از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان در تاریخ 3 تیرماه برگزار گردید و دانش آموزان منتظر اعلام نتایج هستند تا از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. طی اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان ، یک کارنامه برای تمام شرکت کنندگان اعم از دانش آموزان پذیرفته‌ شده‌ و پذیرفته‌ نشده‌ منتشر می شود. دانش آموزان در صورت قبول شدن‌ ، باید برای ثبت نام در مدرسه تصمیم گیری کنند. در این مطلب با ما همراه باشید تا از زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان مطلع شوید. همچنین راجع به نحوه دریافت نتایج ، اعتراض به نتایج و لیست ذخیره ها ، توضیحاتی ارائه می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمان 1402

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد ، آزمون نهم به دهم مدارس نمونه دولتی استان کرمان در تاریخ 3 تیرماه برگزار شده‌ است. دانش آموزان دختر و پسر که در این آزمون حضور داشته اند ، حداکثر یک ماه و نیم پس از برگزاری آزمون می توانند از نتایج مطلع شوند. بنابراین پیش بینی می شود که حداکثر تا اواسط مردادماه نتایج نمونه دولتی کرمان اعلام گردد.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کرمان 

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان شرکت کرده‌ اند ، برای دریافت نتایج باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و پس از انتخاب گزینه “دریافت کارنامه” اطلاعات لازم را درج کرده‌ و سپس کارنامه خود را مشاهده کنند. اطلاعاتی که برای مشاهده نتایج نیاز هستند به شرح کد ملی و سری سریال شناسنامه می باشند.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان

برای دانش آموزان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با توجه به درصد دروسی که در آزمون کسب کرده‌ اند ، یکی از سه کارنامه زیر صادر می شود :

  • کارنامه قبولی : دانش آموزان دارای تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی ، جزو پذیرفته‌ شدگان هستند و می توانند برای ثبت نام حضوری به مدرسه مراجعه نمایند.
  • کارنامه عدم قبولی : دانش آموزانی که درصد دروس پایین کسب کنند و تراز آنها بالا نباشد ، پذیرفته‌ نخواهند شد.
  • کارنامه ذخیره : دانش آموزانی که تراز اکتسابی آنها نزدیک به تراز آخرین دانش آموز قبول شده‌ در مدرسه نمونه دولتی است ، جزو ذخیره ها قرار می گیرند.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

لیست ذخیره های نمونه دولتی کرمان 1402

اگر پس از دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خود عبارت “ذخیره شده” را مشاهده کردید ، شما جزو دانش آموزان ذخیره مدرسه انتخابی تان هستید و باید منتظر بمانید تا مدرسه با شما تماس بگیرد. ذخیره های نمونه دولتی دارای حداقل تراز لازم برای قبولی هستند ولی به دلیل تکمیل شدن‌ ظرفیت مدرسه ، امکان پذیرش در مرحله اول را ندارند و اگر مدرسه اعلام ظرفیت خالی کند ، از دانش آموزان ذخیره ثبت نام به عمل می آید.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج

اعتراض به اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 1402

اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قبول نشده‌ اند ، امکان اعتراض به نتایج را دارند ولی اعتراض آنها در صورتی مورد قبول خواهد بود که در محاسبه درصد دروس و تراز اکتسابی ازمون آنها اشتباهی رخ داده‌ باشد. بنابراین شما می توانید پس از دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی خود ، درصد دروس و نمراتتان را یکبار دیگر محاسبه کنید و در صورت وجود خطا ، برای اعتراض به نتایج اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی ثبت می شود و متقاضیان باید به سایت  my.medu.ir مراجعه کنند. زمان اعتراض به نتایج نیز در سامانه اطلاع رسانی می گردد و فقط در تاریخ تعیین شده‌ می توانید درخواست خود را به ثبت برسانید.

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان 1402 در چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 1402 در نیمه اول مردادماه خواهد بود.

  • سایت اعلام نيایج نمونه دولتی کرمان کدام سامانه است ؟

سامانه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • آیا امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی کرمان وجود دارد ؟

بله ، قبول نشدگان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان می توانند نسبت به نتایج اعتراض کنند.

  • لیست ذخیره های نمونه دولتی کرمان چه زمانی منتشر می شود ؟

لیست ذخیره های نمونه دولتی نهم به دهم کرمان همزمان با اعلام نتايج ، منتشر می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر