از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شاد وب برای ایفون – راهنمای ورود و استفاده از وب شاد برای ایفون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شاد وب برای ایفون

 

سازمان آموزش و پرورش کشور که از اوایل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ، برنامه شاد را برای برگزاری جلسات آنلاین و آموزش مجازی مدارس راه اندازی کرد ، چندی پیش در جهت رفع مشکل عدم اتصال کاربران دارای گوشی آیفون به برنامه شاد که فقط نسخه اندروید است ، وب شاد را ارائه کرد. پس اگر شما نیز گوشی یا تبلت اندروید ندارید و از گوشی ایفون استفاده می کنید ، می توانید از طریق سامانه تحت وب در برنامه شاد عضویت انجام دهید و در کلاس های درسی خود شرکت کنید. در ادامه جزئیات کاملی از راهنمای ورود و استفاده از شاد وب برای ایفون را توضیح خواهیم داد. پس از مطالعه توضیحات ، اگر سوالی داشتید حتما در بخش نظرات بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

 برای راهنمایی شاد وب برای آیفون ، همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای ورود و استفاده از سامانه تحت وب شاد برای ایفون

شبکه دانش آموزی شاد آموزش و پرورش چند هفته پس از تعطیلی مدارس و از اواخر سال 98 راه اندازی شد و تاکنون که بیشتر از دو سال از زمان راه اندازی این برنامه می گذرد ، بیش از 14 میلیون دانش آموز و معلم در آن عضو هستند و به فعالیت می پردازند.

اوایل ایحاد شبکه شاد ، دانش آموزان و معلمانی که گوشی آیفون داشتند در ورود به این برنامه دچار مشکل بودند و با توجه به اینکه جمعیت زیادی از دانش آموزان و معلمان را تشکیل می دادند ، سازمان آموزش و پرورش تصمیم گرفت نسخه تحت وب شاد را نیز طراحی و رونمایی کند تا مشکل این دسته از کاربران حل شود.

مرتبط بخوانید : شاد وب برای کامپیوتر – راهنمای ورود و استفاده از سامانه تحت وب شاد

با توجه به اینکه اپلیکیشن شاد برای ios هنوز به مرحله انتشار نرسیده است ، شما عزیزان که از گوشی ایفون استفاده می کنید می توانید به صورت موقت وارد وب شاد شوید تا از شرکت در کلاس های مجازی مدرسه عقب نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  دیجی فرم آزمون ساز شاد - لینک و راهنمای ساخت آزمون شاد در دیجی فرم

انشالله که مدارس به زودی با رفع بیماری کرونا بازگشایی می شوند ، ولی اگر همچنان آموزش مجازی تداوم داشته باشد ، حتما نسخه ios شاد نیز منتشر خواهد شد.

برای ورود به شاد تحت وب وارد سایت shad.ir شوید و از طریق کلیک بر روی لینک فوق نیز می توانید به این سامانه منتقل شوید. با ورود به این سایت ، در صفحه اول سامانه دو گزینه را مشاهده می کنید گزینه اول دانلود نسخه اندروید و گزینه دوم دانلود نسخه وب. برای دانلود برنامه شاد برای ایفون ، بر روی گزینه دوم کلیک کنید.

شاد وب برای ایفون

 

سپس شماره تلفن همراه خود را درج و بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. شماره تلفن همراه مندرج در وب شاد باید روشن و در دسترس باشد همچنین این شماره باید در اختیار مدیر مدرسه نیز قرار گیرد تا مراحل احراز هویت با موفقیت انجام گیرد.

شاد وب برای ایفون

 

کد فعال سازی شاد را که در کمتر از یک دقیقه ارسال می شود را در بخش بعدی درج نمایید و بر روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید. اگر پس از یک دقیقه ، کد فعال سازی ارسال نشد بر روی گزینه ارسال مجدد کد فعال سازی کلیک کنید و دوباره یک دقیقه منتظر بمانید.

مرتبط ببینید : شاد وب – راهنمای کامل ورود و استفاده از شاد وب 

وارد کردن کد فعالسازی شاد وب برای آیفون

شاد وب برای ایفون

 

با دریافت کد فعال سازی و وارد کردن در برنامه ، وارد شاد وب برای ایفون خواهید شد. در این مرحله لازم است که برای احراز هویت نیز اقدام نمایید تا وارد کلاس های درسی خود شوید. برای احراز هویت در شاد تحت وب بر روی گزینه ورود دانش آموز که در تصویر زیر مشخص شده است ، کلیک کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  شاد وب برای کامپیوتر - راهنمای ورود و استفاده از شاد در کامپیوتر

شاد وب برای ایفون

پس از ورود به بخش صحت سنجی ، به صفحه احراز هویت اپلیکیشن شاد منتقل خواهید شد که باید کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد خود را درج و بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

شاد وب برای ایفون

 

پس از مراحل فوق ، احراز هویت شما به پایان می رسد و می توانید کلاس درسی مد نظر را از لیست کلاسهای خود انتخاب و حضورتان را ثبت کنید.

تفاوت اپلیکیشن شاد با شاد تحت وب

شاد وب برای ایفون

 

تمام مراحل نصب برنامه شاد و احراز هویت و ورود به کلاس های درسی در شاد تحت وب همانند اپلیکیشن شاد است اما در نسخه وب بعضی تنظیمات وجود ندارد. اجرای لایو در برنامه شاد تحت وب امکان پذیر نیست و دانش آموزانی که از شاد وب استفاده می کنند ، نمی توانند لایوی را که معلم ایجاد کرده است ، مشاهد نمایند.

مرتبط بخوانید : دانلود برنامه شاد برای ایفون – راهنمای دانلود و نصب شاد برای آیفون

امکان ساخت فرم نظرسنجی در شاد تحت وب وجود ندارد ، از طریق شاد تحت وب نمی توان فرم حضور و غیاب ساخت و تعدادی دیگر از تنظیمات که امکان اجرای آنها فعلا فراهم نیست اما احتمالا در به روز رسانی های آینده این محدودیت ها رفع می شوند.

سوالات متداول

  • نحوه ورود به شاد وب برای ایفون چگونه است ؟

برای ورود به شاد وب از طریق گوشی آیفون خود باید با شماره تلفن همراه دانش آموز وارد شوید و ادامه مراحل ورود را طبق توضیحات ارائه شده در این مطلب انجام دهید.

  • آیا از شاد وب برای ایفون می توان وارد کلاس های درسی شد ؟

بله ، از طریق نسخه تحت وب شاد امکان دسترسی به کلاس های درسی وجود دارد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون مشاوره ای شاد

ازمون مشاوره ای شاد – ثبت نام آزمون های مشاوره ای همگام با استفاده از شاد

  ازمون های مشاوره ای توسط مدارس برگزار می شوند و دانش آموزان موظف به …

یک نظر

  1. سلام وقت بخیر چرا برای گوشی آیفون برنامه شاد از طریق وب نصب نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر