از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست 📞 توضیح اصطلاحات فیش حقوقی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست - توضیح اصطلاحات فیش حقوقی

 

برای پرسنل وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان ، کارمندان دانشگاه های سراسری و علوم پزشکی ، نیروهای مسلح و …. هر ماه فیش حقوقی صادر می شود که هر یک از کارمندان باید با توجه به سازمانی که در آنجا فعالیت دارند یا بازنشسته شده‌ اند ، به سامانه الکترونیکی مربوطه مراجعه و فیش حقوقی را دریافت نمایند. برای ورود به سامانه فیش حقوقی اطلاعاتی مورد نیاز است که یکی از آن ها نام کاربری است. در این بخش میخواهیم بدانیم که منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست و سامانه اصلی دریافت فیش حقوقی کدام است.

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی کارمندان دانشگاه ها چیست

کارکنان ، اساتید و پرسنل تمامی دانشگاه های آزاد ، سراسری ، پیام نور ،  دانشگاه های علوم پزشکی ، غیر علوم پزشکی و …. می توانند هر ماه از طریق سامانه اختصاص داده‌ شده‌ به دانشگاه خود ، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند که می بایست ضمن ورود به سایت اصلی ، اطلاعات لازم را که شامل نام کاربری و کلمه عبور می باشد را در دسترس داشته باشند.

 

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی کارمندان همان کد ملی آن ها می باشد و علاوه بر کد ملی به کلمه عبور نیز احتیاج دارید که کلمه عبور همان رمز سامانه فیش حقوقی است.

با توجه به اینکه تعداد سایت های جعلی که هدف دریافت اطلاعات شما را دارند بسیار زیاد شده‌ اند ، بنابراین از دادن‌ اطلاعات خود به این سامانه ها جدا خودداری فرمایید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از سامانه اصلی دریافت فیش حقوقی دانشگاه محل اشتغال خود ، از مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی 📞 راهنمای ورود و استفاده از سایت nkhedu.ir

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی نیروهای مسلح چیست

کارمندان و بازنشستگان نيروهای مسلح برای دریافت فیش حقوق ماهانه خود باید به سایت ساتا به نشانی saba.esata.ir مراجعه نمایند و با درج نام کاربری و رمز عبور خود ، آن را دریافت کنند.

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست - توضیح اصطلاحات فیش حقوقی

 

نام کاربری فیش حقوقی نیرو های مسلج عبارت است از شماره شناسایی 13 رقمی درج شده‌ در فیش های حقوقی و رمز عبور نیز عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی و تنها با کمک این اطلاعات می توانید فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

مرتبط بخوانید : فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان در سایت my.medu.ir قابل دسترسی است و برای دریافت فیش به کدملی ، شماره پرسنلی و گذرواژه نیاز دارید. بنابراین برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به شماره شناسنامه احتیاجی ندارید.

تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سایت my.medu.ir می باشد و استفاده از سایت های غیررسمی مجاز نیست. کاربرانی که از سایت ها یا نرم افزار های دیگری استفاده کرده‌ اند ، حتما گذرواژه خود را تغییر دهند.

مرتبط بخوانید : سامانه همگام فیش حقوقی 

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی بازنشستگان چیست

فیش حقوقی بازنشتسگانی که حقوق آن ها به طور مستقیم توسط صندوق بازنشستگی کشور پرداخت می شود ، از طریق سایت www.cspf.ir قابل دریافت است و بازنشتسگان می توانند با مراجعه به این سامانه و دادن‌ اطلاعات لازم ، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

 

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان به شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب نیاز دارید و منظور از شماره دفتر کل ، شماره ای است كه در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی كشوری به بازنشسته اختصاص داده‌ شده‌ است. قابل ذکر است که بازنشستگان ساير دستگاه ها جهت دريافت فيش حقوقd بايد به دستگاه متبوع خود مراجعه نمايند.

احتمالا این را هم بپسندید  دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش قابل ذخیره به صورت pdf است و با توجه به اینکه از طریق www.cspf.ir حداکثر می توان فیش حقوقی دو ماه اخیر را دریافت کرد ، بنابراین حتما آن را ذخیره کنید تا در مواقع لزوم دسترسی داشته باشید.

این مطلب در رابطه با منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست تهیه شد. چنانچه در هنگام دریافت و ورود به سامانه فیش حقوقی با اخطار سامانه مواجه می شوید و در صورت وجود هرگونه مشکل می توانید با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات شما

  • منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست؟

منظور از نام کاربری در فیش حقوقی کارمندان همان کد ملی آن ها می باشد

  • فیش حقوقی فرهنگیان در کدام سامانه قرار داده‌ می شود؟

فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی باید به سایت مای مدیو مراجعه نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان 📞 ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان هر ماه برای معلمان ، مدیران ، معاونان و در کل پرسنل …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر