از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست 🟢 راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست - ورود به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

 

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست ؟ دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی تهران در سال 1384 به منظور ایجاد فرصت ادامه تحصیل برای داوطلبانی که امکان مراجعه حضوری به دانشگاه ندارند ، تاسیس شده است و هم اکنون بیش از 50 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و 300 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه تدریس می شوند. دانشجویان دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی ، تمام امور دانشجویی خود را از زمان ثبت نام تا فارغ التحصیلی به صورت اینترنتی انجام می دهند و نیازی به حضور در دانشگاه ندارند ، همچنین شیوه آموزش در کلاس های مجازی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به صورت ارتباط تصویری آنلاین و ارسال فایل های صوتی و تصویری است و محتوای دروس تدریس شده نیز به طور 24 ساعته در دسترس دانشجویان قرار دارد.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید

، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ، یکی از دانشگاه های تحت نظر دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران است که در سال 1384 تاسیس شده است. در حال حاضر این دانشگاه شامل 1900 دانشجو و 17 استاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و بیش از 1817 مقاله علمی در مقاله علمی در نشریات و همایش های داخلی منتشر کرده است.

مرتبط ببینید : شرایط تحصیل در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و  آدرس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

به گفته رییس دانشگاه ازاد واحد الکترونیکی ، آموزش مجازی سبب عدالت آموزشی می شود چرا که بسیاری از دانشجویان به دلیل زندگی در مناطق دورافتاده و یا دلایلی همچون شاغل بودن و … امکان حضور در کلاسهای دانشگاهی ندارد ولی می توانند با شرکت در کلاسهای مجازی و آموزش از راه دور به تحصیل بپردازند و در پایان نیز مدرک فارغ التحصیلی معتبر دریافت کنند.

مزایای واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست

تمام امکانات و خدمات موجود در سایر دانشگاه های ازاد اسلامی ، در دانشگاه واحد الکترونیکی نیز برقرار است. دانشجویان این دانشگاه می توانند برای پرداخت شهریه در سامانه ساجد ثبت نام نمایند و وام دانشجویی دریافت کنند ، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ارائه پایان نامه از طریق سامانه پژوهشیار اقدام نمایند و ….

برای هر ترم دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی 16 جلسه کلاس آنلاین برگزار می شود و جهت اتصال به کلاسها نیز نیازی به تکنولوژی های پیچیده نیست و به راحتی می توان حتی با گوشی تلفن همراه نیز وارد کلاس شد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه فراگیر ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 شهریه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

در کلاس آنلاین واحد الکترونیکی ، امکان تعامل و ارتباط میان استاد و دانشجو به صورت تصویری و صوتی فراهم است برگزاری سمینارها و ویدئو کنفرانس ها نیز اینترنتی انجام می گیرد.

تحصیل همزمان در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

مزیت اصلی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی ، فراهم کردن فرصت تحصیل همزمان در دو رشته دو دانشگاه متقاوت است. به عبارت دیگر ، دانشجویان سایر دانشگاه ها می توانند در دانشگاه الکترونیکی به عنوان دانشگاه دوم ثبت نام کنند و تحصیل همزمان داشته باشند.

مرتبط بخوانید : شهریه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

آموزش مجازی عدالت آموزشی را بالا می‌برد، زیرا ممکن است یک فرد در شهر یا روستای دورافتاده ‌ای زندگی کند و دسترسی به دانشگاه یا رشته مورد علاقه خود را نداشته باشد، اما با شرکت در کلاس‌های غیرحضوری و مجازی می‌تواند از بهترین اساتید کشور استفاده کند. برای دانشجویانی که تحصیل همزمان دارند تسهیلاتی در نظر گرفته می شود ، دروس مشترک دو رشته تحصیلی این دسته از دانشجویان تطبیق داده می شود و حتی می توانند در دو ترم اول تحصیل در دانشگاه الکترونیکی ، تا سقف 25 درصد تخفیف شهریه بگیرند.

رشته های واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست

در دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی تهران بیش از 50 رشته تحصیلی در دوره کارشناسی و 300 رشته تحصیلی نیز در دوره کارشناسی ارشد تدریس می شوند. رشته های کارشناسی این دانشگاه اکثرا بدون کنکور هستند و برای علاقه مندان این فرصت فراهم شده است بدون شرکت در هیچ آزمونی و تنها بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه و رشته تحصیلی مورد علاقه خود ، پذیرش شوند.

تنوع رشته های تحصیلی دانشگاه واحد الکترونیکی تهران نسبتا زیاد است که در سال گذشته شامل رشته های زیاد بوده است :

زمان و نحوه ثبت نام واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی همزمان با ثبت نام سایر دانشگاه هاست. اگر متقاضی پذیرش بدون کنکور هستید ، باید در زمان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور که در دو نیمسال مهر و بهمن ماه می باشد اقدام نمایید و برای ورود به رشته های باکنکور نیز باید پس از شرکت در کنکور و کسب رتبه لازم ، انتخاب رشته را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون آزمون علوم تحقیقات - معرفی رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال مهر معمولا در مردادماه است و حدود یک هفته فرصت برای ثبت نام وجود دارد همچنین برای پذیرش دانشجو در نیمسال بهمن ، از اواخر آذرماه سامانه ثبت نام فعال می شود. داوطلبان با دانلود دفترچه راهنما می توانند لیست رشته های ارائه شده را ارائه کنند و سپس با تهیه کد رشته محل ها ، آنها را در سایت رسمی دانشگاه به نشانی Azmoon.org به ثبت برسانند.

در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

شهریه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست

شهریه دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی همانند شهریه سایر دانشگاه های آزاد ، از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است. دانشجویان پیش از شروع انتخاب واحد دانشگاه آزاد باید شهریه ثابت را پرداخت نمایند و تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت دارند که شهریه متغیر را نیز واریز کنند.

مرتبط ببینید : ثبت نام واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

میزان شهریه در رشته های کارشناسی دانشگاه واحد الکترونیکی همه رشته ها به صورت زیر است :

  • مجموع شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد در رشته های انسانی حدود 2/800/000 الی 3/500/000 تومان
  • مجموع شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد در رشته های فنی مهندسی 3/500/000 الی 4/000/000 تومان
  • مجموع شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد در رشته های علوم پایه نیز حدود 3/000/000 الی 3/500/000 تومان

میزان شهریه در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه واحد الکترونیکی همه رشته ها به صورت زیر است :

  • شهریه یک ترم تحصیلی رشته های فنی مهندسی مقطع کارشناسی ارشد : 8/000/000 الی 10/500/000 تومان
  • شهریه یک ترم تحصیلی رشته های علوم پایه ، کشاورزی و منابع طبیعی مقطع کارشناسی ارشد : 4/500/000 الی 6/200/000 تومان
  • شهریه یک ترم تحصیلی رشته های انسانی مقطع کارشناسی ارشد : 4/500/000 الی 6/000/000 تومان

سوالات متداول

  • واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چیست ؟

دانشگاه آزاد علاوه بر دوره های حضوری خود ، واحد الکترونیکی را نیز دایر کرده است و تحصیل در این دانشگاه کاملا غیرحضوری است.

  • ثبت نام در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد چگونه است ؟

ثبت نام واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام سایر واحدهای دانشگاه ازاد انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر