از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارسال تکلیف در شاد – آموزش تصویری ارسال تکلیف در شاد برای معلم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارسال تکلیف در شاد - آموزش تصویری ارسال تکلیف در شاد برای معلم

 

از اواخر سال 98 با تعطیلات اضطراری و غیر حضوری شدن مدارس ، دانش آموزان و معلمان برای آموزش مجازی به شبکه شاد که توسط وزارت آموزش کشور ارائه شد ، روی آوردند. نسخه اول پیام رسان شاد قابلیت های زیادی را برای کاربران فراهم نمی کرد و همین موضوع باعث می شد که آموزش مجازی کیفیت مطلوبی را نداشته باشد اما با به روز رسانی شاد در اواخر شهریور ماه ، امکانات پیشرفته تری به این برنامه افزوده شدند که یکی از آنها بات تکلیف است. هم معلم و هم دانش آموزان به بات تکلیف در شاد دسترسی دارند و دانش آموز باید ارسال تکالیف روزانه خود را از طریق بات انجام دهد تا کنترل تکالیف دانش آموزان کل کلاس برای معلم آسان تر باشد.

آموزش تصویری ارسال تکلیف در شاد برای معلم

در نسخه قدیمی شاد روند ارسال تکلیف بدین صورت بود که پس از تدریس معلم ، دانش آموز باید تکالیف درسی خود را در برگه ای یادداشت کرده و در گروه درسی برای معلم می فرستاد. در این روش ، کنترل تکالیف به خوبی انجام نمی شد و با شلوغ شدن گروه از حجم زیاد پیام ها ، دسته بندی تکالیف هر دانش آموز برای معلم دشوار می شد به همین دلیل بخش بات تکلیف به برنامه شاد جدید اضافه شد تا با جدیت بیشتری به بررسی تکالیف دانش آموزان پرداخته شود.

پس در قدم اول برای ارسال تکالیف در شاد از طریق بات ، باید برنامه شاد 2 را نصب کنید و پس از احراز هویت کردن و ورود به کلاس های درسی ، تکالیفی را که معلم هر روز تعیین می کند را ارسال نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  امکانات برنامه شاد - راهنمای امکانات مختلف برنامه شاد

دانلود نسخه جدید برنامه شاد

در ادامه مراحل ارسال تکلیف را دقیق تر بررسی کرده ایم :

با ورود به برنامه شاد ، بر روی اسم خود کلیک کنید.

 

سپس از منوی موجود ، گزینه تکلیف را انتخاب کنید. برای ارسال تکلیف در شاد نباید وارد گروه های درسی شوید و از گزینه پایین گروه کلاس های من ، مطابق تصویر زیر بر روی بخش تکلیف کلیک کنید.

 

در بخش تکالیف ، لیست تکالیفی که معلم از طریق بات تکلیف در شاد برای دانش آموزان ارسال کرده است ، نمایش داده می شود و دانش آموز باید با انتخاب گزینه ورود ، تکالیف را مشاهده نماید.

ورود به بات ارسال تکلیف در شاد

با زدن start ، کار ربات آغاز می شود و تکالیفی را که معلم مشخص و برای ربات تعریف کرده است ، به دانش آموز ارسال می شود. برای دانلود فایل ارسال معلم ، مطابق تصویر زیر روی فایل کلیک کنید و چند ثانیه منتظر باشید تا دانلود شود.

عکس گرفتن از تکلیف و ذخیره در گالری

پس از دانلود فایل ، سوالی را که معلم مطرح کرده است را در یک برگه به صورت کامل و با خط خوانا یادداشت کنید. سپس از برگه تکلیف خود عکس بگیرید و در بخش گالری های گوشی ذخیره نمایید.

 

در قدم بعدی طبق تصویر فوق بر روی گزینه ارسال تکلیف کلیک کنید و با مشاهده پیام “لطفا فایل مورد نظر را آپلود نمایید” عکسی را که از قبل ذخیره کرده اید را از سنجاق ارسال فایل را که در تصویر زیر مشخص شده است ، ارسال نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  پشتیبانی اپلیکیشن شاد - شماره تماس پشتیبانی و رفع مشکلات اپلیکیشن شاد

 

اگر از قبل از برگه تکلیف خود عکس گرفته اید ، وارد گالری گوشی شوید تا عکس را ارسال کنید. اما اگر عکس نگرفته اید باید وارد دوربین شوید و پس از عکس گرفتن ، آن را ارسال کنید.

 

جهت ارسال کردن تکلیف در بات شاد پس از انتخاب عکس از گالری ، گزینه ارسال را بزنید.

 

دانش آموزان توجه داشته باشند که باید در مهلتی که معلم تعیین می کند تکالیف خود را ارسال نمایید در غیر این صورت نمره منفی برای شما در نظر گرفته می شود یا نمره آن تکلیف را دریافت نمی کنید.

در مورد نحوه ارسال ارسال تکلیف در شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

مطالب پیشنهادی برای مطالعه

علاوه بر مطلبی که در خصوص ارسال تکلیف در شاد ارائه شد ، با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید از قابلیت های بیشتر shabake shad مطلع گردید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر