از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه 📞 آیا شماره شناسنامه برای دریافت فیش کافی است ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه - آیا شماره شناسنامه برای دریافت فیش کافی است ؟

فرهنگیان محترم سراسر کشور و کارمندان وزارت آموزش و پرورش از این پس می توانند فیش حقوقی هر ماه خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند و در این حالت دیگر نیازی به مراجعه به محل کار یا مرکز آموزش و پرورش منطقه نیست و به راحتی می توانید با گوشی تلفن همراه خود و یا کامپیوتر ، فیش هر ماه را دریافت کنید. اما سوالی که برای فرهنگیان عزیز پیش می آید این است که برای دریافت فیش به چه اطلاعاتی نیاز است و آیا شماره شناسنامه برای دریافت فیش کافی است ؟ در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم.

ایا در دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خود با مشکلی مواجه شده‌ اید و نیاز به راهنمایی دارید ؟

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

سامانه جدید دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه 

سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان تغییر کرده است و تمام توضیحاتی که در بخش های بعدی مطلب ارائه شده است ، مربوط به گذشته می باشد. شما فرهنگیان عزیز برای دریافت فیش حقوقی خود باید به سایت مای مدیو مراجعه کنید که به نشانی my.medu.ir در دسترس می باشد. دریافت فیش حقوقی از این سامانه با ارائه کد ملی و کدپرسنلی امکان پذیر می باشد.

مای مدیو رتبه بندی معلمان

فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامیپوتر به سه کد نیاز دارید :

  • کد پرسنلی
  • کد ملی
  • رمز ورود

برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی fish.medu.ir هر سه اطلاعات فوق را باید داشته باشید و منظور از رمز عبور همان گذرواژه سامانه همگام است.

فیش حقوقی فرهنگیان - ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

صفحه اصلی سامانه را که باز کردید لازم است هر یک از اطلاعات را در بخش های تعیین شده‌ درج کنید و در قدم بعدی می بایست گذرواژه تان را نیز وارد نمایید تا فیش حقوقی نمایش داده‌ شود.

فرهنگیان محترمی که در سامانه همگام حساب کاربری ندارند و یا گذرواژه همگام خود را فراموش کرده‌ اند ، جهت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه لازم است به سایت همگام مراجعه و پس از ایجاد حساب در این سامانه و تعیین گذرواژه ، به سایت fish.medu.ir برگردید و با همان گذرواژه فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

فرهنگیان عزیز اگر در دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با مشکل سامانه مواجه شدید و یا گذرواژه تان را فراموش کرده‌ اید، با کارشناسان ارشد ما در پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است . 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

لازم به ذکر است که علاوه بر سامانه fish.medu.ir ، در سامانه آموزش و پرورش هر یک از استانها بخشی از سایت به دریافت فیش حقوقی اختصاص داده‌ شده‌ است و فرهنگیان محترم می توانند از این طریق نیز فیش حقوقی هر ماه خود را دریافت نمایند.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با شماره شناسنامه

فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه - آیا شماره شناسنامه برای دریافت فیش کافی است ؟

 

احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

برای فرهنگیان بازنشسته سامانه جداگانه ای جهت دریافت فیش حقوقی راه اندازی شده‌ است و این دسته از فرهنگیان عزیز می توانند از طریق لینک زیر به سامانه اصلی دسترسی پیدا کنند.

با مراجعه به سامانه فوق و ورود به بخش فیش حقوقی ، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد که می بایست شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب خود را در بخش های خواسته شده‌ درج کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهگیان

 

اگر در هنگام دریافت فيش حقوق پيام خطا نمایش داده‌ شد ، لازم است با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.

پس از دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته حتما آن را به صورت پی دی اف ذخیره کنید. گزینه تبدیل فیش به پی دی اف در بالای فیش حقوقی قرار دارد و با توجه به اینکه از طریق سامانه فقط امکان دریافت فیش حقوقی دو ماه اخیر وجود دارد ، به همین دلیل تاکید می کنیم که هر ماه پس از دریافت آن را ذخیره نمایید.

فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش علاوه بر دریافت فیش حقوقی ، می توانند حکم کارگزینی خود را نیز در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری مشاهده نمایند. جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان لازم است وارد بخش خدمات بازنشستگان فرهنگیان شوید و سپس اطلاعات لازم را که شامل شماره دفتر کل ، شماره ملی ، شماره حساب و پست الکترونیک می باشد را وارد کنید.

پاسخ به سوالات فرهنگیان

نام کاربری برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان همان شماره پرسنلی است.

  • در صورت نداشتن گذرواژه سامانه همگام یا فراموشی آن ، چگونه وارد سایت فیش حقوقی شویم ؟
احتمالا این را هم بپسندید  فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان 1403📞 راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوزستان

کاربران سامانه فیش حقوقی که گذرواژه همگام ندارند ، لازم است یک گذرواژه جدید را برای خود ایجاد و تایید نمایند تا در دفعات بعدی مراجعه به سایت ، از همان گذرواژه استفاده کنند.

  • منظور از شماره دفتر کل چیست ؟

شماره دفتر كل ، شماره ای است كه در هنگام بازنشستگی از طرف صندوق بازنشستگی كشوری به بازنشسته تعلق داده‌ می شود.

  • نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب به چه صورت است ؟

فیش حقوقی بازنشستگان آموزش و پرورش در سایت www.cspf.ir قرارر داده‌ می شود و برای دریافت آن باید شماره دفتر کل ، شماره ملی و شماره حساب درج شود.

  • حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدام سایت قابل دریافت است ؟

فرهنگیان بازنشسته می توانند از طریق سایت www.cspf.ir و ورود به بخش خدمات ، حکم کارگزینی خود را دریافت نمایند.

این مطلب در رابطه با فیش حقوقی فرهنگیان با شماره شناسنامه ارائه شد. در صورت تمایل می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به افزایش حقوق فرهنگیان و همچنین بررسی آخرین دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که در سایت رایادرس و ال تی ام اس انجام می گیرد ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار داده‌شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه - راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

فیش حقوقی فرهنگیان بدون گذرواژه ✨ راهنمای دریافت فیش حقوقی بدون گذرواژه

در چند سال اخیر  سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با هدف تسریع در انجام امور …

یک نظر

  1. دریافت فیش حقوق دی ماه بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر