از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فیش حقوقی فرهنگیان 📞 ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان هر ماه برای معلمان ، مدیران ، معاونان و در کل پرسنل آموزشی مدارس صادر می شود و هر فرد فرهنگی می تواند از طریق مراجعه به سازمان آموزش و پرورش منطقه خود آن را دریافت کند. اما در چند سال اخیر سامانه الکترونیکی برای دریافت فیش حقوقی راه اندازی شده است تا فرهنگیان عزیز بتوانند بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی آن را دریافت کنند. در ادامه این مطلب ، راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان را ارائه خواهیم کرد.

در مورد نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه از سایت مای مدیو سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

معرفی سامانه جدید فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی از اسناد مهمی است که فرهنگیان باید به صورت ماهانه آن را دریافت نمایند. داخل فیش اطلاعات مهمی مثل دریافتی ماهانه ، اضافه کاری ، مالیات و … درج شده است همچنین فرهنگیان می توانند مواردی مثل اقساط ، بدهی ها ، حق بیمه و … را داخل فیش حقوقی خود مشاهده نمایند. در گذشته ، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از سایت دیگری انجام می شد اما با راه اندازی سامانه مای مدیو ، فرهنگیان برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی خود باید به این سامانه مراجعه نمایند.

سامانه جدید فیش حقوقی فرهنگیان

آدرس سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir می باشد. فرهنگیان می توانند نقش خود را به عنوان فرهنگی انتخاب کنند و پس از درج کد ملی و رمز همگام ، وارد سامانه شوند. در سایت مای مدیو ، خدمات بیشتری به فرهنگیان ارائه می شود و دریافت فیش حقوقی یکی از این خدمات می باشد.

مرتبط بخوانید : فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه

ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگی

سامانه راه اندازی شده برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی اینترنتی fish.medu.ir  می باشد البته این بدان معنا نیست که تنها راه دریافت فیش حقوقی مراجعه به سامانه مذکور باشد ، بلکه شما می توانید همانند قبل به صورت حضوری و با مراحعه به آموزش و پرورش نیز آن را دریافت کنید.

پس از وارد شدن به سایت fish.medu.ir  ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که لازم است کد ملی و شماره پرسنلی خود را وارد کنید.

فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

سپس از منوی سایت ، گزینه دریافت فیش حقوقی را انتخاب کنید تا فیش برای شما نمایش داده‌ شود. در صورتی که برای ورود به سایت fish.medu.ir مشکلی دارید حتی با وجود صحت اطلاعات درج شده‌ ، لازم است به کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه مراجعه کنید و یا با کارشناسان تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا بررسی های بیشتری انجام گیرد.

  •  استفاده از نرم افزار و یا سایت ‌های غیررسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیرمجاز است و مسئولیت تبعات ناشی از آن بر عهده خود شخص می باشد.
  •  تنها سایت و مرجع قابل اطمینان دریافت فیش حقوقی سایت fish.medu.ir می ‌باشد.
  •  کاربرانی که از سایت ‌ها یا نرم افزارهای دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده کرده‌ اند ، سریع تر رمز عبورشان را تغییر دهند.
احتمالا این را هم بپسندید  سامانه الکترونیکی فرهنگیان خراسان شمالی 📞 راهنمای ورود و استفاده از سایت nkhedu.ir

لازم به ذکر است که در حال حاضر دریافت فیش حقوقی از طریق سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir امکان پذیر است و شاید سایت فیش حقوقی قبلی برای شما در دسترس نباشد.

دریافت فیش حقوقی معلمان بدون گذرواژه

گذرواژه ای که باید در سامانه فیش درج کنید ، همان گذرواژه سامانه همگام است ولی اگر در سایت همگام حساب کاربری ندارید ، در هنگام دریافت فیش حقوقی پیام “پنل شما در سامانه همگام فعال نیست” دریافت خواهید کرد و لازم است که با ورود به سایت همگام ، ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

بعد از ایحاد حساب و تعیین کلمه عبور در سامانه همگام ، می توانید وارد سایت fish.medu.ir شوید و با استفاده از همان گذواژه ، فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

اطلاعات درج شده‌ در فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی شامل چند بخش است. در بخش اول حقوق پرداختی حق شغل ، حق شاغل ، فوق العاده سختی شرایط محیط و فوق العادده شغل محاسبه می شود تا جمع پرداختی ها به دست آید.

بخش دوم عناوین کسورات مثل بیمه تامین اجتماعی سهم کارمند ، بیمه عمر سهم کارمند ، هزینه شرکت در دورهای ضمن تعهد خدمت ، هزینه کمک به صندوق مسکن ، هزینه و کمک به صندوق بازنشستگی و … درج می شود و در فیش حقوقی فرهنگیان آقا یک بخش نیز با عنوان حق اولاد ، مشخص شده‌ است.

در انتها نیز جمع پرداختی ها ، جعع کسورات و جمع اقساط و خالص پرداختی به شماره حساب شخص ، درج شده‌ است.

دریافت فیش حقوقی افراد فرهنگی بازنشسته

فیش حقوقی فرهنگیان – ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

 

سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته به نشانی www.cspf.ir می باشد و توسط صندوق بازنشستگی کشور صادر می شود. جهت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش لازم است به سایت مذکور مراجعه فرمایید و سپس مطابق تصویر زیر از منوی سامانه ، گزینه خدمات بازنشستگان را انتخاب نمایید.

سپس از منوی خدمات بازنشستگان بر روی گزینه اول یعنی دریافت فیش حقوقی کلیک کنید.

فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش

 

سپس به ترتیب شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب خود را دقیق درج کنید و در نهایت ماه دریافت فیش حقوقی را تعیین نمایید. با کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش ، فیش برای شما صادر می شود.

فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش

نکات مهم

  • شماره دفتر کل دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی ، به جای شماره پرسنلی به فرهنگیان بازنشتسه توسط صندوق بازنشستگی کشور اختصاص داده‌ شده‌ است.
  • حتما پس از مشاهده فیش حقوقی خود آن را به صورت پی دی اف در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید زیرا از طریق سامانه cspf.ir فقط می توانید فیش حقوقی حداکثر دو ماه اخیر را دریافت کنید.
  • اگر در زمان دریافت فیش حقوقی پیام خطای سامانه را دریافت کردید ، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

مشاوره تلفنی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

بسیاری از فرهنگیان عزیز در دریافت فیش حقوقی خود از سامانه fish.medu.ir با مشکل مواجه هستند و نمی توانند دریافت کنند. اگر شما هم در ورود به سایت مذکور و دریافت فیش حقوقی خود مشکلی دارید و موفق به دریافت آن نشده‌ اید ، می توانید با کارشناسان مجموعه پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. تماس با کارشناسان به صورت تلفنی و از طریق شماره های قرار داده‌ شده‌ در این صفحه امکان پذیر است.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی 📞 آیا میشود با کد پرسنلی فیش حقوقی فرهنگیان را دریافت کرد؟

پاسخ به سوالات پر تکرار

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش باید به سایت مای مدیو مراجعه نمود.

  • فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدام سایت قابل دریافت است ؟

فیش حقوقی بازنشستگان توسط سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir صادر می شود.

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل می بایست مراحل گفته شده‌ در همین مطلب را طی کنید و تفاوتی با دریافت فیش حقوقی از طریق کامپیوتر ندارد.

  • در صورت فراموشی یا نداشتن گذرواژه چگونه می توان فیش حقوقی را دریافت کرد ؟

اگر گذرواژه ندارید ، لازم است با ورود به سایت همگام یک گذرواژه دلخواه برای خود تعیین کنید و سپس آن را یادداشت و ذخیره نمایید تا در مراجعات بعدی به سایت دریافت فیش ، مشکلی نداشته باشید.

  • نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگی با شماره شناسنامه چگونه است ؟

جهت دریافت فیش حقوقی نیازی به شماره شناسنامه نیست و تنها شماره پرسنلی و کدملی نیاز می باشد.

نام کاربری در فیش حقوقی همان شماره پرسنلی شماست.

فرهنگیان عزیز می توانید برای اطلاع از جزئیات افزایش حقوق فرهنگیان در هر ماه ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای اطلاع از راهنمای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان (ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان ، لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و …) وارد سایت pasokhbama.com شوید و مطالب مرتبط را مطالعه فرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان 1403📞 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

فیش حقوقی کارکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان خوزستان از طریق سایت صدور فیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر