از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان – اولیا و معلمین بصورت تصویری

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان - اولیا و معلمین بصورت تصویری

 

با تصمیمات وزارت آموزش و پرورش کشور و وزارت بهداشت ، بنا بر این شد که در سال تحصیلی جدید نیز مرجع اصلی آموزش دانش آموزان ، از طریق شبکه شاد باشد و خدماتی نیز همچون توزیع سیمکارت دانش آموزی شاد و بروزرسانی برنامه شاد با قابلیت های جدید و پیشرفته تر ، در نظر گرفتند تا آموزش دانش آموزان با بیشترین میزان یادگیری و در بهترین حالت ممکن در شرایط حال حاضر و تا زمان رفع بیماری کرونا ، انجام گیرد. این مطلب در رابطه با راهنمای شاد ویژه دانش آموزان تهیه شده است و شما با مطالعه آن می توانید از نحوه احراز هویت ، چگونگی عضویت در کلاس های درسی و … اطلاع یابید.

دانلود اپلیکشین شاد جدید

اپلیکشین شاد جدید و نسخه وب شاد ، از 13 شهریور ماه 99 رونمایی شده است و شما با دانلود آن و یا بروزرسانی برنامه ، می توانید از امکانات بیشتر این سامانه مثل لایو ، آزمون آنلاین ، امکان گفتگو ، تماس تصویری ، تماس صوتی و … بهره مند شوید. البته اپلیکیشن شاد برای ios و ویندوز هنوز ارائه نشده است اما حتما در آینده نزدیک برای کابرانی که گوشی آیفون دارند و یا می خواهند از طریق کامپیوتر به کلاس های درسی وصل شوند نیز ، نسخه های ios و ویندوز  راه اندازی خواهد شد. ولی این دسته از کاربران می توانند از نسخه وب شاد نیز استفاده کنند.

برای دانلود اپلیکیشن شاد جدید کلیک کنید

راهنمای احراز هویت در شاد ویژه دانش آموزان

دانش آموزان عزیز برای وارد شدن به کلاس درس شاد ، لازم است پس از دانلود این برنامه ، وارد بخش “ورود به مدرسه من” در صفحه اصلی اپلیکیشن شوند تا احراز هویت در شاد را انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  آزمون آنلاین در شاد چگونه است - راهنمای انجام آزمون آنلاین شاد

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

 

در مرحله بعدی پس از کلیک بر روی عبارت افزودن کاربر ، باید تصویر دانش آموز را به عنوان نقش خود انتخاب کنید.

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

 

در این مرحله از شما کد ملی و تاریخ تولد خواسته می شود که بعد از درج کردن آن ها ، به صورت خودکار وارد کلاس ها می شوید. نحوه درج تاریخ تولد به صورت زیر است :

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

  • مثال سال تولد : 1386
  • مثال ماه تولد : 04
  • مثال روز تولد : 15

اگر مطمئن هستید که کد کد ملی و تاریخ تولد خود را دقیق درج کرده اید ، ولی سامانه اخطار می دهد که “اطلاعات وارد شده نامعتبر است” لازم است به مدیر مدرسه اطلاع دهید که با ورود به سامانه سناد ، اطلاعات شما را بروزرسانی کند.

24 ساعت پس از آنکه مدیر مدرسه اطلاعات شما را وارد سامانه سناد کرد ، دوباره با ورود به برنامه شاد ، مطابق مراحلی که گفته شد احراز هویت را انجام دهید.

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

راهنمای ورود به کلاس درسی در شاد ویژه دانش آموزان

کلاس های درس دانش آموزان در برنامه شاد ، در گروه ها و کانال های این پیام رسان تشکیل می شود و معمولا ساعت برگزاری کلاس های آنلاین با ساعت برگزاری کلاس ها در شبکه های تلویزیونی مطابقت دارد. در مطلب قبلی سایت pasokhbama.com به طور کامل شرح دادیم که چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم و دانش آموز می بایست از طریق لینک عضویت یا احراز هویت وارد کلاس درس شود همچنین معلم یا مدیر نیز می تواند با ذخیره کردن شماره دانش آموز در مخاطبین گوشی خود ، او را وارد گروه درسی نماید.

دانش آموز پس از آنکه نصب اپلیکیشن شاد را انجام داد ، باید از بخش ورود به مدرسه ، بر روی اسم خود کلیک کند. (اگر حذف دانش آموز را انتخاب کنید ، از گروه ها و کانال ها خارج خواهید شد)

احتمالا این را هم بپسندید  شبکه شاد چیست - صفر تا صد سامانه شاد مدارس

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

حالا گزینه ورود به کلاس های من را انتخاب کنید تا تمام گروه ها و کانال های درسیتان نمایش داده شود.

راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

راهنمای ورود به بات شاد ویژه دانش آموزان

علاوه بر شبکه شاد ، مدیر مدرسه باید یکی از پیام رسان های داخلی سروش ، روبیکا ، گپ و بله را تعیین کند تا دانش آموزان از طریق بات شاد نیز امکان دسترسی به کلاس ها را داشته باشند. اخبار مربوط به اپلیکیشن شاد و سایر اطلاعات مرتبط در هر یک از برنامه های سروش ، روبیکا ، گپ و بله نیز قابل پیگیری است و دانش آموزان و همچنین معلمان باید یکی از این برنامه ها را که مدیر نیز نصب کرده است ، دانلود و نصب نمایند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر ورود به بات شاد می توانید با کارشناسان پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای شاد ویژه دانش آموزان

وزارت آموزش و پرورش با انتشار دفترچه راهنمای زیر ، اطلاعات لازم را به دانش آموزان ، معلمان ، والدین و مدیران برای استفاده از برنامه شاد ارائه داده است.

برای دانلود دفترچه راهنمای برنامه شاد کلیک کنید

با مطالعه دفترچه فوق می توانید از موارد زیر اطلاع یابید :

در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتری دارید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما که از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان هستند ، تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود برنامه شاد برای آیفون

دانلود برنامه شاد برای ایفون – راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

  برنامه شاد آموزش و پرورش به منظور اجرای آموزش مجازی و برگزاری کلاس های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر