از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نظرسنجی در شاد 📞 راهنمای ساخت فرم نظرسنجی در اپلیکیشن شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نظر سنجی در شاد – راهنمای ساخت فرم نظر سنجی در اپلیکیشن شاد

نظرسنجی در شاد یکی از امکانات برنامه شاد جدید است که در نسخه قدیمی وجود نداشت. معلمان از طریق ارسال نظرسنجی در گروه های شاد می توانند حضور و غیاب کنند ، زمان برگزاری کلاس ها را از دانش آموزان نظرسنجی کنند ، کیفیت آموزش کلاسی را  ارزیابی کنند ، روش تدریس را که به صورت لایو باشد یا نه ، از دانش آموزان نظرسنجی کنند و …. در کل نظرسنجی در شاد کاربرد زیادی دارد و از این قابلیت برنامه شاد می توان دانش آموزان را برای شرکت در بحث های کلاسی تشویق کرد و از آنها نیز نظرخواهی شود تا آموزش مجازی و از راه دور در بهترین حالت ممکن انجام گیرد. در ادامه این مطلب ، راهنمای ساخت فرم نظرسنجی در اپلیکیشن شاد را ارائه کرده ایم. لطفا همراه ما باشید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای ساخت فرم نظرسنجی در اپلیکیشن شاد

برای ساخت فرم نظرسنجی ، ابتدا باید شاد جدید را نصب کنید و یا به روز رسانی شاد قدیمی را انجام دهید. سپس با ورود به گروه درسی مد نظر ،  مطابق تصویر زیر بر روی گزینه سنجاق مانند کلیک کنید.

 

با زدن روی سنجاق ، چند گزینه به شما نمایش داده‌‌ می شود که لازم است گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  Shadap - دانلود و راهنمای اپلیکیشن Shadap در تبلت، موبایل و کامپیوتر

 

هر فرم نظرسنجی از یک پرسش و چند گزینه تشکیل شده‌ه است. در بخش پرسش موضوع مورد سوال را تایپ کنید و در بخش گزینه ها نیز حداقل باید 2 گزینه داشته باشید. ما فرم زیر را برای حضو و غیاب کردن کلاس تهیه کرده‌ ایم شما می توانید فرمی با پرسش های متفاوت داشته باشید.

 

در گزینه های پاسخ حداقل باید دو گزینه را تعیین کنید.

چگونه در شاد حضور و غیاب کنیم

مرتبط بخوانید :  شماره تماس پشتیبانی و رفع مشکلات اپلیکیشن شاد

تنظیمات نظرسنجی در شاد

پس از تعیین پرسش نظرسنجی و گزینه های آن ، از بخش تنظیمات می توانید گزینه رای دادن به صورت ناشناس یا شناس را فعال کنید. فعال کردن این بخش بستگی به پرسش نظرسنجی شما دارد ، اگر حضور و غیاب می کنید باید دانش آموزان حاضر شناسایی شوند ولی اگر پرسش طوری باشد که نباید دانش آموزان شرکت کننده‌ در نظرسنجی شناسایی شوند ، بهتر است رای دادن به صورت ناشناس را فعال کنید.

پس از اعمال تنظیمات ، تیک بالای صفحه را بزنید تا فرم در گروه ارسال شود.

 

فرم نظرسنجی حضور و غیاب به شکل زیر در گروه درسی ارسال می شود و دانش آموزان می بایست بر روی گزینه مد نظر خود کلیک کنند تا رای آنها ثبت شود. لازم به ذکر است که معلم برای مشاهده نتایج خودش نیز باید در نظرسنجی شرکت کند.

 

پس از پایان کلاس می توانید با کلیک بر روی عبارت مشاهده نتایج ، لیست دانش آموزانی را که حضور خود را ثبت کرده‌ اند یا در نظرسنجی شرکت کرده‌ اند ، مشاهده نمایید.

 

همچنین شما می توانید با زدن روی نظرسنجی گزینه های زیر را مشاهده کنید. بهتر است نظرسنجی را در گروه کلاسی سنجاق کنید تا در صورت وجود چند پیام پس از آن ، از نوار بالای گروه برای دانش آموزان دیده‌ شود. پس از پایان مهلت نظرسنجی نیز می توانید آن را حذف کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  اپلیکیشن شاد برای ios - دانلود و راهنمای نصب اپلیکیشن شاد برای ios

راهنمای تلفنی مشکلات برنامه شاد

در این مطلب شما را با چگونگی ساخت فرم نظرسنجی در شاد راهنمایی کردیم. اگر برای استفاده از برنامه شاد با مشکلاتی مواجه هستید می توانید با تیم کارشناسان پاسخ با ما تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل خود ، به طور کامل راهنمایی شوید. ارتباط با کارشناسان به سهولت و از طریق تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. کارشناسان می توانند شما را با نحوه تنظیمات برنامه شاد ، ورود به کلاس های درسی ، نحوه تشکیل گروه و دیگر موارد مربوط به اپلیکیشن شاد راهنمایی کنند.

مرتبط بخوانید : راهنمای حذف گروه در شاد و ساخت مجدد آن

سوالات متداول

  • نحوه ساخت فرم نظرسنجی در شاد به چه صورت است ؟

برای ساخت فرم نظرسنجی شاد ، وارد تنظیمات شاد در گروه درسی شوید و با کلیک بر روی گزینه نظرسنجی ، پرسش و گزینه های آن را تعیین نمایید.

  • ایا اسامی دانش آموزانی که در نظرسنجی شرکت می کنند ، مشخص است ؟

اگر معلم گزینه رای دادن به صورت ناشناس را غیر فعال کند ، می تواند اسامی دانش آموزانی را که در نظرسنجی شرکت کرده‌‌ اند را مشاهده نماید.

  • در روز چند بار امکان ارسال نظرسنجی در گروه وجود دارد ؟

محدودیتی در تعداد نظرسنجی های ارسال شده‌ در روز وجود ندارد.

  • هر نظرسنجی شامل چند گزینه باید باشد ؟

هر نظرسنجی باید از یک پرسش و حداقل دو گزینه تشکیل شده‌ باشد.

  • ایا در شاد تحت وب نیز امکان ساخت نظرسنجی وجود دارد ؟

بله ، معلمانی که از وب شاد استفاده می کنند نیز می توانند فرم نظرسنجی را ایجاد و در گروه های درسی به اشتراک بگذارند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

24 نظر

  1. من نسخه ی جدید شاد رو ریختم و نظر سنجی نداره
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. بخش نظرسنجی در وب شاد موجود نیست ولی اگر از اپلیکیشن این برنامه استفاده می کنید، حتما باید بخش نظرسنجی را داشته باشد. لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  2. زهرا زارعی

    اصلا از این برنامه خوشم نمیاد فقط داره پولمونو میخوره😠😠😠😠😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😬😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

  3. ناشناس ناشناسان

    سلام،چرا نطرسنجی هایی که معلمان برایمان ایجاد می کنند نمایش داده نمی شود؟
    من از (نسخه وب) نرم افزار شاد استفاده می کنم و هم مرورگر من که (گوگل کروم) هست آخرین نسخه می باشد.
    لطفا رسیدگی شود،باتشکر.

  4. شکیلاآتشگران

    از من نداره

  5. محمد جواد می شنانی

    با سلام ببخشید من از شاد وب رو لپ تاب وارد شاد می شوم ولی نمی شه در نظر سنجی ها مثل حضور غیاب شرکت کنم لطفا راهنماییم کنید

  6. سلام میخواستم بدونم میشه تو نظرسنجی گزینه ای که انتخاب کردین رو تغییر بدیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله برای تغییر نظر بر روی پیام نظرسنجی کلیک کنید و گزینه پس گرفتن رای را انتخاب کنید.

  7. چگونه در پیوی معلم نظرسنجی ارسال کنیم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بر روی گزینه سنجاق مانند کلیک کنید. با زدن روی سنجاق ، چند گزینه به شما نمایش داده می شود که لازم است گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

    • سلام وقت بخیر میخواستم ازتون خواهش کنم که نظر سنجی را در پیری هم ایجاد کنید من می خواهم برای یکی از دوستانم نظرسنجی این کار ایجاد نمی شود لطفاً تلاش بفرمایید و راهنمایی کنید متشکرم خدانگهدار

  8. امین بهشت آیین

    عالی بود

  9. از منم اصلا نظر سنجی نداره😐

  10. اصن چحوری کار میکنه

  11. سلام امکان ویرایش نظر سنجی بعد از ارسال نیست درسته؟؟؟

  12. سلام هر نظر سنجی در شاد تا کی بازه و اینکه میشه زمانی معین کرد

  13. شاد من نظر سنجی نداره لطفاً جواب بیدین که چیکار کنم🤝

  14. من دانش آموزام معلمم مدیرم کرده تا توی کلاس نظرسنجی بگذارم. با اینکه مدیر شدم و مراحل شما را رفتم ولی به جای گزینه ی نظرسنجی گزینه ی مخاطب هست. چرا اینجوریه؟ چرا نمیتوانم فرم حضور غیاب بسازم؟ لطططططفا راهنمایی کنیدددد. خواهش میکنم.

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص نظرسنجی شاد و رفع مشکلات خود درباره این برنامه ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  15. سلام دوستان عزیزم لطفا به من کمک کنید که چجوری نظر سنجی در شاد درست کنم یعنی برای خصوصی دوستم بفرستم از دوستم پرسیدم گفت من نظر سنجی بلد نیستم درست کنم همش از کاناله من توی گوگل میزنم داشتن تنمونو هدر میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر