از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نحوه تدریس در برنامه شاد – چگونه در برنامه شاد تدریس کنیم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نحوه تدریس در برنامه شاد - چگونه در برنامه شاد تدریس کنیم

 

شبکه شاد ، سامانه آموزش مجازی و از راه دور به صورت آنلاین می باشد که برای ارتباط بهتر میان دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است و تا زمانی که شرایط اجرای حضوری کلاس های درسی مدارس فراهم نباشد ، دانش آموزان می بایست در ساعات مقرر در کلاس های مجازی شرکت کنند تا از درس خواندن و مدرسه عقب نمانند. در مطالب قبلی سایت pasokhbama.com توضیح دادیم که چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم و احراز هویت را انجام دهیم و در این مطلب می خواهیم پرسش معلمان و دانش آموزان عزیز را در رابطه با نحوه تدریس در برنامه شاد ، بررسی کنیم. تا انتهای مطلب ، همراه ما باشید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

روش های مختلفی برای تدریس برنامه شاد توسط معلمان وجود دارد مخصوصا در بروزرسانی آخر این برنامه که امکانات بیشتری به آن اضافه شده است و معلم می تواند از طریق پخش زنده یکطرفه ، پخش زنده دو طرفه ، تماس تصویری ، ارسال فایل در گروه و کانال ، تماس صوتی و … تدریس را انجام دهد. البته آنچه که در روش تدریس مجازی اهمیت دارد ، کیفیت مطالب ارائه شده است و معلم باید سعی داشته باشد که از میان گزینه های موجود ، بهترین گزینه را جهت درس دادن انتخاب کند و دانش آموزان نیز بیشترین یادگیری را داشته باشند.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه شاد از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است . 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پخش زنده یکطرفه

امکان لایو در برنامه شاد از قابلیت های جدیدی است که در بروزرسانی اخیر این برنامه اعمال شده و تدریس را برای معلم آسان تر کرده است. بهترین روش و نحوه تدریس در برنامه شاد ، پخش زنده است که به صورت یکطرفه و دو طرفه قابل انجام می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  ترک گروه در شاد - راهنمای ترک گروه در شاد و بازگشت به آن

برای ایجاد لایو در شبکه شاد ، پس از ورود به برنامه و وارد شدن به یکی از گروه ها یا کانال های درسی ، مطابق تصویر زیر بر روی بخش تعیین شده کلیک کنید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

حال باید از منویی که نمایش داده می شود ، کادر قرمز رنگ پخش زنده را انتخاب کنید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

با ورود به صفحه پخش زنده  برنامه از شما می خواهد که برای شروع کلیک کنید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

 

حال ارتباط زنده شما آغاز شده است و می توانید لیست دانش آموزانی را که آنلاین هستند ، در بخش مشخص شده مشاهده نمایید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

 

پس از اتمام لایو گزینه ضربدر را از بالای صفحه انتخاب کنید تا خارج شوید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

 

برای خروج از لایو برنامه شاد ، این قسمت را تایید کنید.

نحوه تدریس در برنامه شاد

 

حال باید لایو را در گروه ارسال کنید تا دانش  آموزانی که نتوانسته اند آن را مشاهده نمایند ، از طریق دانلود لایو را ذخیره کنند. فرصت دانلود لایو حداکثر تا 24 ساعت می باشد.

نحوه تدریس در برنامه شاد

مزیت پخش زنده این است که قابلیت دانلود دارد و دانش آموزانی که به هر دلیل نتواسنته اند در زمان پخش لایو ، در آن شرکت کنند می توانند تا 24 ساعت از طریق ورود به گروه یا بات شاد ، آن را دانلود کرده و مشاهده نمایند.

نحوه تدریس در برنامه شاد – پخش زنده دو طرفه

پخش زنده دو طرفه برای تعامل بیشتر میان دانش آموزان و معلم ایجاد شده است و معلم می تواند از این طریق ، پرسش و پاسخ کلاسی را نیز انجام دهد. بدین صورت که ابتدا باید لایو را مطابق مراحلی که گفته شد ، شروع کند و سپس از دانش آموزان بخواهد که با ارسال درخواست به او ، آن ها را وارد پخش زنده نماید. بدین صورت امکان گفتگوی کلاسی فراهم می شود و اگر دانش آموزی مطلبی از تدریس معلم را متوجه نشد ، این امکان برای او وجود دارد که با ارسال درخواست و شروع کردن لایو ، سوالات خود را به صورت زنده از معلم بپرسد.

آزمون آنلاین

دانش آموزان و معلمان می توانند با دانلود اپلیکشین شاد جدید که به تازگی رونمایی شده است ، از امکان آزمون آنلاین این برنامه نیز استفاده کنند. معلم می بایست از بخش تنظیمات شاد و قسمت آزمون ساز ، سوالات امتحانی را مطرح کند و با ارسال آن ها به دانش آموزان ، امتحان آنلاین را از طریق این برنامه برگزار نماید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر آزمون آنلاین در شاد چگونه است بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه تدریس در برنامه شاد – تدریس از طریق کانال و گروه

از دیگر روش ها و نحوه تدریس در برنامه شاد و وب شاد ، استفاده از کانال ها و گروه های درسی است البته امکان لایو نیز هم در گروه ، هم در کانال و هم در پی وی هر یک از دانش آموزان ، فراهم است اما معلم می تواند به جای پخش زنده ، با ارسال فایل به صورت ویدیو یا متنی ، آموزش های لازم را ارائه دهد.

در کانال های برنامه شاد ، فقط ادمین ها مجاز هستند که پیام ارسال کنند اما در گروه همه اعضا امکان پیام دادن و چت کردن با یکدیگر را دارند و معلم یا ادمین اگر بخواهد ، می تواند در ساعات مشخص و یا برای همیشه ، با قفل گروه در شاد و تبدیل گروه به کانال ، دسترسی سایر اعضا را برای پیام رسانی محدود کند.

البته ارسال فایل ها و ویدئوها به دلیل سرعت پایین شاد کمی زمانبر است و فرایند آموزش به دانش آموزان را دچار اختلال می کند. طبق وعده مسئولین ، مشکلات برنامه شاد تا چند ماه آینده بررسی و حل خواهند شد تا اگر همچنان مدارس تعطیل بودند ، آموزش به دانش آموزان در پیام رسان شاد با مشکلات کمتری انجام گیرد.

این مطلب در رابطه با نحوه تدریس در برنامه شاد ، ارائه شد. در صورتی که در هر یک از مراحل احراز هویت در شاد ، دانلود ، نصب اپلیکیشن شاد و ورود به برنامه شاد و عضویت در گروه ها و کانال های درسی مشکلی داشتید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما یا واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر