از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کد امنیتی برنامه شاد – کد امنیتی برنامه شاد چیست و کجا استفاده میشود ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کد امنیتی برنامه شاد - کد امنیتی برنامه شاد چیست و کجا استفاده میشود ؟

 

 

دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی ابتدایی ، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه لازم است برای ورود به برنامه شاد و پیگیری آموزش های مجازی که توسط مدرسه ارائه می شود ، برنامه شاد را از سایت sahad.ir دانلود نمایند و سپس با با وارد کردن شماره تلفن همراه و تعیین اطلاعات کاربری ، برای خود یک حساب ایجاد کنند. جهت ورود به کلاس های برنامه شاد می بایست احراز هویت را انجام داد و در غیر اینصورت لیست کلاس ها برای دانش آموز نمایش داده نمی شود. احراز هویت در شاد با استفاده از کد امنیتی انحام می گیرد و در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که کد امنیتی برنامه شاد چیست و کجا استفاده میشود.

کد امنیتی برنامه شاد

کد امنیتی شاد کدی است که در انتهای مراحل احراز هویت نمایش داده می شود که به صورت جمع دو عدد است و شما باید حاصل به دست آمده از جمع دو عدد را در بخش تعیین شده درج کنید تا بتوانید به کلاس های درسی منتقل شوید. برای آنکه بهتر متوجه می شوید کد امنیتی چیست ، در ادامه راهنمای تصویری را قرار داده ایم.

پس از آنکه نصب برنامه شاد را انجام دادید باید از بخش ورود مدیر / معلم / دانش آموز که در قسمت پیام رسان قرار دارد (بخش پایین برنامه) ، احراز هویت در شاد را نیز انجام دهید ، بدین منظور مطابق تصویر زیر بر روی بخش تعیین شده کلیک کنید.

 

سپس نقش خود را به عنوان مدیر ، دانش آموز و معلم تعیین کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  پشتیبانی اپلیکیشن شاد - شماره تماس پشتیبانی و رفع مشکلات اپلیکیشن شاد

 

در این بخش باید بر روی گزینه “افزودن دانش آموز” کلیک کنید.

 

با انتخاب گزینه افزودن دانش آموزان با پیغام ” دانش آموز گرامی ، شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید” روبرو می شوید که باید با کلیک بر روی گزینه انجام احراز هویت وارد سامانه آموزش و پرورش شوید.

 

در نهایت باید اطلاعات شناسنامه ای خود را به همراه شماره تلفن همراهی که در دسترس و فعال است را در این بخش درج کنید و در قسمت پایین نیز کد امنیتی را وارد کنید. کد امنیتی شاد حاصل جمع دو عدد ارائه شده است به طور مثال در احراز هویت زیر که برای یکی از دانش آموزان انجام گرفته شده است ، کد امنیتی برابر با 60=16+44 می باشد.

 

با کلیک بر روی گزینه “ورود به گروه کلاس من” وارد گروه ها و کانال های درسی مربوط به مقطع تحصیلی خود خواهید شد.

سوالات پرتکرار دانش آموزان

  • کد امنیتی برنامه شاد چیه ؟

کد  امنیتی شاد برای احراز هویت و ورود به کلاس های درسی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مشکل کد امنیتی در شاد را چگونه رفع کنیم ؟

حتما توجه داشته باشید که مجموع دو عددی که در مرحله احراز هویت توسط برنامه ارائه می شود را درست حساب کرده باشید.

بله کد فعال سازی برای نصب برنامه از طریق پیامک به شماره تلفن همراهی که وارد کرده اید ، ارسال می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  آموزش کار با شاد - آموزش تصویری کار با سامانه شاد

پس از مطالعه این مطلب ، اگر نیازمند راهنمایی بیشتری هستید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. با کلیک بر روی لینک های چگونه در شاد پیام بفرستیم ، پی وی شاد ، چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم و تفاوت شاد تحت وب با اپلیکیشن شاد در چیست ، نیز می توانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر