از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج اعتراض تیزهوشان 📞 نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج اعتراض تیزهوشان

چند روز پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به دانش آموزانی که در این آزمون پذیرفته نشده‌ اند و نسبت به نمره و تراز اکتسابی خود معترض هستند ، فرصت اعتراض به نتایج داده‌ می شود. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می گیرد. اگر دلایل دانش آموز برای اعتراض منظقی و موجه باشد ، کارنامه جدیدی برای او صادر خواهد شد. نتایج اعتراض تیزهوشان چند روز پس از بررسی درخواست ها توسط کارشناسان اعلام می شود که در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع می پردازیم.

اگر برای دریافت نتیجه اعتراض تیزهوشان با مشکلی مواجه هستید و نیازمند راهنمایی می باشید ، با مشاوران ارشد ما تماس بگیرید

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج اعتراض تیزهوشان 1403

برای اعتراض به سوالات تیزهوشان حدود یک هفته زمان داده‌ می شود و دانش آموزان در این مهلت می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ورود به پروتال کاربری خود ، نسبت به نتایح اعتراض کنند. درخواست اعتراض به نتیجه تیزهوشان تمام دانش آموزان توسط کارشناسان بررسی می شود که بررسی کردن درخواست همه دانش آموزان حدود 10 روز الی 2 هفته زمان نیاز دارد.

بنابراین نتایج اعتراض تا دو هفته پس از ثبت درخواست اعلام خواهد شد البته ممکن است زودتر یا دیرتر نیز اعلام شود ولی سال گذشته پس از 2 هفته اعلام گردید.

مرتبط بخوانید : راهنمای اعتراض به نتایج نمونه دولتی

نحوه مشاهده کارنامه اعتراض تیزهوشان

دانش آموزان برای دریافت نتایج اعتراض تیزهوشان نیازی نیست که به مدرسه مراجعه کنند و می توانند از طریق سامانه مربوطه کارنامه خود را دریافت نمایند. نتایج اعتراض تیزهوشان ششم به هفتم در سامانه my.medu.ir و نتایج اعتراض تیزهوشان نهم به دهم در سامانه my.medu.ir قرار داده‌ می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 📞 زمان و سایت اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان برای دریافت کارنامه خود باید کد ملی و سری سریال شناسنامه داشته باشند تا بتوانند وارد سامانه شوند. همچنین باید کد پیگیری که در زمان ثبت درخواست از سامانه دریافت کرده‌ اند نیز در دسترس داشته باشند.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

موارد قابل قبول اعتراض به آزمون تیزهوشان

سال های قبل دانش آموزانی که با یکی از دلایل زیر به آزمون تیزهوشان اعتراض کرده‌ بودند ، با درخواست آنها موافقت شد و کارنامه جدیدی دریافت کردند.

  • اشتباه در محاسبه نمره کل آزمون
  • عدم تطابق تعداد پاسخ های صحیح و غلط و تعداد سوال های جواب داده‌ نشده‌ در کارنامه داوطلب با توجه به پاسخ برگی که در سایت وجود دارد.
  • عدم اعمال قانون پذیرش مربوط به دوقلو ها و چند قلو ها
  • عدم مطابقت اولویت های ثبت شده‌ در کارنامه و برگه ورود به جلسه دانش آموز

سوالات متداول

  • نتیجه اعتراض تیزهوشان 1403 در چه تاریخی اعلام می شود ؟

حدود دو هفته پس از ثبت درخواست ، نتایج اعلام می شود.

  • دانش آموزان برای دریافت نتایج باید به کدام سامانه مراجعه کنند ؟

نتایج اعتراض ششم به هفتم و نتایج اعتراض نهم به دهم در سامانه my.medu.ir قرار داده می شود.

  • چه اطلاعاتی برای دریافت نتایج نیاز است ؟

کد ملی ، سری سریال شناسنامه و کدپیگیری برای دریافت نتایج نیاز هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام مدرسه تیزهوشان بوشهر

ثبت نام مدرسه تیزهوشان بوشهر 📞 راهنمای ثبت نام تیزهوشان متوسطه اول و دوم بوشهر

ثبت نام مدرسه تیزهوشان بوشهر مورد تقاضای دانش آموزانی است که دارای معدل و سوابق …

3 نظر

  1. سلام ببخشید بااینکه اسکن پاسخبرگ رو منتشر کردن ولی باز من اعتراض دارم چون مطمین صددرد هستم که سوال اخرو واول رو زدم،ولی باز در پاسهبرگ برای من نزده گداشتن ،آیا به اعتراض من رسیدگی میشود؟؟؟

  2. برای دختر من هم همینطور شده ساا سوال که مطمئنه نزده،علامت خورده و اشتباه هست هرچی هم با سمپاد تماس گرفتم قبول نمی کنند واقعا چرا اینطوری شد تیزهوشان ۱۴۰۲

  3. به کجا مراجعه کنیم این برگه ی پسر من نیست تو برگه زدن که پسرم نصف بیشتر سوالها رو نزده ولی پسرم مطمئنه که نهایتا ۱۵ تا نزده داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر