از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 راهنمای پرداخت هزینه

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مدتی پس از شروع فرایند انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری ، انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد نیز آغاز می شود. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های این دانشگاه هستند ، باید به صورت جداگانه انتخاب رشته کنند و منتظر نتایج باشند. برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه می باشد. داوطلبان بعد از پرداخت هزینه ، از طریق کدی که دریافت می کنند می توانند فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب راهنمای کامل پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 ارائه خواهد شد.

اگر با نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 آشنایی ندارید ، توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما درخواستی مبنی بر اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد در سایت سنجش یا سایت دانشگاه آزاد ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد 1403 به صورت مشترک و هماهنگ کشوری در اوایل اسفندماه برگزار گردید و نتایج نیز به فاصله چند ماه پس از برگزاری آزمون اعلام گردید. طبق اعلام سازمان سنجش ، زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1403 احتمالا در دهه اول خردادماه خواهد بود و داوطلبانی که می خواهند انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهند ، لازم است در هفته آخر خردادماه پیگیر واریز هزینه و انجام انتخاب رشته خود باشند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

میزان هزینه انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403

میزان هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تعیین می شود و هر ساله نیز مقداری افزایش می یابد. سال گذشته داوطلبان مبلغ 190 هزار تومان برای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد پرداخت کردند که امسال پیش بینی می شود مقداری افزایش یابد.

احتمالا این را هم بپسندید  رنک دانشگاه آزاد بهتر است یا غیرانتفاعی 📞 3 تفاوت اصلی دانشگاه غیرانتفاعی و آزاد

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

همانطور که در ابتدای مقاله نیز عنوان شد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت جداگانه انجام می گیرد و داوطلبانی که تمایل به انتخاب رشته این دانشگاه دارند باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند. بنابراین کلیه مراحل واریز هزینه ، تکمیل فرم انتخاب رشته و دریافت نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ، از سایت مذکور امکان پذیر می باشد.

  • برای پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کنید و لینک فعال “انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی” را انتخاب نمایید.

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • سپس باید کد دسترسی 7 رقمی را به همراه کد ملی خود درج کنید و دکمه ورود را بزنید. توجه داشته باشید که کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه شما موجود است.
  • حال باید مبلغ تعیین شده‌ را چک کنید و دکمه پرداخت را بزنید.
  • پس از انتخاب دکمه “پرداخت” به صفحه پرداخت اینترنتی درگاه بانکی هدایت خواهید شد که اطلاعات کارت بانکی شما را می خواهد. اگر هزینه انتخاب رشته بالاتر از 100 هزار تومان باشد نیاز به رمز پویا دارید ولی در صورت کمتر بودن هزینه ، رمز پویا نیاز نیست و با رمز دوم می توانید پرداخت نمایید.

پس از پرداخت هزینه ، به صفحه انتخاب رشته هدایت می شوید. در این مرحله بعد از انتخاب استان ، واحد دانشگاهی و رشته محل ، می توانید کد رشته های مورد تقاضا را ثبت کنید.

مرتبط بخوانید : لیست رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نکات مهم

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

  • پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فقط از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و سایت سنجش مسئول انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست.
  • هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد باید پیش از تکمیل فرم انتخاب رشته واریز شود تا دسترسی برای تکمیل فرم انتخاب رشته فعال شود.
  • اگر هزینه را پرداخت کردید و وجه از حساب شما کسر شد اما کد پیگیری به شما ارائه نشد ، مبلغ پرداختی به حساب شما برگشت داده‌ می شود.
  • داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هزینه را پرداخت کرده‌ اند و کد پیگیری نیز دارند ولی موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌ اند ، در تمدید مهلت انتخاب رشته که سامانه مجدد فعال می شود ، می توانند با همان کد انتخاب رشته خود را انجام دهند و نیازی به واریز مجدد هزینه نیست.

مرتبط بخوانید : نحوه اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد آزاد

سوالات متداول

  • آیا برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  پزشکی دانشگاه آزاد - هر آنچه باید بدانید

بله ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با پرداخت هزینه همراه است.

  • هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد چقدر است ؟

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال گذشته 83 هزار تومان بود که امسال افزایش می یابد.

  • برای پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد باید به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

سامانه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر