از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سایت سناد کارنامه – آموزش دریافت کارنامه سناد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سایت سناد کارنامه - آموزش دریافت کارنامه سناد

 

سایت سناد کارنامه تمام مدارس زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور طراحی شده است و مدیران و معلمان مدارس دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند از طریق مراجعه به سامانه سناد ، نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.

زمان دریافت کارنامه از سناد ، پس از ثبت ارزشیابی دانش آموزان در سامانه توسط معلم و هم چنین تایید نهایی مدیر ، می باشد. به عبارت دیگر ، معلمان پس از بررسی وضعیت علمی و فعالیت های درسی دانش آموزان در طول سال ، نمرات را در سامانه سناد ثبت می کنند و مدیران موظف هستند که تمامی نمرات ثبت شده را بررسی و تایید نموده و سپس کارنامه را دریافت کنند.

در ادامه این مطلب می توانید از طریق راهنمای تصویری قرار داده شده ، از نحوه دریافت کارنامه سامانه سناد مطلع گردید.

دریافت کارنامه از سامانه سناد ، توسط مدیر مدرسه انجام می گیرد و مدیر بایستی پس از دریافت کارنامه ها ، آن ها را به دانش آموزان ارائه دهد.

راهنمای کامل سایت سناد کارنامه

پس از آنکه معلم نمرات دانش آموزان را در سامانه ثبت ارزشیابی سناد قرار داد ، مدیران می بایست نمرات را تایید نمایند. نحوه تایید نمرات توسط مدیر مدرسه بدین صورت است که با استفاده از کدملی و کلمه عبور مدرسه ، وارد سایت شود.

سپس از بخش ثبت ارزشیابی و تایید نمرات که در منوی سمت راست سایت قرار دارد ، وارد صفحه نمرات دانش آموزان در کلاس های مختلف می شود و یکی از کلاس ها را انتخاب و لیست دانش آموزان آن کلاس را به همراه نمرات مشاهده می کند و پس از چک کردن آن ها ، می تواند تایید نهایی را انجام دهد.

مدیران می توانند پس از تایید کردن نمرات دانش آموزان تمامی کلاس های مدرسه ، از کارنامه ها پرینت تهیه کنند و به دانش آموزان تحویل دهند و در این حالت دانش آموز دیگر نیازی به مراجعه به سایت سناد کارنامه ندارد و می تواند به صورت حضوری و از طریق مدیر ، کارنامه خود را دریافت نماید.

تا زمانی که معلم تمام نمرات دانش آموزان را در سناد ثبت نکرده باشد ، مدیر نمی تواند نمرات دانش آموز را تایید و کارنامه را دریافت نماید.

در ادامه می توانید راهنمای تصویری دریافت کارنامه از سایت سناد را مشاهده کنید :

مرحله اول سامانه سناد کارنامه

مدیر پس از وارد کردن آدرس سامانه سناد و انتخاب گزینه ورود به بخش مدارس و درج کد ملی خود و کلمه عبور مدرسه ، وارد صفحه زیر می شود که لازم است بر روی گزینه “ثبت ارزشیابی و دریافت کارنامه” کلیک نماید.

سایت سناد کارنامه

مرحله دوم سایت سناد کارنامه

در مرحله بعد بایستی گزینه “ثبت ارزشیابی” را انتخاب نمود.

سایت سناد کارنامه

مرحله سوم سایت سناد کارنامه

حال باید مجددا کد ملی مدیر و کلمه عبور مدرسه در این بخش درج شود.

سایت سناد کارنامه

مرحله چهارم سامانه سناد کارنامه

در مرحله بعد بایستی سال تحصیلی ، کلاس درس و پایه تحصیلی انتخاب شود. (مدیر مدرسه باید نمرات تمام دانش آموزان مدرسه را تایید نماید)

سایت سناد کارنامه

مرحله پنجم سایت سناد کارنامه

پس از مشخص کردن نام کلاس و پایه تحصیلی ، لیست دانش آموزان آن کلاس نمایش داده می شود و مدیر باید از بخش تایید نمرات ، تمامی نمرات دانش آموزان را چک و سپس تایید کند.

چنانچه معلم نمره دانش آموز را در سایت قرار نداده باشد ، مدیر امکان دریافت کارنامه را ندارد و پیغام “ابتدا نمرات همه دروس را وارد و سپس تایید نمایید” را از سامانه دریافت می کند.

سایت سناد کارنامه

پس از تایید نمرات ، دو راه پیش روی مدیر برای دریافت کارنامه وجود دارد :

روش اول : از طریق کلیک بر روی گزینه “کارنامه” در مقابل اسم هر دانش آموز ، کارنامه دانش آموزان را به صورت جداگانه تهیه کند.

سایت سناد کارنامه


روش دوم :
با انتخاب گزینه “خروجی کارنامه” تمامی کارنامه های دانش آموزان یک کلاس را به صورت یکجا تهیه کند.

سایت سناد کارنامه

 

مدیر می تواند کارنامه ها با به صورت فایل pdf در سیستم خود ذخیره کرده و به دانش آموزان ارسال کند و یا می تواند با استفاده از پرینتر ، کارنامه را چاب و به دانش آموز تحویل دهد.

سوالات متداول در خصوص سامانه سناد

اکثر مواقع دلیل علت قطع سامانه سناد ، بروزرسانی سایت است اما ممکن است در اتصال اینترنت شما نیز مشکلی وجود داشته باشد.

آدرس سناد جدید ابتدای برای ثبت نمرات و کارنامه مدارس عادی به نشانی snd.medu.ir و مدارس استثنایی به نشانی es-snd.medu.ir می باشد.

  • ورود به سامانه دانش آموزی سناد به چه صورت انجام می گیرد ؟

ورود به سامانه سناد دانش آموزی از طریق کد ملی ، رمز عبور مدرسه و رمز کاربری انجام می گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  سناد متوسطه دوم استثنایی | سناد جدید متوسطه دوم استثنایی راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

یک نظر

  1. حسان چرتاب ابراهیمی

    کارنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر