از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بات شاد چیست و به چه دردی میخورد – در بله ، گپ ، روبیکا و سروش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بات شاد چیست و به چه دردی میخورد - در بله ، گپ ، روبیکا و سروش

 

اپلیکیشن شاد ، بستر آموزش مجازی و از راه دور مدارس بوده و به آسانی امکان تعامل را میان دانش آموزان و معلمان فراهم می سازد اما وزارت آموزش و پرورش علاوه بر برنامه شاد ، از طریق پیام رسان های داخلی بله ، گپ ، روبیکا و سروش نیز کلاس های درسی را بر پا می کند و دانش آموزان می توانند با نصب و ورود به یکی از این برنامه ها که توسط مدرسه تعیین می شود ، آموزش مجازی را پیگیری کنند. در این مطلب می خواهیم بدانیم که بات شاد چیست و به چه دردی میخورد ، همچنین راهنمای تصویری ورود به بات شاد هر یک از برنامه های بله ، گپ ، روبیکا و سروش قرار داده شده است.

بات شاد چیست و به چه دردی میخورد

برای ورود به بات شاد در هر یک از برنامه های بله ، گپ ، روبیکا و سروش ، دانش آموزان و معلمان ابتدا باید احراز هویت در شاد را انجام دهند تا پس از ذخیره شده اطلاعات آن ها در اپلیکیشن شاد جدید ، بتوانند وارد بات شاد نیز شوند. علاوه بر آنکه باید احراز هویت شاد را انجام داد ، اطلاعات کاربران این برنامه باید توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد نیز ذخیره شده باشد و مدیر موظف است با ورود به سامانه سناد ، اطلاعات تمام دانش آموزان و معلمان مدرسه را بروزرسانی کند.

نکته دوم در استفاده از بات شاد این است که ، انتخاب یکی از پیام رسان های بله ، گپ ، روبیکا و سروش به عهده مدیر مدرسه است و مدیر باید یکی از این برنامه ها را مشخص و به معلمان و دانش آموزان اطلاع دهد که آن ها نیز از همان برنامه استفاده نمایند. در واقع دانش آموزان و معلمان ، باید همان برنامه را نصب کنند که مدیر معرفی کرده است.

بات شاد در بله چیست

پس از آنکه احراز هویت در بخش تنظیمات شاد انجام گرفت حال باید پیام رسان معرفی شده مدیر را دانلود کنید و سپس مطابق مراحلی که در ادامه گفته می شود ، وارد بات شاد شوید.

اپلیکیشن بله را می توانید از سایت myket.ir دانلود کنید یا مثل نسخه وب شاد ، وارد نسخه وب بله شوید. در مرحله اول برای نصب پیام رسان بله ، مطابق تصویر راهنمای زیر گزینه “شروع” را انتخاب کنید و در مراحل بعدی تمام امکانات این برنامه که به شما معرفی می شوند را تایید کنید.

 

حال باید شماره تلفن همراه خود را که در دسترس و فعال است درج کنید و منتظر باشید که کد فعال سازی به آن شماره ارسال شود و آن را در این بخش وارد نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود برنامه شاد برای ایفون - راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

 

در قدم بعدی باید مشخصات نمایه خود را تعیین کنید تا بتوانید وارد برنامه شوید. حالا از قسمت سرچ برنامه ، عبارت shadbot@ جستجو کنید.

 

پس از سرچ shadbot@ ، شبکه دانش آموزی شاد برای شما نمایش داده می شود که با کلیک روی عبارت “شروع” می توانید عضو بات شوید.

اخبار مربوط به برنامه شاد و سایر اطلاعات مرتبط را در پیام رسان بله از طریق کانال اطلاع رسانی bale_edu@ پیگیری کنید.

بات شاد در روبیکا چیست

اگر مدیر مدرسه پیام رسان روبیکا را نصب کند ، دانش آموزان نیز باید برای استفاده از خدمات بات شاد ، باید همین برنامه را نصب کنند. برای دانلود روبیکا نیز می توانید به سایت مایکت مراجعه کنید و یا از نسخه وب روبیکا استفاده نمایید و سپس مطابق مراحل زیر ، نصب آن را انجام دهید.

در مرحله اول گزینه ورود به برنامه را انتخاب کنید و با وارد شدن به صفحه بعدی ، شماره تلفن همراه خود را درج نمایید.

 

پس از درج شماره تلفن همراه ، کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که لازم است در این بخش آن را وارد کنید و در قدم بعدی اطلاعات کاربری خود را که شامل نام و نام خانوادگی می باشد را مشخص نمایید.

 

پس از نصب روبیکا ، از قسمت جستجوی برنامه که به شکل ذره بین است عبارت shadbot@ را سرچ کنید تا کانال اطلاع رسانی شبکه شاد را رویت کنید. حالا بر روی کانال کلیک کنید تا وارد آن شوید.

 

پس از ورود به بات شاد روبیکا بر روی گزینه پیوستن کلیک کنید تا بتوانید اخبار مربوطه را پیگیری نمایید.

بات شاد در سروش

بات شاد سروش چیست ؟ بات شاد از طریق پیام رسان سروش نیز قابل پیگیری است و اکثر مدیران مدرسه این برنامه را پیشنهاد می کنند. برای دانلود برنامه سروش می توانید از مایکت اقدام کنید و یا به صورت نسخه وب از آن استفاده نمایید.

جهت نصب این برنامه مطابق مراحل زیر ، ابتدا گزینه شروع را انتخاب کنید و پس از آن شماره تلفن همراهتان را که روشن و در دسترس می باشد ، درج نمایید.

 

پس از درج شماره ، کد فعال سازی در کمتر از یک دقیقه برای شما ارسال می شود که لازم است جهت ورود به برنامه آن را در بخش تعیین شده درج کنید.

با ورود به برنامه سروش ، از قسمت سرچ که شبیه ذره بین است ، عبارت shadbot@ را جستجو کنید و یا برای بر روی عبارت “ورود به مدرسه من” کلیک نمایید.

 

در قسمت مدرسه من پایه تحصیلی خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید تا وارد کانال اطلاع رسانی مربوطه شوید.

بات شاد در گپ

بات شاد گپ چیست ؟ آموزش های مجازی اپلیکیشن شاد در برنامه گپ نیز به صورت بات شاد قابل پیگیری است و دانش آموزان برای دانلود این برنامه باید به یکی از سایت های دانلود اپلیکیشن مثل مایکت مراجعه کنند و یا در صورت تمایل نسخه وب این برنامه نیز قابل دسترسی است.

پس از دانلود ، برای نصب برنامه همانند تصویر زیر عبارت “شروع کنید” را انتخاب نمایید و سپس شماره تلفن همراه خود را درج کنید.

 

با درج شماره تلفن ، کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که لازم است در بخش تعیین شده وارد کنید و سپس بر روی گزینه ورود به پیام رسان گپ ، کلیک نمایید.

بات شاد چیست

 

با وارد شدن به برنامه از قسمت جستجو که شبیه ذره بین است ، عبارت shadbot@ را سرچ کنید.

بات شاد چیست

 

با سرچ shadbot@ ، کانال اطلاع رسانی شبکه شاد نمایش داده می شود که باید طبق تصویر زیر گزینه “شروع” را انتخاب کنید و سپس وارد بات شاد شوید.

بات شاد چیست

 

 

مجدد تاکید می کنیم که برای ورود به بات شاد ، حتما باید احراز هویت را در اپلیکیشن شاد انجام دهید و در غیر اینصورت مجاز به ورود به بات شاد نحواهید بود. در صورتی که در هر یک از مراحل احراز هویت ، دانلود ، نصب و ورود به برنامه های شاد ، بله ، گپ ، روبیکا و سروش مشکلی داشتید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما یا واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با مطالعه مطالب آزمون آنلاین در شاد ، تغییر شماره در شاد ، قفل گروه در شاد و لایو در برنامه شاد نیز می توانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

سوالات شما

  • بات شاد چیست ؟

از طریق بات شاد در شبکه های مجازی می توان برنامه های مدرسه را پیگیری کرد.

  • بات شاد در کدام شبکه های مجازی است ؟

بات شاد در برنامه های بله ، گپ ، روبیکا و سروش راه اندازی شده است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر