از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی 📞 راهنمای ورود و استفاده از سایت nkhedu.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی - راهنمای ورود و استفاده

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با راه اندازی سامانه الکترونیکی تحت عنوان میز خدمات الکترونیکی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ، بسیاری از امور مربوط به مدارس این استان و همچنین پرسنل و کادر آموزشی مدارس را از طریق این سامانه ارائه می دهد. اموری همچون دریافت فیش حقوقی فرهنگیان ، ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، ثبت نام آزمون مدارس سمپاد و استعداد درخشان ، دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی دانش آموزان و به طور کل هر آنچه که مربوط به مدارس و آموزش و پرورش استان خراسان شمالی است ، از طریق سامانه الکترونیکی فرهنگیان قابل پیگیری می باشد.

در ورود به سامانه فرم های الکترونیکی خراسان شمالی با مشکلی مواجه هستید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان شمالی

معلمان مدارس وابسته به آموزش و پرورش استان خراسان شمالی می توانند با کلیک بر روی گزینه “فیش حقوقی” سایت nkhedu.ir فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کنند و سپس از بخش فرمهای الکترونیک ، با وارد کردن شماره پرسنلی و گذرواژه ، فیش حقوقی خود را مشاهده نمایند.

علاوه بر سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی ، از طریق سامانه fish.medu.ir نیز می توان برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان اقدام کرد. این سامانه در جهت یکپارچه سازی تمام سامانه های فیش حقوقی ، راه اندازی شده‌ است و قابل استفاده فرهنگیان شاغل در تمامی مدارس کشور است.

طبق اعلام سازمان آموزش و پرورش کشور ، سامانه های استانی باید بخش مربوط به دریافت فیش حقوقی سامانه خود را غیر فعال کنند تا فرهنگیان عزیز فقط از طریق سامانه fish.medu.ir فیش حقوقی ماهانه خود را دریافت نمایند. پس اگر از طریق سایت nkhedu.ir نتوانستید فیش حقوقی را دریافت کنید ، وارد سایت fish.medu.ir شوید.

سامانه مای مدیو برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خراسان شمالی 

تا سال 1401 ، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان تمام استان ها از طریق سایت fish.medu.ir ممکن بود اما با راه اندازی سامانه مای مدیو ، فرهنگیان محترم می بایست جهت دریافت فیش حقوقی خود به این سایت مراجعه کنند. آدرس سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir می باشد و با ارائه کد پرسنلی و کد ملی ، به راحتی می توان وارد سایت شده و فیش حقوقی را دریافت نمود.

سامانه فرم های الکترونیکی خراسان شمالی

در قسمت فرم های الکترونیکی سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی علاوه بر دریافت فیش حقوقی ، از بخش فرم های الکترونیک امکان مشاهده وضعيت کلاس های ضمن خدمت گذرانده‌ شده‌ فرهنگیان ، اتصال به فروشگاه آنلاين فرهنگيان ، لينک کلاس های مجازی فرهنگيان و دانش آموزان و … نیز وجود دارد.

سامانه فرم های الکترونیکی خراسان شمالی با هدف توسعه خدمات الکترونیک به دستور وزیر آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است و از طریق این سامانه خدماتی همچون احکام ، ابلاغ ، فیش حقوقی ، کلاس های مجازی و ….. در دسترس فرهنگیان عزیز این استان قرار دارد.

 

جهت ورود به سامانه فرم های الکترونیکی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی لازم است شماره پرسنلی و پسورد خود را در بخش های تعیین شده‌ درج نمایید. برای دریافت رمز عبور ، به کارشناس فناوری اداره شهرستان خود مراجعه فرمایید و پس از دریافت رمز جدید نیز در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

در سایر بخش ها نیز خدمات زیر ارائه می شود :

  • اتوماسیون : دسترسی به اتوماسیون اداری اداره کل و کلیه شهرستان ها و مناطق و نیز اتوماسیون مدارس جهت ارسال و دریافت نامه های کارتابل
  • اسکان : کلیه فرهنگیان استان میتوانند جهت اسکان در شهر های مورد نظر خود در کشور از طریق این لینک و به صورت الکترونیک در شهر مورد نظر خود اسکان یابند.
  • خدمات وزارت : کلیه سرویس های الکترونیکی ارائه شده‌ از سوی وزارت آموزش و پرورش به صورت طبقه بندی شده‌ برای گروه معلمان ، دانش آموزان ، اولیا (دانلود اپلیکیشن شاد جدید ، سامانه سناد ، ثبت نام کتاب درسی ، دانلود کتاب درسی ، ثبت نام سمپاد ، ثبت نام شاهد ، استعلام شهریه مدارس ، ثبت نام المپیاد ها و ….)

ورود به سامانه سناد مدارس خراسان شمالی

مدیران مدارس می توانند از طریق کلیک بر روی گزینه سناد ، وارد سامانه دانش آموزی سناد شوند و با توجه به مدرسه ای که در حال فعالیت هستند ، یکی از سامانه های سناد ابتدایی ، سناد پیش دبستانی ، سناد دوره اول متوسطه و سناد دوره دوم متوسطه را انتخاب نمایند. مدیران مدارس خراسان شمالی باید در سامانه سناد اطلاعات تمام دانش آموزان و معلمان مدرسه خود را وارد کنند و این اطلاعات را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

 

در خصوص سامانه سناد مدارس تعدادی مطالب در سایت pasokhbama.com قرار داده‌ ایم که از طریق کلیک بر روی لینک های زیر می توانید آنها را مطالعه کنید برای دسترسی به مطالب بیشتر وارد سایت شوید.

ثبت نام ضمن خدمت در سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی

یکی دیگر از خدمات سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی ، ثبت نام کلاسهای ضمن خدمت فرهنگیان است. معلمان و مدیران مدارس خراسان شمالی می توانند از طریق این بخش به سامانه ال تی ام اس هدایت شوند و سپس در دوره های آموزشی که تحت عنوان ضمن خدمت ارائه می شود ، شرکت نمایند.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان - لیست کامل و راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 

برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، مطالب جامعی را در سایت pasokhbama.com تهیه کرده‌ ایم که می توانید با وارد شدن به این لینک ، مطالب را مطالعه فرمایید. تعدادی از مطالب را با کلیک بر روی لینک های زیر مشاهده کنید :

فرهنگیان عزیز و معلمین گرامی در صورت تمایل می توانید جهت بهره مندی از مشاوره تخصصی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و دریافت پاسخ سوالات خود در این خصوص ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سایر خدمات سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی

سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی

خدمات و امکانات سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی بسیار گسترده‌ است که در این مطلب تعدادی از آنها را که مهم تر هستند ، شرح دادیم. شما می توانید با ورود به این سامانه در بخش های مختلف آن به موارد زیر نیز دسترسی داشته باشید :

  • سامانه برگزاری امتحانات نهایی
  • مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی
  • استعلام مدرک تحصیلی
  • ثبت نام در مدارس شاهد
  • ثبت نام در آزمون های استعداد های درخشان و نیز دریافت نتیجه و کارنامه آزمون
  • امور مربوط به نقل و انتقالات داخل و خارج استان
  • دسترسی به اطلاعات سرویس های ارائه شده‌ از سوی شرکت مخابرات استان به فرهنگیان
  • مدیریت منابع انسانی همچون پایگاه اطلاعات پرسنل ، نقل و انتقالات فرهنگیان ، امور بازنشستگان و ….
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان کلیه مقاطع ابتدایی ، متوسطه دوره اول ، متوسطه دوره دوم و سایر مقاطع تحصیلی

رفع مشکل ورود و استفاده از سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی

سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی

جزئیات بیشتر در خصوص هر یک از بخش های سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی را می توانید از طریق تماس با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما جویا شوید. همچنین اگر در ورود به سامانه و استفاده‌ از بخش های مختلف آن به راهنمایی نیاز دارید ، می توانید با کارشناسان پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما عزیزان باشند.

سوالات شما

  • آدرس سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی چیست ؟

آدرس سایت الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی به نشانی nkhedu.ir می باشد.

  • فرهنگیان استان خراسان شمالی چگونه می توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند ؟

فرهنگیان استان خراسان شمالی می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه - راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

در چند سال اخیر  سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با هدف تسریع در انجام امور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر