از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره کنکور تجربی 1400 – مشاوره رایگان و جامع کنکور تجربی 1400

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره کنکور تجربی 1400 - مشاوره رایگان و جامع کنکور تجربی 1400

 

با ادغام کنکور تجربی نظام قدیم و نظام جدید ، کنکور 1400 اولین سالی خواهد بود که برای دو دسته از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید ، یک مجموعه سوال مشترک و بر اساس کتاب های درسی نظام جدید طراحی خواهد شد که این مشترک بودن برای اکثر داوطلبان نظام قدیم مطلوب نیست چرا که کتاب های درسی آن ها عوض می شود و باید تغییرات زیادی در نحوه برنامه ریزی و منابع مطالعاتی خود اعمال کنند ، لذا مشاوره مشاوره کنکور تجربی 1400 برای این دسته از داوطلبان اهمیت بیشتری دارد.

مشاوره کنکور تجربی 1400 و برنامه ریزی درسی

در تنظیم برنامه ریزی برای کنکور 1400 تجربی با سه دسته از داوطلبان روبرو هستیم ، دسته اول که بیشتر داوطلبان را نیز به خود اختصاص داده اند ، دانش آموزان سال دوازدهمی هستند که می خواهند از تابستان 99 درس خواندن را به طور جدی شروع کنند.

دسته دوم دانش آموزان نظام جدیدی هستند که در کنکور 99 شرکت کرده اند ، اما نتیجه مطلوب را به دست نیاورده اند و قصد دارند مجدد در کنکور تجربی 1400 شرکت کنند.

دسته سوم نیز داوطلبان نظام قدیمی هستند که چند سال پشت کنکور مانده اند و در راه رسیدن به هدف خود که احتمالا پذیرش در رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی می باشد ، چندین سال است که درس می خوانند.

مطمئنا روش برنامه ریزی برای هر کدام از این داوطلبان متفاوت خواهد بود ، داوطلبان دسته اول ، اولین بار است که فضای کنکور را تجربه می کنند و با شیوه های برنامه ریزی درسی و بهترین روش های مطالعه و تکنیک های تست زنی آشنایی ندارد و مشاوره کنکور تجربی 1400 برای این دسته از داوطلبان ، اهمیت ویژه ای دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته دامپزشکی 📞 هر آنچه باید بدانید

داوطلبان دسته دوم با اینکه یکبار در کنکور شرکت کرده اند ، اما مطمئنا خطاها و اشتباهاتی داشته اند که موفق نشده اند به هدف خود برسند. این دسته از داوطلبان باید روش های درست مطالعه و برنامه ریزی را در پیش بگیرند و به دور از افکار منفی و کمک گرفتن از مشاوران مجرب ، کنکور موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارند.

داوطلبان دسته سوم نیز که به طور کل باید منابع کمک درسی و در پی آن رشو های برنامه ریزی خود را بروز کنند تا مطابق با کنکوری های نظام جدید قدم بردارند.

جدول زیر نمونه برنامه ریزی برای کنکور تجربی 1400 می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

مشاوره کنکور تجربی 1400 و انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی

انتخاب بهترین منابع کمک آموزشی یکی از موارد مشاوره کنکور تجربی 1400 می باشد که تاثیر زیادی در یادگیری بهتر داوطلبان دارد. در کنکور تجربی انتشارات خیلی سبز برای دروس زیست شناسی و زمین شناسی ، انتشارات گاج برای دروس فیزیک ، دینی ، عربی و ریاضیات ، انتشارات نشر الگو برای دروس فیزیک و زیست و انتشارت مهر و ماه برای درس ریاضی ، کتاب های در سطح استانداری تالیف کرده اند که می توانید آن ها را تهیه کنید.

برای انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی 1400 باید شرایط داوطلب از لحاظ یادگیری و سطح درسی بررسی شود ، تا کتاب هایی متناسب با توانمندی او که بیشترین بازدهی مطالعاتی داشته باشند ، انتخاب گردند.

توصیه می شود برای دریافت مشاوره منابع کنکور تجربی 1400 ،حتما مشورتی با مشاوران توانمند “پاسخ با ما” داشته باشید تا هزینه اضافی برای تهیه کتاب هایی که مناسب برای شما نیستند ، پرداخت نکنید.

شرکت در کلاس های خصوصی و آزمون های آزمایشی کنکور تجربی

شرکت در کلاس های خصوصی برای دانش آموزان سال دوازدهم که به مدرسه می روند ، پیشنهاد نمی شود زیرا دانش آموز حدود 5 الی 7 ساعت در روز را صرف مدرسه می کنند و اگر در کلاس خصوصی نیز ثبت نام کنند ، فرصتی برای درس خواندن باقی نمی ماند و هم چنین خستگی کلاس ها ممکن است در کیفیت مطالعه تاثیر گذار باشد. این دسته از داوطلبان می توانند از دی وی دی های کنکوری در خانه استفاده کنند.

اما سایر داوطلبان که مدرسه نمی روند ، فرصت برای شرکت در کلاس های کنکوری را دارند اما برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکوری باید تحقیقات زیادی کنند تا اطمینان یابند که ارزش صرف هزینه و زمان را دارد.

اما آزمون های آزمایشی تاثیرات مثبتی در بهبود روند برنامه ریزی و پیشرفت داوطلبان دارد که به همه توصیه می شود در آن شرکت نمایند.

با مطالعه مطالب زیر می توانید در خصوص مشاوره کنکور تجربی 1400 و روش های برنامه ریزی حرفه ای ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جدول برنامه ریزی کنکور + دانلود نمونه pdf
جدول برنامه ریزی درسی + دانلود نمونه جدول pdf
برنامه ریزی هفتگی برای کنکور
مشاوره برنامه ریزی تخصصی کنکور 1400
دانلود رایگان جدول برنامه ریزی هفتگی برای کنکور 1400
برنامه ریزی 9 ماهه برای کنکور 1400
برنامه ریزی سه ماهه برای کنکور 1400
نکات برنامه ریزی کنکوری 1400
نکات طلایی کنکور 1400
بهترین منابع تست کنکور 1400

 علاوه بر مطالبی که در سایت pasokhbama.com قرار داده شده است ، می توانید از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” از مشاوره برنامه ریزی های تخصصی بهره مند شوید. مشاوران در طول سال همراه شما هستند ، تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم

با رتبه 46000 تجربی کجا قبول میشم – راهنمای قبولی با رتبه 46000 تجربی

  پس از برگزاری کنکور سراسری در نوبت های دی ماه و تیرماه ، نتایج …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر