از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره دانشگاه آزاد – مشاوره تخصصی صفر تا صد دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره دانشگاه آزاد

 

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های جامع و شهریه پردازی است که هر ساله به دو روش بدون کنکور و با کنکور در مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش می کند. این دانشگاه شهریه پرداز است و دانشجویان باید با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود ، به ازای هر ترم شهریه ثابت و متغیری را پرداخت نمایند تا مجاز به تحصیل در ترم های بالاتر شوند. رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد نیز بسیار متنوع است و داوطلبان می توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند. در ادامه مطلبی در خصوص مشاوره دانشگاه آزاد ارائه کرده ایم تا راهنمای شما عزیزان باشیم.

مشاوره کنکور دانشگاه آزاد

تعدادی از رشته های پرمتقاضی تر همچون رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، رشته های پیراپزشکی مثل پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل و … در دانشگاه آزاد تنها به صورت با کنکور ارائه می شوند و شرایط تحصیل بدون کنکور در این رشته ها فراهم نیست. علاقه مندان به تحصیل در رشته های با کنکور باید ثبت نام آزمون سراسری گروه ازمایشی مربوطه را انجام دهند و در چند سال اخیر نیز کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است.

ثبت نام و برگزاری کنکور دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مشترک اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سایر دانشگاه ها مجزا انجام می گیرد و داوطلبان باید با توجه به کارنامه کنکور و رتبه ای که کسب کرده اند ، برای انتخاب رشته این دانشگاه به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام ، حداقل معدل لازم و مدارک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه آزاد ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد - راهنمای شما برای ثبت نام درست

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد از طریق انتشار دفترچه ای به اطلاع داوطلبان رسانده می شوند که تعدادی از این رشته ها ، به شرح زیر هستند :

مشاوره رشته های بدون آزمون آزاد

تقریبا 80 درصد رشته های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شوند و داوطلبانی که به هر دلیل امکان شرکت در کنکور سراسری را ندارند و یا رتبه لازم را کسب نکرده اند ، می توانند وارد رشته های بدون کنکور شوند. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد و مقاطع بدون کنکور نیز کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته هستند.

به جز رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی ، تقریبا سایر رشته ها بدون کنکور هستند که تعدادی از آنها به شرح زیر هستند :

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه آزاد

اگر میخواهید وارد دانشگاه ازاد شوید ولی درباره شرایط و نحوه پذیرش در این دانشگاه اطلاعی ندارید و نیاز به کسب اطلاعات کافی دارید ، می توانید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. مشاوران مجموعه پاسخ با ما از 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه مشاوره تحصیلی در تمام زمینه های مربوط به درس و دانشگاه هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما ارومیه – معرفی و راهنمای کامل

مشاوران با بررسی روحیات و توانمندی های شما ، بهترین رشته تحصیلی را که متناسب شماست معرفی می کنند همچنین در صورت تمایل می توانید ثبت نام اینترنتی در دانشگاه را توسط مشاوران انجام دهید زیرا چندین بار ثبت نام داوطلبان را انجام داده اند و تجربه کافی را در این زمینه دارند.

  • ایا نمی دانید وارد چه رشته ای شوید ؟
  • ایا می خواهید بدانید که دانشگاه مد نظرتان شامل چه رشته هایی است ؟
  • آیا نمی دانید رشته تحصیلی مورد تقاضای شما در کدام دانشگاه ها ارائه می شود ؟
  • درباره شهریه دانشگاه آزاد در رشته های مختلف سوالی دارید ؟
  • آدرس و شماره تماس واحد های دانشگاه آزاد را می خواهید ؟
  • می خواهید بدانید حداقل معدل لازم برای قبولی در دانشگاه آزاد چقدر است ؟
  • از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد اطلاعی ندارید ؟
  • درباره اعتبار مدرک دانشگاه آزاد برای ورود به بازار کار و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر سوالی دارید ؟
  • آیا نمی دانید که تفاوت مقاطع پیوسته و ناپیوسته چیست ؟
  • و …

پاسخ تمام سوالات فوق را تنها با یک تماس تلفنی ساده از مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه آزاد پاسخ با ما جویا شوید. برای ارتباط با مشاوران ، با شماره های موجود در ابتدا و انتهای همین صفحه تماس بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

2 نظر

  1. سلام وقت بخیر من دیپلم فن و حرفه ای معماری دارم میخوام ازاد ادامه بدم میخواستم بدونم میتونم تو رشته های ریاضی تجربی یا انسانی انتخاب رشته کنم یا فقط فنو حرفه ای میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید وارد رشته بدون کنکور مورد علاقه تان شوید اما اگر دیپلم شما نظام قدیم است ، فقط امکان انتخاب مقطع کاردانی پیوسته را دارید. در صورت ارائه دیپلم نظام جدید می توانید مقطع کارشناسی پیوسته را ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر