از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چرا شبکه شاد وصل نمیشه 📞 راهنمای مشکلات وصل نشدن شبکه شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چرا شبکه شاد وصل نمیشه

چرا شبکه شاد وصل نمیشه ؟ در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ، بنا بر این شد که آموزش از راه دور جایگزین آموزش حضوری شود. شبکه دانش آموزی شاد ، به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی کشور معرفی شد. در اوایل راه اندازی این برنامه ، مشکلات بسیاری بر آن وارد می شد که تا حد زیادی نیز قابل قبول بود چرا که برنامه تازه راه اندازی شده‌ بود و جای آزمون و خطا را داشت. طبق وعده مسئولین ، قرار شد که در به روز رسانی شاد بسیاری از این نواقص رفع شوند اما حالا که چندین ماه از رونمایی آخرین نسخه برنامه شاد می گذرد ، هنوز بیشتر دانش آموزان و معلمان با مشکلات این برنامه روبرو هستند.

مشکلاتی مثل قطع و وصل شدن برنامه در حین اجرای لایو ، سیاه شدن صفحه ، عدم ورود به برنامه و عدم احراز هویت و مشکل در ورود به کلاسهای درسی که در ادامه دلایل ایجاد این مشکلات و همچنین نحوه رفع آنها را بررسی خواهیم کرد.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد رفع مشکلات برنامه شاد از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

چرا شبکه شاد وصل نمیشه

در حال حاضر بیش از 9 میلیون نفر از شبکه شاد استفاده می کنند که حدود 15 درصد کاربران که جمعیت زیادی را نیز تشکیل می دهند ، در ورود به برنامه شاد و استفاده از آن دچار مشکل هستند. برخی از مشکلات برنامه شاد ، مربوط به خود برنامه ، بعضی مشکلات به دلیل اینترنت ضعیف و استفاده از وی پی ان و شماری از مشکلات نیز مربوط به درح مشخصات اشتباه در برنامه است.

عدم نصب برنامه شاد

اگر پس از دانلود برنامه شاد ، موفق به نصب این برنامه نمی شوید ، احتمالا در اتصال اینترنت شما مشکلی وجود دارد. یکبار کامل از برنامه خارج شوید و دوباره وارد شده‌ و شماره تلفن همراه خود را درج نمایید. بعضا این مشکل برای دانش آموزان و معلمان پیش آمده‌ است که با درج شماره تلفن همراه ، برنامه وارد مرحله بعدی یعنی دریافت کد فعال سازی نمی شود و در مرحله شماره تلفن باقی می ماند.

احتمالا این را هم بپسندید  نصب دو شاد در یک گوشی - راهنمای تصویری نصب دو شاد با یک شماره در یک گوشی

چند دقیقه صبر کنید تا وارد مرحله بعدی شود ، اگر همچنان در مرحله شماره تلفن همراه باقی ماندید یکبار شماره را پاک کنید و دوباره درج نمایید ، احتمالا مشکل حل شود.

مرتبط بخوانید :  5 دلیل باز نشدن سایت مای مدیو

عدم ارسال کد فعال سازی

روال معمول این است که کد فعال سازی شاد در کمتر از یک دقیقه به شماره تلفن همراه کاربر پیامک شود. اگر پس از یک دقیقه کد فعال سازی ارسال نشد ، بر روی گزینه ارسال مجدد کد فعال سازی کلیک کنید و دوباره یک دقیقه صبر کنید. در صورت عدم ارسال کد ، احتمالا آنتن دهی منطقه شما ضعیف است.

توجه داشته باشید که شماره تلفن همراهی که وارد برنامه شاد می کنید ، حتما باید روشن و فعال باشد پس چک کنید که سیم کارت شما در گوشی تلفن همراه روشن است و آنتن دهی دارد.

چرا شبکه شاد وصل نمیشه – عدم احراز هویت

مشکل اصلی بیشتر کاربران برنامه شاد ، عدم احراز هویت است. احراز هویت در شاد طبق اطلاعاتی انجام می گیرد که برای هر یک از دانش آموزان و معلمان توسط مدیر در سایت سناد ذخیره شده‌ است. نبودن اطلاعات برخی دانش آموزان و معلمان در سایت Sanad باعث می شود که نتوانند احراز هویت را انجام دهند و در این صورت مدیر مدرسه موظف است که مشخصات تمام دانش آموزان و معلمان را در سامانه سناد ذخیره و به روز رسانی کند.

این مشکل بیشتر برای دانش آموزانی است که مدرسه خود را تغییر داده‌ اند و مشخصات آنها در سایت سناد به روز نشده‌ است. مدیران مدارس باید هر چه سریع تر نام معلم و یا دانش آموزان انتقالی از مدرسه را در سایت سناد حذف کنند تا اجازه ثبت اسامی آنها در بانک اطلاعات مدرسه جدید داده‌ شود.

مرتبط بخوانید : شبکه آموزش – لینک ورود به شبکه آموزش

چرا شبکه شاد وصل نمیشه – اینترنت ضعیف

چرا شبکه شاد وصل نمیشه

قطع و وصل شدن دائم برنامه شاد ، هنگ کردن برنامه در هنگام اجرای لایو ، عدم ارسال ویدئو یا یک فایل ساده و … مشکلاتی نیست که مربوط به بانک اطلاعاتی سناد باشد و این مشکلات به زیر ساخت های کشور برمی گردد. اینترنت در ایران پوشش محدودی دارد ، بنابراین بسیاری از دانش آموزان و معلمان مخصوصا ساکنین استان ها و مناطق محروم که بیش از 3 میلیون نفر را تشکیل می دهند ، اساسا یا به برنامه شاد دسترسی ندارند و با در صورت دسترسی ، اینترنت آنها بسیار ضعیف است.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود اپلیکیشن شاد جدید - دانلود آخرین نسخه شاد و راهنمای نصب

طراحان برنامه شاد به خوبی به این موضوع واقف بودند که زیرساخت‌ های اینترنتی کشور پاسخگوی استفاده بیش از 10 میلیون دانش آموز از برنامه شاد نیست و در حال حاضر نیز در ساعت های اوج استفاده مدارس از این برنامه ، به طور کلی از دسترس خارج می شود. سرعت پایین شاد باعث شده‌ است که حتی بسیاری از معلمین به صورت موازی از سایر برنامه ها برای برگزاری کلاسهای مجازی استفاده کنند و عملا در شاد فقط ثبت حضور انجام می شود.

این موضوع را در نظر داشته باشید که برنامه شاد ، یک برنامه نوپاست و زمان می برد تا مشکلات آن به مرور رفع شوند. نسخه قدیمی شاد ایرادات بسیاری داشت که فرایند آموزش به دانش آموزان را دچار اختلال می کرد و با وجود اینکه در شاد جدید بیشتر ایرادات آن رفع شد ، اما هنوز مشکلات زیادی دارد و امید است در بروزرسانی های آتی این مشکلات نیز در دست بررسی قرار گیرند.

سوالات شما

  • چرا شبکه شاد وصل نمیشه؟

وصل نشدن برنامه شاد بنا به دلایل مختلفی مثل ضعیف بودن اینترنت ، بروزرسانی برنامه و … وصل نمی شود.

  • چگونه مشکل برنامه شاد را رفع کنیم؟

اگر برای رفع مشکل برنامه شاد نیاز به راهنمایی دارید ، لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

29 نظر

  1. سلام،ممنون از مقاله عالیتان.ببخشید من با اینترنت همراه ایرانسل نمیتونم وصل بشم در حالی که با وای فای میشه.میتونید راهکاری برام ارائه بدید؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  2. من کد فعال سازی رو میزنم اما میگه پیام نامعتبر و نت دانش آموزی فعال نمیشه..ممنون میشم راهنمایی فرمایید که چرا شبکه شاد وصل نمیشه

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در خصوص چرا شبکه شاد وصل نمیشه راهنمایی کنند.

  3. سلام ببخشید من با اینترنت ایرانسل نمیتونم وصل شم در حالی که با وای فای وصل میشه بالا میاره شادمم کد میزنم میگه فعال هستش شاد رایگان هستش

  4. من با اینترنت همراه نمیتونم وارد شاد بشن ولی با وای فای میاره
    چیکار کنم
    چرا شبکه شاد وصل نمیشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را برای رفع مشکلات برنامه شاد راهنمایی کنند.

  5. شاد با داده ایرانسل تلفن همراه اصلا وصل نمیشه.چرإ. چرا شبکه شاد وصل نمیشه

  6. شادم 3 روزه قطع شده به روز رسانی هم کردم ولی نمیشه حذفش کردم دوباره نصبش کردم بازم نشد چیکار کنم؟؟

  7. سلام .امروز کلا شاد برای من بالا نیومد .دلیلش چیه؟

  8. سلام ممنون از مطالب مفید
    من با نت گوشی و wifi شادم کار میکرد الان وایفای تو گوگل و واتس اپ و اینا کار میکنه ولی شاد نه
    چکارکنم

  9. مشکل ما اینه که شاد با وای فای بالا میاد ولی با ابنترنت همراه بالا نمیاد مسخره

  10. اشکان بابائی

    سلام
    من هر چقدر میزنم کد فعالسازی برام نمیاد
    آنتن دهی هم خوبه ولی هر چقدر هم ترسال مجدد میزنم نمیاد

    • سلام شاد داشتم از کار افتاد پاکش کزدم اما دوباره نصب کردم نمیشه

  11. سلام شاد من با نت رایتل وصل نمیشه، همراه اولم همینطور
    ولی با وای فای یا یکی وصلم کنه خیلی خوب کار می کنه. لطفا یکی راهنماییم کنه

  12. سلام
    ببخشید مزاحمتون می شم
    من شادم با داده ی تلفن همراهم کار نمی کنه، ولی با وای فای کار می کنه، می شه یکی راهنماییم کنه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  13. مبین فردین پور

    با عرض سلام یک سوال داشتم و اینکه چرا اپلیکیشن شاد با اینترنت تلفن همراه کار نمیکنه؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر وی پی ان روشن باشد، شبکه شاد وصل نمی شود.

  14. سلام من با نسخه وب شاد که میخوام وارد شم تازگی اینجوری شده که میزنه این صفحه خوانده نمیشود .. چکار کنم ؟؟؟ چرا شبکه شاد وصل نمیشه ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  15. سلام من شادم بالا نمیاره پروفایل کسی برام نمیاد عکس و فیلم هم برام باز نمیشه

  16. سلام، ببخشید چرا شماره ی من که ۹۸ داره، وارد برنامه نمیشه ؟

  17. سلام من یه سیمارت حدید گرفتم نتم دارم ولی شادم نمیاره چیکار کنم

  18. چرا برای من برنامه شاد عکس فیلم باز نمیکن دلیلش چی

  19. من وب شاد دارم بالا نمیاد

  20. سلم ببخشید چرا شاد نصب میشه ولی وصل نمیشه

  21. سلام خسته نباشید من شاد نسخه وب رو داخل گوگل گوشیم ریختم الان. هرکاری ک میکنم توش نمیره این مشکل از دیروز پیش امد البته ببخشید این مشکل هر چند ماه یک بار اتفاق میوفته لطفا ی خواهش ازتون دارم کاری کنین دیگه این اتفاق نیوفتع من کلی درس و مشق دارم ت شاد الانم فک کنم دوتا امتحان عقب موندم خواهش میکنم جواب بدین من الان باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین مرسیی ازتون✨✨✨✨😍😍😍😍😭❤️🗿

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر