از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعتراض به سوالات تیزهوشان 1403 📞 اعتراض به آزمون تیزهوشان و سوالات آن

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعتراض به سوالات تیزهوشان

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کنند می توانند پس از اعلام نتایج و مشاهده کارنامه خود در صورتی که به نمره و تراز خود معترض باشند ، درخواست اعتراض خود را مطرح کنند. اعتراض به سوالات تیزهوشان از طریق ثبت درخواست در سامانه سنجش و پذیرش مدارس استعدادهای درخشان امکان پذیر است. به درخواست اعتراض تمام دانش آموزان معترض رسیدگی می شود و در صورت موجه بودن دلایل اعتراض ، کارنامه ای با درصد دروس و تراز و نمره جدید برای دانش آموز صادر خواهد شد. در این مطلب می خواهیم راهنمای شما برای اعتراض به سوالات تیزهوشان باشیم. لطفا مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که فرصت اعتراض به سوالات و نتایج تیزهوشان بسیار محدود و کمتر از سه روز است و به درخواست های اعتراضی که پس از مهلت تعیین شده‌ ارسال شوند ، رسیدگی نخواهد شد.

پس حتما با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما در ارتباط باشید و اخبار زمان اعتراض به نتایج را پیگیری کنید تا از این فرایند جا نمانید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان اعتراض به سوالات تیزهوشان 1403

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم در تیرماه می باشد و نتایج آزمون نیز چند هفته پس از برگزاری اعلام خواهد شد. کلید آزمون تیزهوشان چند روز پس از برگزاری ازمون در سایت azmoon.medu.ir و hoosh.medu.ir قرار داده‌ می شود و دانش آموزان می توانند با دانلود و بررسی پاسخ نامه کلیدی ، تعداد سوالات درست و غلط خود را به دست آورند و تراز قبولی شان را تخمین بزنند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم 1403 📞 مهلت ثبت نام

بنابراین زمان اعتراض به سوالات تیزهوشان چند روز پس از برگزاری ازمون است و اگر اعتراضی داشتید می توانید در مهلتی که اعلام می شود درخواست خود را در سامانه های مذکور ثبت نمایید. همچنین زمان اعتراض به نتایج تیزهوشان نیز حدود یک هفته پس از اعلام نتایج است.

نحوه اعتراض به نتایج تیزهوشان

دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم و نهم باید به سامانه مای مدیو به نشانی ma.medu.ir مراجعه نمایند و با وارد شدن به پروفایل خود درخواست اعتراض شان را ثبت کنند. به همین منظور پس از ورود به سامانه فوق ، باید کد ملی و سری سریال شناسنامه خود را درج نمایید و سپس نقش را به عنوان دانش آموز و سازمان را به عنوان مدرسه انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود ، بر روی گزینه “مدیریت” کلیک کنید تا فرم تجدید نظر برای شما نمایش داده‌ شود. در این فرم باید دلایل اعتراض خود را به سوالات آزمون تیزهوشان ثبت کنید. بخش اول فرم شامل اعتراض به خطا در تعداد پاسخ ها ، خطا در محاسبه نمره کل آزمون و مطابقت نداشتن الویت های مندرج در کارنامه با الویت های درج شده‌ در کارت ورود به جلسه می باشد.

همچنین قسمت دوم فرم تجدید نظر شامل مواردی مثل اعمال نشدن ضابطه پذیرش دوقلوها ، سایر موارد و پیشنهادات می باشد و در صورتی که دلیل اعتراض شما این موارد می باشد ، بخش مورد نظر را در فرم علامت گذاری کرده‌ و ثبت نمایید. در نهایت سیستم کد پیگیری به شما ارائه می دهد که با استفاده از این کد پیگیری می توانید نتایج اعتراض خود را مشاهده نمایید.

در سال های قبل بسیاری از دانش آموزان بودند که با درخواست اعتراض به نتایج آنها موافقت شد و در مدرسه مورد تقاضا پذیرش شدند. پس اگر شما هم میخواهید به نتایج اعتراض کنید ولی از نحوه ارسال درخواست خود اطلاعی ندارید ، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج اعتراض تیزهوشان

سوالات متداول

  • ایا امکان اعتراض به سوالات تیزهوشان وجود دارد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  سوالات هوش آزمون تیزهوشان ششم 1403 📞 دانلود نمونه سوالات هوش آزمون تیزهوشان ششم

بله ، دانش آموزان می توانند نسبت به سوالات و نتایج آزمون تیزهوشان اعتراض داشته باشند.

  • زمان اعتراض به سوالات تیزهوشان چه تاریخی است ؟

زمان اعتراض به آزمون تیزهوشان در این مطلب بررسی شده‌ است.

  • نتایج اعتراض تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود ؟

نتایج اعتراض دانش آموزان حداکثر تا 10 روز اعلام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم 📞 معرفی 4 کتاب برتر

حتما شما هم تصمیم به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید و …

2 نظر

  1. اعتراض به سوالات تیزهوشان فایده ای هم داره یا سره کارمون گذاشتن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در سال های قبل بسیاری از دانش آموزان بودند که با درخواست اعتراض به نتایج آنها موافقت شد و در مدرسه مورد تقاضا پذیرش شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر