از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

 

دانش آموزان پایه نهم دختر و پسر استان کهگیلویه و بویراحمد که در تیرماه در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند ، برای قبولی در این آزمون و ورود به مدارس نمونه دولتی باید تراز لازم را کسب کنند که با انتشار کارنامه برای آنها ، مشخص می شود که آیا تراز لازم را کسب کرده‌ اند یا خیر. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به فاصله 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود که در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1402

طبق توضیحات ذکر شده‌ در بند فوق ، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگيلویه و بویراحمد 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود. با توجه به برگزاری آزمون در ابتدای تیرماه ، پیش بینی می شود که حداکثر تا اواسط مردادماه نتایج منتشر شوند.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت استان به استان اعلام خواهد شد و ممکن است نتایج آزمون نمونه دولتی استان کهگيلویه و بویراحمد زودتر یا دیر تر از سایر استان ها اعلام شود. شما عزیزان می توانید برای پیگیری اطلاعیه های مربوطه ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره پاسخ با ما در ارتباط باشید.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1402

نتایج آزمون نمونه دولتی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در سایت my.medu.ir اعلام می شود. دانش آموزان فقط از طریق این سامانه می توانند نتایج را دریافت کنند. پس از وارد شدن به سامانه کهگیلویه و بویراحمد ، بر روی گزینه “دریافت کارنامه” کلیک کنید تا به صفحه مشاهده نتایج هدایت شوید سپس باید اطلاعات خواسته شده‌ که شامل سری سریال شناسنامه ، کد ملی ، شماره پیگیری ثبت نام و …. هستند را درج نمایید تا کارنامه نمایش داده‌ شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر 1402 📞 زمان و سایت اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر

اعتراض به اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1402

یک دسته از دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده‌ اند ، دارای تراز لازم برای قبولی در این مدارس نیستند و در کارنامه آنها عبارت “پذیرفته نشده‌” درج شده است. برای این دسته از دانش آموزان شرایطی فراهم شده‌ است تا در صورت اشتباه در محاسبه درصد دروس و تراز اکتسابی آنها ، بتوانند به نتایج اعتراض کنند. زمان اعتراض به نتایج نمونه دولتی معمولا چند روز پس از انتشار نتایج است و در سامانه my.medu.ir می توان درخواست اعتراض را ثبت کرد.

اعلام ذخیره های مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1402

در پاسخ به این سوال که آیا آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگيلویه و بویراحمد لیست ذخیره دارد یا خیر لازم است بدانید که فهرست ذخیره های نمونه دولتی همزمان با اعلام نتایج منتشر می شود و اگر جزو ذخیره ها باشید ، باید از مدرسه پیگیری کنید که دارای ظرفیت خالی هست یا نه.

ظرفیت مدارس نمونه دولتی به دلیل انصراف بعضی از قبول شدگان تکمیل نمی شود که در این صورت شانس پذیرش برای دانش آموزان ذخیره وجود دارد و با آنها تماس گرفته می شود تا در صورت تمایل برای ثبت نام در مدرسه اقدام کنند.

آزمون تکمیل ظرفیت نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1402

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

آزمون تکمیل ظرفیت هر ساله توسط بعضی از استان ها برای مدارس نمونه دولتی آن استان برگزار می شود اما این آزمون برای پایه دهم به یازدهم است و فقط دانش آموزان پایه دهم که از شرایط لازم برخوردار هستند ، می توانند در آزمون تکمیل ظرفیت شرکت کنند. برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت دهم به یازدهم ، بستگی به ظرفیت مدارس نمونه دولتی آن استان دارد و برگزاری آن همه ساله و دائمی نیست.

مرتبط بخوانید : آزمون تکمیل ظرفیت نمونه دولتی دهم به یازدهم

بنابراین برای پایه نهم به دهم مدارس نمونه دولتی آزمون تکمیل ظرفیت برگزار نمی شود و دانش آموزان فقط یکبار فرصت شرکت در آزمون را دارند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان 1402 📞 زمان و سایت دریافت نتایج

سوالات متداول

  • زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1402 در چه تاریخی است ؟

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگيلویه و بویراحمد در مردادماه می باشد.

  • دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد که در نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده‌ اند برای دریافت نتایج به کدام سامانه مراجعه کنند ؟

سامانه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به نشانی my.medu.ir می باشد.

  • آیا آزمون مدارس نمونه دولتی کهگيلویه و بویراحمد لیست ذخیره دارد ؟

بله ، فهرست ذخیره های نمونه دولتی همراه با اعلام نتایج منتشر می شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1402 📞 زمان و نحوه دریافت نتایج

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم امسال در استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد. دانش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر