از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سامانه راهبران شاد – راهنمای سامانه راهبران شاد ، پاسخگوی مشکلات شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سامانه راهبران شاد

 

شبکه شاد ، پیام رسان مورد استفاده دانش آموزان و معلمان برای پیگیری آموزش های مجازی و کلاس های آنلاین در زمان تعطیلات اضطراری است که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور ، راه اندازی شده  و تاکنون نیز بیش از 10 میلیون دانش آموز و معلم در این شبکه عضو شده اند. با توجه به اینکه برنامه شاد در برخی مواقع مشکلاتی مثل قطع و وصلی ، کندی ، سیاه شدن صفحه و … را برای کاربران ایجاد می کند ، سامانه راهبران شاد توسط گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است و پاسخگوی آنلاین مشکلات دانش آموزان و معلمان در استفاده از برنامه شاد می باشد.

معرفی سامانه راهبران شاد

سامانه راهبران شاد ، پاسخگوی مشکلات معلمان ، مدیران و دانش آموزان در استفاده از برنامه شاد است و اگر شما با مشکلات برنامه شاد روبرو هستید ، می توانید با سامانه راهبران شاد مشکل خود را در میان بگذارید و در سریع ترین زمان با رفع مشکل خود به کمک تیم پشتیبانی ، دوباره در کلاس های درسی تان به فعالیت بپردازید.

مرتبط بخوانید : مشکلات برنامه شاد

در سامانه راهبران شاد بیش از 2 هزار کارشناس آماده پاسخگویی و حل مشکلات کاربران برنامه شاد هستند و هم اکنون در 735 منطقه آموزش و پرورش ، سه راهبر معرفی شده اند که سوالات و مشکلات شبکه شاد را حل می کنند. آدرس این سامانه به نشانی  rahbaran.medu.ir می باشد و با سامانه پشتیبانی اپلیکیشن شاد متفاوت است.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید  تنظیمات شاد - راهنمای تنظیمات صحیح شاد برای معلمین ، دانش آموزان و مدیران

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای ورود به سامانه راهبران شاد

آدرس سامانه راهبران شاد به نشانی  rahbaran.medu.ir  می باشد و شامل سه بخش زیر است :

ارسال پیام و طرح سوال

اگر در ورود به برنامه شاد و استفاده از بخش های مختلف برنامه مثل لایو ، آزمون آنلاین ، نظر سنجی و … با مشکلی مواجه هستید ، می توانید در بخش ارسال پیام سامانه راهبران ، سوال خود را بپرسید. کارشناسان در اسرع وقت سوال شما را بررسی و پاسخ می دهند و در صورت لزوم ، به شرکت پشتیبان ارجاع داده می شود.

مرتبط بخوانید : پشتیبانی اپلیکیشن شاد

در بخش ارسال پیام باید تمام بخش ها را تکمیل کنید به جز بخش های کد مدرسه و توضیحات که الزامی نیست ولی حتما باید نوع کاربری که دانش آموز ، مدیر ، معلم یا فرهنگی هستید ، مشخص شود.

پس از نوشتن پیام خود ، بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید تا پیام شما در سامانه ارسال شود. پس از ارسال پیام ، شماره پیگیری به شما ارائه می شود که حتما باید آن را در جایی یادداشت کنید زیرا برای دریافت پاسخ سوال خود ، به این کد احیتاج خواهید داشت.

پیام های من

در بخش دوم که به پیام های من اختصاص داده شده است ، می توانید پاسخ پیام خود را دریافت کنید. بر روی گزینه ورود کلیک نمایید تا وارد صفحه پاسخ پیام شوید ، سپس باید شماره پیگیری که در زمان ارسال پیام دریافت کرده اید را درج نمایید. اگر پاسخ پیامتان داده شده باشد ، می توانید آن را مشاهده نمایید و اگر پیام شما هنوز در دست بررسی کارشناسان باشد ، باید کمی صبر کنید تا پاسخ ارسال شود.

احتمالا این را هم بپسندید  لایو در برنامه شاد - راهنمای استفاده از امکان لایو در اپلیکیشن شاد

پرسش های پرتکرار

در بخش پرسش های پر تکرار سامانه راهبران شاد ، تمام سوالاتی که توسط معلمان ، مدیران و دانش آموزان مطرح می شوند ، قرار داده شده است و شما می توانید پیش از پرسیدن سوال خود و منتظر ماندن جواب کارشناسان ، ابتدا این بخش را بررسی کنید و احتمالا سوال شما نیز در میان این سوالات باشد.

برای وارد شدن به بخش پرسش های پر تکرار ، گزینه ورود را بزنید و در بخش جستجو ، یک کلمه کلیدی را سرچ کنید مثلا اگر سوالتان درباره لایو است ، کلمه لایو را سرچ کنید ، اگر درباره آزمون آنلاین در شاد سوال دارید ، کلمه آزمون را سرچ کنید و ….

مرتبط با این موضوع بخوانید : ثبت نام در برنامه شاد مدارس

پس از جستجوی کلمه کلیدی ، تمام سوالات به همراه پاسخ آنها که مرتبط با آن کلمه کلیدی است نمایش داده می شود و برای مشاهده پاسخ ، کافیست بر روی متن سوال کلیک کنید.

دانش آموزان عزیز و معلمان و مدیران گرامی ، می توانید برای دسترسی اسانتر با کارشناسان پشتیبانی اپلیکیشن شاد و حل مشکل خود در سریع ترین زمان ، با کارشناسان بخش تلفنی مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید. کارشناسان تمامی ایام هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب ، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شبکه شاد چیست – صفر تا صد سامانه شاد مدارس

شبکه شاد چیست – صفر تا صد سامانه شاد مدارس

  شبکه شاد چیست ؟ شاد خلاصه شده عبارت شبکه آموزشی دانش آموزی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر