از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم – راهنمای ورود به گروه با لینک در شاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم - راهنمای ورود به گروه با لینک در شاد

 

پس از احراز هویت در شاد توسط معلم ، مدیران و دانش آموزان لیست گروه ها و کلاس های درسی برای آن ها نمایش داده می شود و دانش آموزان باید از طریق لینکی که معلم به اشتراک می گذارد ، وارد گروه درسی شوند. در مطلب قبلی سایت pasokhbama.com توضیح دادیم که چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم و شرح داده شد که معلم یا مدیر می تواند با ذخیره کردن شماره دانش آموزان ، آن ها را وارد کلاس های درس کنند اما اگر این امکان فراهم نبود ، عضویت در کلاس با استفاده از لینک نیز امکان پذیر است. این مطلب به سوال پرتکرار دانش آموزان در رابطه با چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم ، پرداخته شده است.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم

برای ورود به کلاس ها و گروه های درسی در برنامه شاد ، اول باید احراز هویت را انجام دهید و احراز هویت مطابق اطلاعاتی انجام می گیرد که در سایت سناد توسط مدیر مدرسه ثبت شده است و اگر مغایرتی وجود داشته باشد ، دانش آموز نمی تواند وارد کلاس شود. پس اگر در هنگام ورود به برنامه شاد و احراز هویت ، با پیغام اطلاعات شما صحیح نیست ، مواجه شدید لازم است به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا بروزسانی ها و تغییرات لازم را با ورود به سایت سناد ، اعمال کند.

احتمالا این را هم بپسندید  کد امنیتی برنامه شاد - کد امنیتی برنامه شاد چیست و کجا استفاده میشود ؟

پس از انجام احراز هویت ، برای ورود به کلاس دو راه پیش روی شماست. راه اول این است که شماره ای که با آن اپلیکیشین شاد جدید را نصب کرده اید ، در دسترس مدیر یا معلمتان قرار بگیرد و او می تواند با ذخیره کردن شماره در بخش مخاطبین تلفن همراه خود ، شما را عضو کلاس کند.

مرتبط بخوانید : چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم – آموزش ورود به کلاس در برنامه شاد

در روش دوم نیز می توانید از معلم ، مدیر یا همکلاسی هایتان بخواهید که لینک گروه را در پی وی شاد یا سایر پیام رسان ها برای شما ارسال کنند تا شما بتوانید از طریق لینک وارد گروه شوید.

راهنمای تصویری ورود به گروه در برنامه شاد

فرضا اگر لینک گروه را در برنامه واتساپ برای شما فرستاده شده است ، جهت کپی کردن آن لازم است بر روی آن کلیک کنید تا پیام پیوند کپی شد ، نمایش داده شود.

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم

 

سپس وارد برنامه شوید و در قسمت تنظیمات شاد گزینه پیام های ذخیره شده را انتخاب کنید.

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم

 

 

در بخش پیام های ذخیره شده ، به حالت تایپ بروید و پس از چند ثانیه فشار دادن ، بر روی گزینه الصاق یا چسباندن کلیک کنید تا لینکی که از برنامه واتساپ یا سایر برنامه ها ، کپی کرده اید در  پی وی شاد الصاق شود.

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم

 

حال لینک را در بخش پیام های ذخیره شده ارسال کنید و برای ورود به کلاس کافیست یک ضربه بر روی لینک بزنید و بر روی گزینه پیوستن به گروه ، کلیک کنید.

چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم

 

عضویت در گروه های درسی با نسخه وب شاد نیز ، طبق همین توضیحات انجام می گیرد و شما می توانید از بخش پیام های ذخیره شده  ، لینک را ذخیره کنید و اگر احیانا از گروه خارج شدید ، بتوانید مجددا از طریق همان لینک ، وارد برنامه شوید.

مرتبط بخوانید : تغییر شماره در شاد – چگونه در سامانه شاد شماره تلفن خود را تغییر دهیم

مشاوره رفع مشکلات برنامه شاد

این مطلب در رابطه با چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم ، ارائه شد. در صورتی که در هر یک از مراحل احراز هویت ، دانلود ، نصب و عضویت در گروه ها و کانال های درسی مشکلی داشتید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما یا واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با مطالعه مطالب آزمون آنلاین در شاد ، تغییر شماره در شاد و قفل گروه در شاد نیز اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانلود برنامه شاد برای ایفون - راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • آیا دانش آموزان پس از انجام احراز هویت در شاد ، به صورت خودکار وارد گروه های درسی می شوند ؟

در صورتی که احراز هویت به درستی انجام گیرد ، لیست تمام گروه های درسی مرتبط به پایه و رشته تحصیلی دانش آموز در برنامه نمایش داده می شود.

  • آیا عضویت در گروه های شاد فقط از طریق لینک امکان پذیر است ؟

علاوه بر لینک گروه ، معلم یا ادمین گروه می تواند شماره تلفن دانش آموز را ذخیره و از بخش مخاطبین او را عضو کلاس کند.

  • نحوه عضویت در کانال های شاد به چه صورت است ؟

برای عضویت در کانال های شاد باید از طریق لینک کانال اقدام کنید.

  • معلم چگونه می تواند دانش آموزان را عضو گروه درسی کند ؟

معلم می تواند لینک گروه را برای دانش آموزان ارسال کند و یا اینکه شماره دانش آموز را در مخاطبین گوشی خود ذخیره و او را عضو کلاس نماید.

  • آیا پس از خارج شدن از گروه های درسی می توان دوباره وارد گروه شد ؟

نصب دوباره برنامه شاد و ورود به گروه های درسی ممکن است با مشکل مواجه باشد پس بهتر است که برنامه شاد خود را حذف نکنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر