از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ترک گروه در شاد – راهنمای ترک گروه در شاد و بازگشت به آن

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ترک گروه در شاد - راهنمای ترک گروه در شاد و بازگشت به آن

 

اگر به هر دلیلی از گروه های برنامه شاد خود خارج شده اید ، نگران نباشید زیرا در برنامه شاد قابلیت ذخیره سازی اطلاعات کاربران وجود دارد و حتی در نسخه وب شاد نیز اطلاعات شما ذخیره می شود و در صورت ترک یا حذف شدن گروه ، می توانید مجددا وارد کلاس های درسی شوید. البته وزارت آموزش و پرورش حذف و ترک گروه در شاد را ممنوع کرده و ممکن است در بازگردانی لیست دانش آموزان حذف شده به کلاس درسی ، مشکلی ایحاد شود. بنابراین به هیچ وجه سعی در حذف گروه های درسی خود نداشته باشید و در صورتی که این مشکل برای شما پیش آمد ، میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید ، البته در این مقاله هم راهنمای برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

در مورد ترک گروه در شاد و بازگشت به آن سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

راهنمای ترک گروه ها در شاد و بازگشت به آن

اگر گوشی جدید خریده اید و قصد دارید شاد را بر روی آن نصب کنید ، توجه داشته باشید که پیش از حذف این برنامه از گوشی قبلی خود ابتدا با گوشی جدید احراز هویت را انجام دهید و پس از اطمینان از ورود به کلاس های درسی ، از شاد گوشی قدیمی خارج شوید. اگر قبل از نصب شاد در گوشی جدید در گوشی قدیمی نیز این برنامه را حذف کنید ، اسم شما از لیست دانش آموزان آموزش و پرورش حذف می شود و دیگر امکان ورود به کلاس های درسی را نخواهید داشت

احتمالا این را هم بپسندید  شاد وب برای کامپیوتر - راهنمای ورود و استفاده از شاد در کامپیوتر

ممکن است بعضی از دانش آموزان در زمان ورود به کلاس های درسی به جای آنکه بر روی اسم خود کلیک کنند ، گزینه حذف دانش آموز را بزنند و در این صورت دانش آموز از تمام گروه های درسی خارج می شود. اما چگونه می توان دوباره وارد گروه درسی شد ؟

 

برای افزودن دانش آموز به کلاس در شاد ، پس از ورود به برنامه شاد خود مطابق تصویر زیر در بخش انتخاب نقش بر روی گزینه دانش آموز کلیک کنید.

افزودن دانش آموز به کلاس در شاد

 

سپس گزینه افزودن دانش آموز را انتخاب نمایید.

افزودن دانش آموز به کلاس در شاد

در مرحله بعد، اطلاعات دانش آموز را که شامل شماره تلفن همراه ، کد ملی و تاریخ تولد او می باشد را درج نموده و سپس بر روی گزینه “ورود به گروه کلاس من” کلیک کنید.

افزودن دانش آموز به کلاس در شاد

 

مجددا بر روی نقش دانش آموز کلیک کنید.

افزودن دانش آموز به کلاس در شاد

 

در مورد ترک گروه در شاد و بازگشت به آن سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای ترک از یکی از گروه های شاد

بنا به دستور وزارت آموزش و پرورش کشور حتی پس از برگزاری امتحانات نوبت دوم نیز نباید گروه های درسی شاد را حذف و ترک کرد زیرا ممکن است دانش آموز تکرار پایه شود و آموزش ها نیز از طریق همان گروه های درسی انجام می گیرد. اما پس از دریافت کارنامه و قبولی ، می توانید مطابق مراحل زیر از گروه های درسی در شاد خارج شود.

البته مدیر مدرسه اگر گروه های شاد را حذف کند ، تمام دانش آموزان نیز از آن گروه خارج می شوند و دیگر نیازی نیست که شما گروه را ترک کنید.

مطابق تصویر زیر بر روی اسم خود کلیک کنید.

 

سپس وارد بخش گروه کلاس های من شوید.

به ترتیب وارد گروه های درسی خود شوید.

بر روی اسم گروه کلیک کنید.

بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک نمایید.

گزینه ترک گروه را بزنید تا از گروه خارج شوید. بدین ترتیب می توانید تنها از یکی از گروه ها در شاد خارج شوید.

در صورتی که دانش آموز پس از ترک گروه شاد قصد ورود مجدد به کلاس درس را داشته باشد و نتواند مطابق مراحلی که در این مطلب گفته شد ، احراز هویت مجدد را انجام دهد و وارد کلاس های درسی شود ، باید از مدیر مدرسه بخواهد که او را در گروه درسی عضو کند. در این صورت دانش آموز باید از تنظیمات شاد در قسمت حریم خصوصی و امنیت ، گزینه افزودن به گروه ها توسط همه را فعال کند تا مدیر بتواند او را وارد کلاس درس کند.

اگر مدیر مدرسه هم نتوانست شما را عضو کلاس کند ، می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد و یا مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان بررسی و حل شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

یک نظر

  1. تلفن غیر ثابت رو بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر