از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل – راهنمای دریافت فیش حقوقی با موبایل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

 

اخیرا که برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سامانه ای الکترونیکی راه اندازی شده است ، معلمان و پرسنل مدارس زیر نظر وزارت آموزش و پرورش کشور ، می توانند از طریق مراجعه به این سامانه به نشانی fish.medu.ir و با استفاده از شماره پرسنلی و کد ملی ، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل نیز امکان پذیر است و لزومی ندارد که شما حتما باید به سیستم دسترسی داشته باشید و به راحتی می توانید با تلفن همراه خود فیش ماهانه حقوقتان را دریافت کنید .

توجه داشته باشید که این سامانه برای فرهنگیان شاغل بوده و فرهنگیان عزیز بازنشسته میبایست از طریق سایت بازنشستگی کشوری که آدرس آن در انتهای مطلب آمده است اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایند.

در مورد نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل

فیش حقوقی فرهنگیان از طریق سامانه fish.medu.ir قابل دسترسی است و با توجه به اینکه سایت های جعلی با هدف دریافت اطلاعات کاربران بسیار گسترش یافته اند ، بنابراین حتما وارد سایت فوق شوید و از دادن اطلاعات به سایت های جعلی خودداری نمایید.

بعد از ورود به سایت دریافت فیش حقوقی از طریق لینکی که در ادامه مطلب برای شما قرار داده شده است ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که می بایست کد ملی و شماره پرسنلی خود را درج نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه 📞 آیا شماره شناسنامه برای دریافت فیش کافی است ؟

 

با درج اطلاعات خواسته شده ، گزینه “بعدی” را انتخاب کنید. در این مرحله لازم است گذرواژه خود را نیز درج کنید. گذرواژه ورود به سامانه فیش حقوقی ، همان گذواژه سامانه همگام است و اگر در سایت همگام حساب کاربری ندارید ، لازم است یک گذرواژه جدید برای خود تعیین کنید.

این گذرواژه برای شما در سامانه ثبت می گردد و برای مراجعات بعدی به سامانه نیز از همین رمز باید استفاده کنید. بدین صورت رمز سامانه همگام برای این دسته از کاربران تنظیم می شود که لازم است برای استفاده های آتی حتما آن را ذخیره کنید تا فراموش نشود.

سوالات پرتکرار فرهنگیان

برای صدور فیش حقوقی فرهنگیان نیاز به کد ملی و شماره پرسنلی دارید.

نام کاربری دریافت فیش حقوقی همان شماره پرسنلی شماست.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته توسط صندوق بازنشستگی کشوری و در سایت www.cspf.ir صادر می شود. پس از دریافت فیش حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش ، حتما آن را به صورت فایل pdf ذخیره کنید زیرا از طریق سامانه www.cspf.ir فقط امکان دریافت فیش حقوقی دو ماه اخیر وجود دارد. 

  • در زمان دریافت فیش حقوقی با پیغام پنل شما در سامانه همگام فعال نیست ، مواجه می شوم. مشکل چیست ؟

در صورت مشاهده این پیغام ، لازم است در سامانه fish.medu.ir برای خود گذرواژه جدید تنظیم کنید.

  • ایا امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از سامانه ای غیر از سامانه fish.medu.ir وجود دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست 📞 توضیح اصطلاحات فیش حقوقی

فیش حقوقی تمام فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش در سایت مذکور موجود است.

در این مطلب راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل ارائه شد. در صورت تمایل می توانید جهت اطلاع از جزئیات فیش حقوقی و آگاهی از منظور از نام کاربری در فیش حقوقی چیست ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه - راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

در چند سال اخیر  سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با هدف تسریع در انجام امور …

3 نظر

  1. علی آتش خوئی

    آیا برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته در قوه قضائیه بخاطر آشنا نبودن به قانون بهتر نیست بصورت آنلاین وکیل تایین واز حقوق این قشر آسیب پذیر جامعه دفاع کند بخدا قسم درقوه قضائی به معلم بازنشسته 75 ساله رحم نمی‌کنند

  2. نورالدین باباعلی

    چرا در فیش حقوقی سال ۱۴۰۰ را بارگیری نمکنید ما نمی توانیم فیش بگیریم با گوشی چون تا اسفند ۹۹ است

  3. سلام ،چرا فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش رو تو سایت قرار نمیدن،چرا این سایت خاتم اینقدر با مشکل روبروست ،،،تا پایان ۱۴۰۰/۶/۳۱میاره،،۱۴۰۰/۷/۱که بازنشسته شدم رو نمیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر