از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام در برنامه شاد مدارس – آموزش تصویری ثبت نام در برنامه شاد مدارس

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام در برنامه شاد مدارس - آموزش تصویری ثبت نام در برنامه شاد مدارس

 

شبکه دانش آموزی شاد ( shabake shad ) ، سامانه ای تحصصی برای دانش آموزان و فعالیت های مربوط به مدرسه است که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور از ابتدای سال 99 طراحی و ارائه شده است. ثبت نام در برنامه شاد مدارس از 3 مرحله کلی تشکیل شده است ، در مرحله اول مدیر مدرسه باید اطلاعات دانش آموزان و معلمان را در سامانه سناد اصلاح و بروزسانی کند و سپس در قدم بعدی این برنامه را از طریق سایت shad.ir دانلود نموده و احراز هویت را انجام داد.

راهنمای ثبت نام در برنامه شاد مدارس

برنامه شاد جدید در حال حاضر در دو نسخه اندروید و وب شاد قابل استفاده است و با توجه به اینکه اپلیکیشن شاد برای ios  و ویندوز هنوز ارائه نشده است ، لذا کاربرانی که از گوشی آیفون یا کامپیوتر استفاده می کنند ، باید وارد نسخه وب شاد شوند. البته نصب اپلیکیشن شاد در ویندوز با استفاده از یک برنامه جانبی با عنوان شبیه ساز اندروید امکان پذیر است ولی بهتر است که برای دسترسی آسان تر و سریع تر به کلاس های درسی از وب شاد استفاده کنید.

دانلود شبکه دانش آموزی شاد

با کلیک بر روی لینک فوق به سایت shad.ir هدایت می شوید و می توانید برنامه شاد جدید را دانلود کنید. پس از دانلود کردن ، مطابق مراحل زیر ابتدا برنامه را نصب کنید و سپس احراز هویت را انجام دهید تا وارد کلاس های درسی شوید.

مثل تصویر راهنمای زیر بر روی گزینه “ورود به برنامه” کلیک کنید.

 

شماره موبایل دانش آموز یا والدین او که روشن و فعال است را در این بخش وارد کنید و سپس بر روی عبارت “ورود” کلیک نمایید. کد فعال سازی شاد به شماره ای که در این قسمت درج کرده اید ، ارسال می شود بنابراین حتما شماره باید در دسترس باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  نصب برنامه شاد برای تبلت - لینک دانلود و راهنمای تصویری نصب برنامه شاد برای تبلت

 

کد فعال سازی ارسال شده را در بخش خواسته شده درج کنید.

 

حالا باید اطلاعات کاربری خود را با درج نام و نام خانوادگی ، تعیین کنید.

 

با تعیین اطلاعات کاربری ، وارد شبکه شاد خواهید شد که می بایست در مراحل بعدی ، احراز هویت در شاد را به انجام برسانید.

جهت احراز هویت در شاد ، بر روی گزینه “ورود به مدرسه من” کلیک کنید.

 

در این مرحله باید افزودن کاربر را انتخاب کنید.

 

 در این بخش باید نقش خود را تعیین نمایید.

 

پس از انتخاب نقش ، می بایست کد ملی فرد درج شود.

 

در مراحل بعدی باید به ترتیب ابتدا سال تولد را درج کنید. (مثلا 1384)

نصب اپلیکیشن شاد

 

حال باید ماه تولد تعیین شود. مثلا اگر متولد اردیبهشت هستید ، ماه تولد به صورت 02 درج شود.

نصب اپلیکیشن شاد

 

در این بخش نیز روز تولد قید گردد.

نصب اپلیکیشن شاد

 

با به انجام رساندن تمام مراحل فوق ، ورود به برنامه شاد و احراز هویت با موفقیت انجام می گیرد و در قدم بعدی لازم است که دانش آموز در کلاس های درسی که مرتبط با پایه و رشته تحصیلی اوست ، عضو شود.

نصب اپلیکیشن شاد

 

چنانچه در زمان احراز هویت با پیام “اطلاعات وارد شده اشتباه می باشد” مواجه شدید ، به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا مشخصات شما را در سایت سناد بروزرسانی کند.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد برنامه شاد از کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است.

احتمالا این را هم بپسندید  پی وی شاد - آیا اپلیکیشن شاد پی وی دارد ؟

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام و ورود به کلاس در برنامه شاد مدارس

ثبت نام در برنامه شاد مدارس – آموزش تصویری ثبت نام در برنامه شاد مدارس

 

چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم ؟ پس از ثبت نام در برنامه شاد مدارس ، برای عضویت در گروه های درسی لازم است مطابق مراحل زیر اقدام کنید. ابتدا بر روی گزینه “ورود به مدرسه من” در صفحه اصلی برنامه شاد کلیک کنید و سپس بر روی اسم خود بزنید.

 

سپس وارد بخش گروه کلاس های من شوید.

 

اگر احراز هویت به درستی انجام گرفته شده باشد ، لیست گروه ها به ترتیب زیر نمایش داده می شود که باید مطابق زمانبندی که معلم در کانال های اطلاع رسانی یا بات شاد اعلام کرده است ، در کلاس های درسی مربوطه حضور داشته باشید.

 

با کلیک بر روی اسم یکی از گروه ها ، به گروه مربوطه هدایت می شوید. از طریق پی وی شاد نیز می توانید به دوستان یا معلم خود پیام ارسال کنید .

 

در این مطلب راهنمای کاملی از آموزش ثبت نام در برنامه شاد مدارس ارائه گردید. چنانچه در هر یک از مراحل ورود به برنامه شاد ، احراز هویت و ععضویت در کلاس های درس با مشکلی مواجه شدید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی اپلیکیشن شاد و یا مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید. با مطالعه زیر نیز می توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص برنامه شاد کسب کنید :

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

دانلود برنامه شاد برای آیفون

دانلود برنامه شاد برای ایفون – راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

  برنامه شاد آموزش و پرورش به منظور اجرای آموزش مجازی و برگزاری کلاس های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر