از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نصب دوباره برنامه شاد 📞 اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم راهنمای حذف و نصب

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نصب دوباره برنامه شاد

اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم ؟ چگونه برنامه شاد حذف شده‌ را برگردانیم ؟ آیا امکان نصب دوباره برنامه شاد وجود دارد ؟ آیا برای نصب مجدد لازم است تمام مراحل احراز هویت انجام شود ؟ چگونه پس از نصب می توان دوباره در گروه های درسی عضو شد ؟ با وجود اینکه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده‌ است به هیچ عنوان برنامه شاد را حذف نکنید ، اما ممکن است بعضی از کاربران خواسته یا ناخواسته این برنامه را حذف کرده‌ باشند و بخواهند مجددا وارد شوند. اگر شما هم برنامه شاد خود را حذف کرده‌ اید و می پرسید که چگونه برنامه شاد حذف شده‌ را برگردانیم ، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا از نحوه نصب برنامه شاد برای بار دوم مطلع گردید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم

بسیاری از دانش آموزان بنا به دلایلی مثل عوض کردن گوشی یا پاک شدن برنامه های گوشی ، برنامه شاد نیز از گوشی آنها حذف می شود. این دسته از دانش آموزان ، این نگرانی را دارند که موفق به نصب دوباره برنامه شاد نشوند. همچنین بعضی دیگر از دانش آموزان نیز نگرانند حتی پس از نصب و ورود به برنامه شاد ، اطلاعات کلاس های درسی آنها پاک شود و دیگر نتوانند در گروه های درسی عضویت پیدا کنند. اما نگران نباشید ، در ادامه به شما خواهیم گفت که اگر برنامه شاد از گوشی یا تبلت شما حذف شد ، چگونه بتوانید دوباره آن را نصب کنید.

مرتبط بخوانید : احراز هویت در شاد – راهنمای احراز هویت در شاد نسخه های نصبی و تحت وب

ایا نصب دوباره برنامه شاد امکان پذیر است

ترک گروه در شاد و حذف برنامه شاد توسط دانش آموزان ممنوع است. باید تا زمان امتحانات پایان ترم و دریافت کارنامه ، این برنامه را در گوشی یا تبلت خود داشته باشید. در صورتی که ناخواسته برنامه از گوشی شما پاک شده‌ است یا از گروه های درسی خارج شده‌ اید ، می توانید آن را دوباره نصب کنید اما ممکن است در مراحل احراز هویت و ورود به گروه های درسی با مشکلی مواجه شوید.

 شاد جدید را از سایت shad.ir دانلود و سپس مراحل زیر را طی کنید :

  • ابتدا منتظر باشید تا برنامه دانلود شود. برای نصب برنامه باید حدود 35 مگابایت فضای داخلی داشته باشید در غیر اینصورت خطای عدم نصب برنامه به دلیل کمبود حافظه را دریافت خواهید کرد.
  • پس از دانلود کردن ، وارد برنامه شوید و در قدم اول شماره تلفن همراه خود را درج نمایید. شماره تلفنی که وارد برنامه شاد می کنید ، باید همان شماره ای باشد که به مدیر مدرسه ارائه داده‌ اید.
  • کد فعال سازی شاد که به شماره تلفن وارد شده‌ ارسال می شود را در بخش خواسته شده‌ درج نمایید.
  • در قدم بعدی باید احراز هویت در شاد را مجددا انجام دهید ، بدین منظور گزینه ورود به مدرسه من را بزنید.
  • تاریخ تولد ، کد ملی ، سال تولد ، ماه تولد و روز تولد خود را درج کنید.
  • پس از احراز هویت کردن ، به طور خودکار وارد کلاس های درسی خواهید شد.

مرتبط بخوانید : شاد وب – ورود و استفاده از شاد وب بدون نیاز به نصب

راهنمای نصب دوباره برنامه شاد

اگر موفق به نصب برنامه شاد در تبلت یا گوشی خود نشدید ، می توانید از وب شاد استفاده کنید. ورود به نسخه تحت وب شاد از طریق سایت shad.ir امکان پذیر می باشد و باید مطابق پیام رسان شاد ، مراحل احراز هویت را برای وب شاد نیز انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  حذف اکانت برنامه شاد - حذف آیدی در شاد - راهنمای حذف اکانت برنامه شاد

آدرس shad.ir در مرورگر خود وارد کنید و سپس با کلیک بر روی لینک اول ، وارد صفحه زیر شوید. در این صفحه بر روی لینک دانلود نسخه وب کلیک نمایید.

چگونه برنامه شاد حذف شده را برگردانیم

 

سپس شماره تلفن همراه خود را درج کنید. شماره تلفن مندرج در این بخش باید روشن باشد زیرا کد فعال سازی شاد به آن ارسال می شود.

چگونه برنامه شاد حذف شده را برگردانیم

کد 5 رقمی که برای شما ارسال شد را در این بخش درج کنید.

چگونه برنامه شاد حذف شده را برگردانیم

سپس بر روی گزینه “ورود دانش آموز” کلیک کنید.

چگونه برنامه شاد حذف شده را برگردانیم

کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را در این بخش درج نمایید.

 

چگونه برنامه شاد حذف شده را برگردانیم

عدم احراز هویت در شاد

در صورتی که با پیام “اطلاعات وارد شده‌ صحیح نمی باشد” مواجه شدید ، لازم است با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا اطلاعات شما را وارد سامانه سناد کند و در احراز هویت مشکلی پیش نیاید.

چگونه برنامه شاد حذف شده را برگردانیم

 

توجه داشته باشید که شماره تلفن همراهی که برای احراز هویت در شاد استفاده می کنید ، باید همان شماره ای باشد که به مدیر مدرسه خود ارائه کرده‌ اید و در غیر اینصورت احراز هویت شما انجام نمی گیرد. حدود 24 ساعت پس از آنکه به مدیر اطلاع دادید ، دوباره وارد برنامه شوید و پس از طی مراحل احراز هویت از طریق گزینه “ورود به گروه کلاس من” ، می توانید لیست کلاس های درسی خود را مشاهده و عضو شوید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

مرتبط بخوانید : حذف گروه در شاد – راهنمای حذف گروه در شاد و ساخت مجدد آن

دانلود و نصب نصب دوباره برنامه شاد جدید

اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم - نصب دوباره برنامه شاد - راهنمای حذف و نصب دوباره شاد

نسخه جدید برنامه شاد منتشر شده‌ است دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس بهتر است که برای دسترسی به امکانات بیشتری از برنامه شاد ، نسخه جدید را دانلود و نصب نمایند. در شاد 3 ، مشکل کند بودن برنامه شاد قدیمی برطرف شده‌ است و سرعت برنامه تا حد زیادی بهبود یافته است. همچنین شاد جدید قابل نصب بر روی گوشی های اندروید ، آیفون و کامپیوتر می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  سیاه شدن صفحه در برنامه شاد - راهنمای درست کردن سیاه شدن صفحه در برنامه شاد

لینک مستقیم دانلود برنامه شاد 3 

پاسخ به سوالات پر تکرار

  • اگر برنامه شاد حذف شود چه میشود ؟

کاربرانی که shabake shad را حذف کرده‌ باشند ، ممکن است برای ورود به برنامه و احراز هویت مجدد ، با مشکل مواجه شوند. جهت نصب دوباره برنامه لازم است شاد جدید را دانلود و سپس تمام مراحل نصب تا احراز هویت و ورود به گروه های درسی را مجددا طی کنید.

  • چگونه برنامه شاد حذف شده‌ را برگردانیم ؟

ابتدا باید شاد جدید را دانلود نمایید. سپس شماره تلفن همراه خود را درج کنید و سپس با استفاده از لینک گروهی که معلم به اشتراک گذاشته است ، عضو کلاس های درسی شوید. برای اطلاع از چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم ، کلیک کنید.

  • آیا پس از ورود مجدد به برنامه شاد ، امکان عضویت مجدد در گروه های درسی وجود دارد ؟

بله دانش آموزان می توانند از طریق لینک گروه ، وارد کلاس های درسی شوند. همچنین برای افزودن دانش آموز به کلاس در شاد معلم یا مدیر می تواند شماره تلفن دانش آموز را در لیست مخاطبین خود ذخیره و سپس در گروه درسی عضو کند.

  • آیا می توان همزمان با نصب دوباره برنامه ، شماره را نیز تغییر داد ؟

در صورت تغییر شماره در شاد ، باید شماره جدید خود را به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا مشخصات شما در سایت سناد بروز شود و بتوانید احراز هویت انجام دهید.

  • اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم ؟

دانش آموزان و کاربرانی که قصد دارند با گوشی جدید وارد پیام رسان شاد شوند ، ابتدا باید شاد را در گوشی جدید نصب کنند. پس از اطمینان از ورود به گروه های درسی ، برنامه را از گوشی قدیمی حذف نمایند.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

43 نظر

  1. سلام من شادم اصلا نه پیام نیرفت و نه میومد حذف و نصب کردم حالا هرجی برای ورود شماده تلفن میزنم تاب میخوره دوباره دکمه ورود میده جیکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر فیلترشکن روشن است ، خاموش کنید و دوباره وارد برنامه شوید همچنین مطمین شوید که اتصال اینترنت مشکلی ندارد. اگر مشکلتان حل نشد ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

    • من شاد و پاک کردم بعد نسخه جدید نصب کردم حالا نه فیلم و عکس و فایل هیچ کدوم باز نمیشه باید چکار کنم .لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  2. فاطمه اکبری

    سلام خسته نباشید من گوشیم مشکل داره و گفتن که باید رصد کنم باز گردونم به تنظیمات کارخانه و کل داده هاش پاک میشه
    شادو دوباره میتونم نصب کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله دوباره میتوانید مراحل احراز هویت را طی کنید و وارد کلاس های درسی شوید. اما اگر نتوانستید در گروه ها و کانال های درسی خود عضو شوید ، از معلمتان بخواهید شما را عضو گروه یا کانال کند.

  3. امیر محمد نظری

    سلام. اگه ما شاد از یه گوشی دیگه به یه گوشی دیگه بریزییم آیا پیام های قبلی ما برای معلم ها حذف میشود؟ممنونم پاسخ بدهید تشکر.

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر در صورت احراز هویت در گوشی موبایلی دیگر ، هیچ پیامی ، کانال و گروهی حذف نمیشود.

  4. سلام گوشی من که دستمه برای مادرم بود که گوشی خرید این رو داد به من و من هم شاد دارم هم مادرم هردو شاد به اسم مادرمه اگه شاد رو حذف کنم میترسم دوباره نصب نشه میشه این مشکل رو بهم میگین

    • پاسخ با ما

      با سلام. بهتر است که برنامه شاد رو در هر دو گوشی داشته باشید و حذف نکنید تا مشکلی به وجود نیاید.

  5. سبحان فاضلی

    سلام
    اگه گوشی رو به تنظیمات کارخانه برگردانیم و بعد دوباره شاد رو نصب کنیم و شماره ای که قبلاً وارد شاد با اون شدیم رو بزنیم آیا دوباره کلاس ها و گروه های درسی ما میاد یا نه باید دوباره احراز هویت کنیم

  6. سلام
    اگر گوشی رو به تنظیمات کارخانه برگردانیم و بعد دوباره شاد رو نصب کنیم و شماره ای که قبلاً داخل اون عضو بودیم رو بزنیم آیا کلاس های ما دوباره میاد یا نه باید احراز هویت کنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است مجددا احراز هویت را انجام دهید.

  7. سلام
    من میخوام گوشیم رو ریست کنم ک در اینصورت اپ شاد دیلیت میشه اگ دوباره شاد رو نصب کنم با شماره قبلی و احراز هویت کنم پیام هام و گروه هام پاک میشن؟خصوصا پیام های ذخیره شده؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با احراز هویت مجدد تمام گروه ها و کانال های درسی برمیگردند.

  8. سلام چرا احراز هویت نمیکنه دوباره ؟ در تماس تلفنی برای نصب دوباره برنامه شاد کمک میکنین؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

  9. خیلی ممنون من از معاون مدرسه هم سوال کردم که برنامه شاد حذف شده را برگردانیم اطلاع نداشت اما درستش کردم با آموزش

  10. سلام، ببخشید با ورود دوباره به برنامه شاد تمام ذخیرهامون از بین میره؟ اگر برنامه شاد حذف شد چه کنیم

    • سلام من شاد رو حذف کردم گذرواژه رو فراموش کردم و ایمیل هم نزدم میشه لطفا بگین باید چیکار کنم؟

  11. سلام ببخشید من شادم حذف شده و توی فروشگاه ، مایکت ، بازار ، و گوگل نمیتونم دوباره نصب کنم چون لینک ها بسته شده میشه بگید چجوری شاد رو نصب کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  12. محمد حسین آهنگر

    سلام
    بببخشید من باید تبلتم رو ریست کنم ومیترسم اکانت شادم خراب بشه و دیگه نتونم برگردونم می تویند راهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      سلام دوست عزیز. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  13. با سلام. ببخشید من گوشیم رو فلش کردم چون رمز عبورش رو فراموش کرده بودم.برنامه شادم هم حذف شده
    الان اصلا نمیتونم مجدد نصبش کنم و برای دروس مدرسه لازمش دارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • من چند روز پیش شاد رو پاک کردم و دوباره نصب کردم ،حالا هر کاری میکنم چیز های شاد یعنی فیلم و عکس و فایل ها برام باز نمیشن باید چکار کنم ؟؟؟؟

  14. سلام. اگر در گوشی جدیدمون که عوض کردیم برنامه شادو نصب کنیم و بگه احراز حویت با خطا مواجه شد و تمام اطلاعات درست باشه چی کار میشه کرد تا دوباره گروه ها درسی بی کمو کسری برگردند؟

  15. شیما عزتی

    سلام ببخشید برنامه شاد من حذف شد نصب کردم ولی دوباره حذف شد چه کار کنم؟

  16. سلام گروهی ۵۰۰ نفره در شاد داشتم حذف امکان برگشت گروه وجود داره چون بچه حذف کرده

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  17. سلام
    بعد از اینکه شاد رو پاک کردم نصب کردم اما تصاویر و فایل و فیلم‌های ک داشتم باز نمیشدن
    هر چند پیام میتونم بفرسم ولی عکس و فیلم و فایل خیر

  18. سلام من هر کاری میکنم نه عکس برام باز میشه توی شاد،و نه فیلم ،باید چکار کنم؟

  19. سلام خسته نباشید.
    بنده به طور ناخواسته برنامه شاد از گوشیم پاک شد ؛ سپس بعد از چند وقت برنامه شاد رو از مایکت دانلود کردم و شماره ای که به مدرسه ارائه داده بودم وارد شاد شدم . متاسفانه مشکلم اینه که فایل ها چه موسیقی ، عکس ، ویدیو ، پی دی اف و… هیچ کدام برای بنده باز نمیشود!!
    میشه راهنمایی م کنید!.

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

    • صلم شادم حذف شد و بعدش دوباره نصب کردم امااا هرچقد شمارمو مزنم کد فعال سازی نمیاد

  20. سلام وقت بخیر
    من پیام های ذخیره شدم‌ با پیام های دوستام حذف شدن میخاستم بدونم امکانش هست دوباره برشون گردونم؟خیلی لازم دارم

  21. اگر شاد را به آخرین نسخه به روز رسانی کنیم ، آیا از گروه ها حذف میشویم اطلاعات ما پاک میشه ؟

  22. دینا میربیگی

    سلام ببخشید من اول شادم رو غیر فعال کردم بعد که اومدم از غیر فعالی درش بیارم هواسم نبود حذف ش کردم بعد که شاد رو دوباره نصب کردم نمیشه واردش بشم می نویسه شاد مرتب متوقف می شود
    چیکار کنم لطفا کمکم کنید

  23. میخوام شاد نصب کنم

  24. سلام وقت بخیر من شادم رو میخوام نصب کنم کد فعال سازی به اون شمارم نمیاد ولی با اون یکی شمارمیتونم نصب کنم مشکل چی هست که به اون شمارم کدفعالسازی نمیاد شاید زیاد زدم بخواتر اون یا نه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  25. اکانت من حذف شوده .. پیام برام امد . که اکانت حذف شوده دوباره شماره رو میزنم نمیاد . چیکارم کنم

  26. سلام من شاد رو حذف کردم الان دوباره نصب کردم میخوام وارد شاد بشم شمارم مو میزنم مرحله بعدش هر ولی کد پیامک نمیشه چند روزه دارم تلاش می‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر