسانی شوند.

پس از به روز رسانی برنامه ، باید از طریق لینک قرار داده شده در این مطلب برنامه شاد را دانلود و در گوشی تلفن همراه خود نصب نمایند. با وارد کردن شماره تلفن همراه ، کد فعال سازی پیامک می شود و از طریق این کد می توانند وارد برنامه شاد شوند. ورود به برنامه شاد با توجه به اطلاعاتی انجام می گیرد که در سایت سناد برای هر یک از کاربران تعریف شده است و اگر شماره تلفن همراه مدیر یا معلم یا دانش آموز با شماره ای که در سایت سناد موجود است ، معایرت داشته باشد احراز هویت انجام نخواهد شد.

پس از نصب شاد در گوشی ، باید مراحل احراز هویت نیز طی شود و سپس در بخش “مشاهده لیست مدارس” مدرسه مورد نظر را انتخاب و ثبت نمایید.

مدیران مدارس باید پس از ورود به برنامه شاد ، تمام معلمان و دانش آموزان مدرسه را برای عضویت در برنامه شاد دعوت کنند و اگر دانش آموزی برای عضویت در این برنامه مشکلی داشت ، مدیر یا معلم مدرسه می بایست از طریق شماره تلفن همراه یا آیدی ، او را عضو کلاس درس کند.

پاسخ به سوالات پر تکرار

برنامه شاد در بعضی ساعات روز که در اوج مصرف است ، کمی کند می شود و لازم است در ساعات پایانی روز که دانش آموزان کمتری از برنامه استفاده می کنند ، وارد برنامه شوید.

برای رفع سرعت پایین شاد اول از اینترنت تلفن همراه یا تبلت خود مطمئن شوید و حتما هم فیلترشکن خاموش باشد. همچنین در حین استفاده از برنامه شاد ، سایر برنامه های گوشی خود را کامل ببنید.

این مشکل به دلیل ضعیف بودن اینترنت است.

نصب برنامه شاد در تبلت همانند مراحل نصب در گوشی تلفن همراه است و فرقی نمی کند.

اگر برنامه شاد خود را حذف کرده اید ، باید از مدیر یا معلم بخواهید لینک گروه را برای شما ارسال کنند. برای اطلاع از نحوه افزودن دانش آموز به کلاس در شاد و چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم بر روی دو لینکی که قرار دادیم ، کلیک کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر