از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بات تکالیف در شاد – بات تکالیف در شاد کجاست – راهنمای بات تکالیف

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بات تکالیف در شاد

 

بات تکالیف در شاد از امکانات برنامه شاد در نسخه جدید است و برای ساماندهی و نظارت بهتر معلم بر تکالیف دانش آموزان ایجاد شده است. با توجه به اینکه هر معلم ممکن است چند کلاس داشته باشد و در هر کلاس نیز دست کم 20 دانش آموز عضو هستند ، ساماندهی تکالیف این تعداد دانش آموز در فضای آموزش مجازی کار دشواری است و نظارت بر تکلیف های درسی دانش آموزان با دقت کامل انجام نمی گیرد. به همین دلیل در به روز رسانی شاد که اخیرا انجام شده است ، بخش بات تکالیف اضافه شده تا نظم بیشتری وجود داشته باشد و معلم به راحتی بتواند از بخش بات تکلیف ، تمرین های روزانه دانش آموزان را قرار دهد و هر یک از دانش آموزان نیز با مراجعه به بات تکلیف برنامه خود ، از تکلیف روزانه ای که معلم برای آنها تعیین کرده است اطلاع یابند.

راهنمای بات تکالیف در شاد

از قابلیت های جدید برنامه شاد ، ارسال تکالیف روزانه از طریق بات تکالیفی است که در این برنامه تعبیه شده است. معلم پس از پایان کلاس خود تمرین هایی را برای دانش آموزان در بات تکلیف آنها قرار می دهد و هر دانش آموز باید پس از دریافت تکلیف های خود از طریق بات ، پاسخ انها را به معلم ارسال کند. در حالت نظم و ساماندهی بیشتری ایجاد می شود و ارزیابی عملکرد تک تک دانش آموزان در فضای آموزش مجازی تحت کنترل معلم می باشد.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

احتمالا این را هم بپسندید  مشکل ارسال فیلم در شاد 📞 راهنمای رفع مشکل ارسال فیلم در شاد

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای بات تکالیف برای معلمان

معلمان عزیز برای ورود به برنامه شاد و استفاده از بات تکلیف ، ابتدا باید شاد جدید را نصب کنند زیرا شاد قدیمی این بخش را ندارد. پس از نصب برنامه شاد جدید و احراز هویت ، بر روی اسم خود در نقش معلم کلیک کنید.

سپس بدون ورود به کلاس های من ، بر روی گزینه تکلیف که در تصویر نیز مشخص کرده ایم ، کلیک نمایید.

سپس وارد کلاس درسی مد نظر شوید.

با انتخاب کلاس درسی ، وارد بات تکالیف شاد می شوید. برای شروع درج تکلیف ، بر روی گزینه افزودن تکلیف کلیک کنید.

در مرحله بعدی باید به ترتیب عنوان تکلیف ، توضیحات ، نمره تکلیف ، مهلت ارسال ، زمان پایان و عنوان درس را تعیین نمایید.

 

در بخش انتخاب عنوان بر روی عبارت عنوان کلیک کنید و سپس در کادری که مطابق تصویر زیر نمایش داده می شود ، عنوان تکلیف را تایپ کنید. مثلا تکلیف شماره یک ریاضی

تنظیمات تکلیف در شاد

در بخش توضیحات باید مشخص کنید که دانش آموز تکلیف خود را به چه صورت برای شما ارسال کند. مثلا اگر میخواهید از تمرین خود عکس بگیرد و برای شما بفرستد ، در این بخش عبارت ارسال عکس را تایپ کنید.

در بخش عنوان درس نیز باید نام درس را بنویسید مثلا درس تصویر زیر پودمان یک است.

در مرحله بعدی باید مهلت ارسال تکلیف را تعیین کنید. مثلا روز 20 دی ماه آخرین مهلت ارسال تکلیف است و این موضوع به دانش آموز اطلاع داده می شود.

بخش مهم بات تکالیف در شاد ، تعیین نمره تکلیف است. نمره را به صورت عددی تایپ کنید.

پس از تمام این مراحل ، بخش هایی را که تنظیم کرده اید به صورت زیر مشاهده خواهید کرد. حتما باید  در انتها باید بر روی گزینه وضعیت فعال کلیک کنید تا تکالیف به دانش آموزان در بات شاد ارسال شود در غیر اینصورت ارسال نخواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  کانال شبکه آموزش در تلگرام 📞 سروش ، شاد و روبیکا + لینک ورود به کانال ها

در انتها برای اینکه مطمئن شوید تکلیف ثبت شده است ، بر روی گزینه نمایش تکالیف را کلیک کنید تا تمام تکالیف که برای دانش آموزان ارسال کرده اید نمایش داده شوند.

در استفاده از بات تکالیف شاد با مشکلی مواجه شدید ؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

راهنمای بات تکالیف در شاد برای دانش آموزان

دانش آموزان برای ارسال تکالیف خود از طریق بات شاد ، باید وارد برنامه شوند و بر روی اسم خود کلیک کنند.

سپس باید بدون ورود به گروه کلاس های من ، وارد بخش تکالیف که در تصویر زیر مشخص شده است ، شوید.

تکالیفی که در بات شما توسط معلم یا معلمانتان قرار داده شده است ، به صورت زیر نمایش داده می شوند. بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

فایلی را که معلم ارسال کرده است ، مثل تصویر زیر دانلود کنید. فایل ممکن است به صورت عکس یا فیلم باشد و  پس از مشاهده آن ، باید به سوال معلم پاسخ دهید.

پاسخ سوال  را در یک برگه به صورت مرتب و خوانا بنویسید و سپس برای ارسال آن در بات تکالیف شاد ، مثل شکل زیر بر روی گزینه ارسال تکلیف کلیک کنید.

با دریافت پیام “لطفا فایل مورد نظر را آپلود نمایید” بر روی سنجاق ارسال فایل که در تصویر زیر مشخص شده است ، کلیک کنید.

اگر قبلا از برگه تکلیف خود عکس تهیه کردهاید ، وارد گالری گوشی شوید تا عکس را انتخاب و ارسال کنید. اما اگر عکس نگرفته اید وارد دوربین شوید و پس از عکس گرفتن ، آن را بفرستید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر