از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی 📞 آیا میشود با کد پرسنلی فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کرد؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی باید به سایت مای مدیو که اخیرا جهت سهولت در امر دریافت فیش حقوقی ایجاد شده است ، مراجعه فرمایید. البته سامانه معرفی شده برای فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش است و فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir صادر می شود. همچنین این دسته از عزیزان باید به جای شماره پرسنلی ، به شماره دفتر کل خود دسترسی داشته باشند تا بتوانند فیش حقوقی هر ماهشان را دریافت نمایند. در ادامه این مطلب راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی را ارائه خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

فرهنگیان و معلمان عزیز اگر در دریافت فیش حقوقی خود با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ، میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، سامانه همگام دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir می باشد. توجه داشته باشید که سایت ها و نرم افزار های جعلی که قصد دریافت اطلاعات شما را دارند ، بسیار زیاد شده‌ اند پس حتما از سامانه فوق که سایت اصلی مشاهده فیش حقوقی است ، استفاده نمایید.

جهت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامپیوتر پس از ورود به سایت ، به ترتیب اطلاعات لازم را که شامل شماره پرسنلی ، کد ملی و گذرواژه می باشند را درج نمایید. کد پرسنلی معمولا بین 6 تا 8 رقم است که دو رقم اول مربوط به سال استخدام ، رقم سوم و چهارم كد بخش و اعداد آخر نیز تعداد پرسنل استخدام شده‌ در همان سال است. با این کد بخش كارگزينی ديگر همكاران ، سابقه فرد ، بخش خدمت و …. قابل تشخیص است.

اگر شماره پرسنلی خود را فراموش کرده اید لازم است با کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه تماس حاصل فرمایید.

مای مدیو رتبه بندی معلمان

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با شماره دفتر کل

فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش از طریق سایت my.medu.ir صادر نمی شود و این دسته از عزیزان باید به سایت صندوق بازنشتسگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه فرمایند. برای دریافت فیش حقوقی از سامانه مذکور شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب فرد لازم است که در بخش خواسته شده‌ درج شوند و شماره دفتر کل همان شماره پرسنلی است که صندوق بازنشتسگی کشوری به هر یک از بازنشستگان آموزش و پرورش اختصاص داده‌ است.

فرهنگیان بازنشسته که شماره دفتر کل ندارند یا آن را فراموش کرده‌ اند ، می بایست به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه کنند. لازم به ذکر است که فيش حقوقی فقط برای سازمان هایی كه حقوق بازنشستگان آنها مستقیما توسط صندوق بازنشستگي كشوری پرداخت مي شود و همچنين برای سازمان هایی كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگي کشوری قرار دارند ، صادر می شود.

سوالات متداول

  • آیا میشود با کد پرسنلی فیش حقوقی را دریافت کرد ؟

فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی حتما باید کد پرسنلی خود را داشته باشند.

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان نیازی به شماره شناسنامه نیست.

  • ایا دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل امکان پذیر است ؟

برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی فرقی نمی کند که از طریق موبایل یا کامپیوتر وارد سایت شوید.

  • فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش از طریق کدام سایت صادر می شود ؟

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته توسط سایت cspf.ir صادر می گردد.

  • دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق شماره حساب چگونه است ؟

فرهنگیان بازنشسته باید علاوه بر شماره دفتر کل و شماره ملی ، شماره حساب خود را نیز در سایت cspf.ir درج کنند تا فیش حقوقی برای آنها صادر شود.

علاووه بر کد پرسنلی ، کد ملی نیز برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان نیاز است.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی 📞 راهنمای ورود و استفاده از سایت nkhedu.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان 1403📞 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

فیش حقوقی کارکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان خوزستان از طریق سایت صدور فیش …

2 نظر

  1. سلام موقع وارد کردن اطلاعات کد ملی و شماره پرسنلی سامانه فیش حقوق پیغام اطلاعات شما در سیستم ثبت نشده هست به من می دهد …با مسول فناوری صحبت کردم گفت که کاری نمی توانم برایت بکنم فقط رمز همگام به من داد ….لطفا را هنمایی بفرمائید

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر