از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شاد وب برای کامپیوتر – راهنمای ورود و استفاده از شاد در کامپیوتر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شاد وب برای کامپیوتر

 

اگر گوشی اندروید ندارید و یا میخواهید از طریق کامپیوتر وارد برنامه شاد شوید ، باید از نسخه شاد تحت وب استفاده کنید. اپلیکیشن شاد فقط در نسخه اندروید ارائه شده است و تنها بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید نصب می شود پس دانش آموزانی که دسترسی به گوشی اندروید ندارند ، باید با کامپیوتر وارد شاد تحت وب شوند. در ادامه راهنمای ورود و استفاده از سامانه تحت وب شاد برای کامپیوتر را ارائه خواهیم کرد. اگر پس از مطالعه توضیحات ، سوالی داشتید حتما در بخش نظرات بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای ورود و استفاده از سامانه تحت وب شاد برای کامپیوتر

سامانه شاد تحت وب برای کاربرانی ایجاد شده است که نمی توانند اپلیکیشن شاد اندروید را نصب کنند و می توانند با ورود به وب شاد ، در کلاسهای درسی خود شرکت کنند. استفاده از سامانه وب شاد هم از طریق گوشی تلفن همراه اندروید و ایفون ، هم از طریق تبلت و هم از طریق لپ تاپ و کامپیوتر امکان پذیر است اما نکته ای که وجود دارد این است که فقط دانش آموزان می توانند احراز هویت در شاد را انجام دهند و فعلا تنظیمات احراز هویت برای معلمان و مدیران مدارس در نسخه وب برنامه شاد ایجاد نشده است.

مرتبط بخوانید  شاد وب – ورود و استفاده از شاد وب

برای ورود به نسخه شاد تحت وب با کامپیوتر ، به آدرس زیر رفته تا وارد صفحه اصلی سایت شوید. آدرس سامانه شاد Shad.ir می باشد و از طریق این سامانه می توانید اپلیکیشن شاد جدید را نیز دانلود کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  دیجی فرم شاد - دیجی فرم چیست - راهنمای دانلود ، نصب و استفاده دیجی فرم شاد

پس از کلیک بر روی لینک فوق ، صفحه زیر را مشاهده می کنید که باید طبق تصویر بر روی گزینه دوم دانلود نسخه وب کلیک کنید.

شاد وب برای کامپیوتر

 

برای نصب برنامه شاد در کامپیوتر در قدم اول باید شماره تلفن همراه دانش آموز یا شماره تلفن والدین دانش آموز که در اختیار مدیر مدرسه نیز قرار دارد ، درج شود. اگر از شماره جدید برای ورود به برنامه شاد استفاده می کنید ، حتما به مدیر مدرسه اطلاع دهید زیرا احراز هویت مطابق با شماره ای انجام می گیرد که مدیر برای هر دانش آموز در سامانه سناد ثبت کرده است.

مرتبط بخوانید : دانلود شاد برای کامپیوتر – دانلود و راهنمای استفاده از برنامه شاد در کامپیوتر

پس از درج شماره ، بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

شاد وب برای کامپیوتر

کد فعال سازی شاد وب برای کامپیوتر

کد فعال سازی شاد که ارسال شد در این بخش درج نمایید و منتظر باشید تا وارد مرحله بعد شوید. اگر کد فعال سازی ارسال نشد ، بر روی گزینه ارسال مجدد کد فعال سازی کلیک کنید و یک دقیقه منتظر بمانید. اگر پس از چند دقیقه ارسال نشد ، حتما اختلالی در اتصال اینترنت وجود دارد یا فیلترشکن روشن است در غیر اینصورت با کارشناسان اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شاد وب برای کامپیوتر

نحوه احراز هویت در وب شاد

با وارد کردن کد فعال سازی ، فرایند نصب برنامه شاد به پایان می رسد و تصویری مانند زیر را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله نصب شاد انجام شده اما هنوز کلاسهای درسی نمایش داده نمی شوند زیرا احراز هویت انجام نداده اید. بر روی گزینه صحت سنجی ورود دانش آموز کلیک کنید تا مراحل احراز هویت نیز طی شود.

احتمالا این را هم بپسندید  پی وی شاد - آیا اپلیکیشن شاد پی وی دارد ؟

شاد وب برای کامپیوتر

 

در انتها باید کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را درج و بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید. اگر مشخصات به درستی درج شده باشد ، مراحل احراز هویت به پایان می رسد و می توانید وارد کلاسهای درسی خود شوید.

مرتبط بخوانید : شاد وب برای ایفون – راهنمای ورود و استفاده از سامانه تحت وب شاد

شاد وب برای کامپیوتر

مشکل عدم احراز هویت شاد وب برای کامپیوتر

اگر پس از ثبت اطلاعات ، پیام مشخصات وارد شده اشتباه می باشد را دریافت کردید باید به مدیر مدرسه اطلاع دهید. احراز هویت در برنامه شاد طبق اطلاعاتی انجام می گیرد که در سامانه سناد توسط مدیر مدرسه ذخیره شده است و مشکل عدم احراز هویت ، به دلیل اشتباه بودن مشخصات دانش آموز در سایت سناد است که مدیر مدرسه باید اصلاح کند.

سوالات شما

  • شاد برای کامپیوتر چگونه کار می کند ؟ 

نحوه ورود و استفاده از نسخه تحت وب شاد را در این مطلب به طور کامل توضیح داده ایم.

  • برای ورود به نسخه تحت وب شاد به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

شماره تلفن همراه ثبت شده در مدرسه و مشخصات دانش آموز از جمله کد ملی ، تاریخ تولد و … نیاز است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر